Medya galp Ben yani o kadar güzel...
Günün ikinci bölümü diğer bölümü okumayı unutmayın!
Midoriyadan;
Görev olarak ( ne kadar gönüllü olsakta) geldiğimiz adaya bildiğin hamal olarak gelmiştik en son Denki priz falan olmuştu ya o kadar. Ben ise bebek bakıcılığı yapıyorum.Midoriya; "Tamam tamam. Geldim bir dakika ağlama lütfen."
Yuno; "Kusura bakma Midoriya. Kardeşlerimle ilgilenmek çok zordur."
Midoriya; "Hayır hayır hiç sorun değil. Sadece biraz şaşkınım. Alfaların bebeklerle iyi geçindiği pek bilindik bir şey değil."
Yuno; "Ahaha! Öyle mi, şey aslında bebeklere çok düşkünüm. Hemen âşık olup bende bir bebek sahibi olmak istiyorum."
Midoriya; "Bu güzel bir hayal Yuno Kun!"
(Yuno baya bildiğiniz gibi Black Cloverdaki Yuno;
Özellikker; 1.87 boy
70 kilo
Hafif kaslı ama kesinlikle sexy kaslar
Sakin, nazik, düşünceli, kibar biri
Dominant değil ama baskın bir alfa.
Bakugou; "Light konuşmanızı arttırsın. Bir işin ucundan tutun artık. Sabahtan beri lak lak lak."Feronomlarından hafif kızdığını anlayabiliyordum, o yüzden gülümseyerek cevap verdim,
Midoriya; "Ah olur tabii sen gel bebeklere bak. Ben de senin işini yapayım~"
Bakugou; "Yoruldun mu?"
Midoriya; "Hı hı~"
Bakugou; "Tamam sen dinlen ben bakarım." nE?
Midoriya; "nE? Şaka yaptım şaka. Sen işini yap Kacchan. Hem yeni doğan bebekler Alfaları pek sevmez."
Bakugou; "Sen sevmiştin ama-Her neyse denemeden bilemeyiz."
Kacchan Yunonun yeni doğmuş kardeşini kucağına aldı, hepimiz bebeğin ağlamasını bekliyorken Kacchan bebeğin burnuna dokundu ve kıkırdadı.
Bakugou; "Sizdekinden daha sakin duruyor. Ne oldu? Hani beni sevmezdi?"
Midoriya; "Sen... Ahaha! Çok iyiydi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guns and Roses •BakuDeku
Roman d'amour⋆Paralel evrenlere inanır mısınız? •smut, angst, marriage, omegaverse •tamamlandı