BU BÖLÜM ÇOK SAÇMADIR. OKUMAYINIZ.
OLAY; KATSUKI VE IZUKU KAVGA EDIYOR SONRA KATSUKI AŞKINI ILAN EDIYOR SEX YAPIYORLAR BU KADAR.
ÇOK AMA ÇOK SAÇMA.BIRDE MIDORIYA HAMILE FLN KALABILIR FLN FLN
Neyse şimdi bölüm;
Midoriyadan;
Burnuma gelen Kacchanın kokusuyla uyandım, açıkçası bana sarılmış ve yüzü ifadesiz bir Kacchan görmek bende büyük bir şok etkisi yarattı. En son motora bindiğimizi hatırlıyorum ama gerisi yok. Ve şu an benim nevresime sarılı olmam be Kacchanın üstünün olmaması beni kötü düşüncelere itiyor. Tam olarak ne oldu? Mezuniyet gününde sarhoş olup çok erkenden yurda gelen tek malım of mükemmel bir partiyi kaçırdım ya. Yalnız baya sıcak bura bu ne, biraz daha hareket edip rahat bir pozisyona geçmek istiyorum ama Kacchanı uyandırmak istemiyorum.
Bakugou; "Rahat edeceğin pozisyona geç."
Uyanikmislan. Nevresimi açıp ikimize de örttüm ve göğsüne kafamı koydum.
Bakugou; "Sen uyu. Sen uyuyunca giderim ben."
Ama gitmeni istemiyorum ki. Neden gidiyorsun ki?Midoriya; "Şey gitmeli misin? İşin falan mı var?"
Bakugou; "Hayır sen rahatsız olma diye-"
Midoriya; "Ben asla Kacchandan rahatsız olmam!"
Kacchan kıkırdadı. Oha güldü.Bakugou; "Farkında mısın bilmiyorum ama... Seni işaretledikten sonra kimse kokunu alamaz sanıyordum, ama baskın alfalar alabiliyormuş. Nedeni ise bağlanmadığımız için. İkimizden bahsetmiyorum, alfa ve omegadan bahsediyorum. Yani demem o ki hala kendine başka bir baskın alfa bulabilirsin, eğer onunla bağlanırsan benim işaretim kalkabilir. Dün gece biraz araştırdım."
Midoriya; "Beni... İstemiyor musun? Sana zaten seni... SENI SEVDIĞIMI SÖYLEDIM! Neden bu kadar gaddar davranıyorsun? Sana ne yaptım ki ben! Eğer çok istiyorsan gidip başka bir Baskın alfa bulabilirim! Ama... Ben seni seviyorum tamam mı. Sadece seni istiyorum."
Ağlıyordum şimdi de ağlamak istemiyorum mutlu olmak istiyorum. Sevilmek istiyorum. Kacchan tarafından sevilmek istiyorum. Ağlamam artık acı feryatlara dönüşmüştü, canım acıyordu, ona onu sevdiğimi söylediğim halde bana başkasını bul dedi, bana fahişe gözüyle bakmıştı. Canım yanıyordu, içim acıyordu.
Bakugou; "T-tamam sakin ol. Ağlamasana. Deku ağlama. Herkesi buraya toplayacaksın! Ya sussana! SENİ SEVIYORUM. SUS ARTIK."
nE? Benim anında sesim kesilirken Kacchan mal gibi durmuş gözünü bile kırpmadan duruyordu.
Midoriya; "hA?"
Bakugou; "Son dediğimi unut. Sadece seni susturmak için söyledim."
Bu benim canımı daha çok yakıyor ama.
Midoriya; "Bu çok daha fazla acıttı."
Gözümden bir yaş düşerken gülümsedim.
Midoriya; "Tamam. Başka bir baskın alfa bulacağım. Gidebilirsin."
Bakugou yüzüme bakıp hemen odadan ayrıldı. Kapı kapandığı gibi kendimi nevresime sardım sesim çıkmasın diye de elimi ağzıma bastırdım, canım acıyordu, kalbimdeki yara tekrar açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guns and Roses •BakuDeku
Roman d'amour⋆Paralel evrenlere inanır mısınız? •smut, angst, marriage, omegaverse •tamamlandı