~12. Bölüm~

1.5K 150 523
                                    

Kısa ama etkili bir kaos başlıyor. 2 bölüm sürecek. Sate, hacimemashte.(Near)
He birde videoyu izleyin~

Bakugoudan;

Dün gecenin verdiği telaş ve yorgunlukla okula tam 2 saat geç kalmıştık, kollarını bana sarmış küçük bedenli sevgilim ise bu pozisyondan memnun hala mışıl mışıl uyuyordu. Dün geceki sancının nedeni alkol olmalıydı. Nasıl gözümü ondan ayırırım!? Aptalım aptal. Ayrıca salak niye içiyorsa?

Bunları sonra düşünmeye karar verdim çünkü çok geç kalmıştık. Hemen sevgilimin alnına bir öpücük kondurdum ve uyandırdım,

Bakugou; "İzuku uyan. Hadi geç kaldık!"

Midoriya; "Okula gitmek istemiyorum. Evde seninle yatmak istiyorum. Hem, çok uykum var~"

Burnuna küçük bir öpücük kondurdum,

Bakugou; "Emin ol bende. Hatta daha fazlasını bile yapabilirim~ Ama şimdi gitmek zorundayız. Hadi sen giyin ben kahvaltıyı hazırlarım."

Midoriya; "Beraber giyinelim~ Fırından sıcak simit ve ayran alırız. Canım kahvaltı yapmak istemiyor~"

Bakugou; "Sadece kıyafet değiştirmek istediğine emin misin~"

Bunu dememle kıpkırmızı olmuştu, bekle- gerçekten sadece üşendiği için mi öyle demişti? Ben tamamen-

Midoriya; "Ç-çık tamam ben gi-giyinirim"

Bakugou; "Tamam tamam. Sadece üst değiştireceğiz söz. Tamam."

Midoriya; "Sadece... Uzun zamandır seni öyle görmedim tamam mı sadece bakmak istiyorum! Offff çok utanç verici"

Bu çocuk- hayır. Tut kendini Katsuki.

Bakugou; "O zaman efendim~ Üstümü siz çıkartın, bende sizinkini~"

Midoriya; "E-e-efendim falan deme!"

Hızlıca dolaptan okul üniformalarını çıkartıp yatağa attım, sonra sevgilimin yanında oturdum. Elimle küçük t-shirtini çıkartırken o da kollarını yukarı kaldırdı, t-shirtini kafasından da çıkartınca nefessiz kalmış gibi derin bir nefes aldı ve kafasını iki yana salladı, onu si- seveceğim. Şu an dünyanın en tatlı şeyine bakıyorum. Yüzü dünkü alkolden ve az önceki konuşmadan dolayı hafif kızarmış, kıvırcık olan saçları pofuduk pofuduk olmuş, bir eli karnında bir eli saçındaydı. Elimi karnında olan elinin üstüne koydum. Alınlarımızı birleştirdim

Bakugou; "Sizi seviyorum." Eğilip karnına minik bir öpücük kondurdum, bu sevgilimin daha da kızarmasına neden olmuştu. Kıkırdayıp onu da yanağından öptüm.

Midoriya; "Ge-geç kalacağız! Gi-giyinelim hadi!" (≧(エ)≦ )

Eli hızlıca t-shirtimi kavrarken boy yetmezliğinden üstümü çıkartamadı, ben hızlıca çıkartırken karnıma değen soğuk ellerle irkildim, sevgilim bir kendi karnına bir de benim karnıma bir parmağını bastırmış somurtuyordu.

Bakugou; "Noldu?"

Midoriya; "Benim karnım çok yumuşak."

Bakugou; "Evet~"

Midoriya; "Ama seninki kaslı, ve çok sexy. Bende istiyorum! Nefret ediyorum senden. Neden her şeyin güzel ki?!"

---------Timeskip 3 gün önce-----------------

Gizem; "Aslında hamilelikte, hamilelik hormonları 2-3. Ayda başlar ama bu kişiye göre değişir. Hem Midoriya beyin bir omega olması bunu çok daha erkene alıp, bebeğin oluştuğu dakikadan itibaren de salgılanabilir. Aşırı sinirlilik, asabilik, duygusallık, aşırı açlık, sürekli kavga etme isteği bunlardan bir kaçıdır. Biraz alttan alıp sabırlı olmalısınız."
---------------------------------Timeskip bitti----

Guns and Roses •BakuDeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin