~7. Bölüm~

2.3K 195 397
                                    

İthafen m3llifluous---

İnternet yok İnternet. Sıkıntıdan bölüm yazıyom ya. Aklımda hiçbir şey yok. Kafama göre yazıyorum yani bu kitap size çok güzel gelmeyebilir. O an ne hissediyorsam onu yazıyorum. Ne yazdığımı düşünmüyorum bile. Bu halde bile beğenen, yorum atan herkese teşekkür ederim. Kitabın ilk bölümünü aslında 1 ay önce yazmıştım notlara, ama unutmuşum, o gün yine internetim gitmişti ve bende kopyala yapıştır yapıp can sıkıntısından düzeltmeler yapıp paylaşmıştım öylesine şu anda 600 kişi okumuş kitabı... Okuyan herkese teşekkür ediyorum. Okuyan gözlerinizi yerim, kitapta beğenmediğiniz herhangi bir şey varsa söyleyin. Fotoyu kırpmaya üşendim. Şimdi gelsin bakalım Mezuniyet bölümü.

Bakugoudan;

Bakugou; "SHINEEE!" Alarmla kısa bir vs attıktan sonra içeri dalan annemle ödüm bokuma karıştı.

Mitsuki; "Noluyor lan sabah sabah?"

Bakugou; "Sana da günaydın yaşlı karı."

Mitsuki; "Hayvan herif alarmı niye kırdın??" Canım istedi. Light Light.

Bakugou; "Bu seni hiç alakadar etmez."

Mitsuki; "Kalk sofra hazır. Zerre hak etmiyorsun o ayrı."

Bakugou; "Sağ ol. Geliyorum birazdan."

Mezuniyet günü olduğu için eve erken gönderilmiştik dün. Gün için planım sabah mutlu uyanıp kahvaltıyı sessiz sedasız atlatmak, Kirishima ile buluşmak, mezuniyete gidip iki kafa dağıtıp yurda geri dönmekti. Partiyede zerre gitmek istemiyorum... O yarım piçi öldürebilirim.

Aşağıya inip kahvaltıyla beraber öğüt yiyince doymuş kadar oldum ve yukarı annemin benim için hazırladığı turuncu gömlekli beyaz takımı giyip evden çıktım, Lightim ben bunu giymek istemiyorum. Neden kendim seçmedi-

Midoriya; "Kacchan!?"

Bakugou; "E yuh ama." Benim takımımın yeşil gömleklisiyle hemen 3 ev öteden şaşkın bir tavşana benzeyen Dekuyu görmek biraz şaşırtıcıydı. Yani en son adadayken konuşmuştuk. Yani ne desem.... yakışmıştı, üstüne tam oturmuş hatta göğüs kaslarından dolayı hafif gerilmiş, benimki gibi yana yatırılmış saçları ile çift gibi görünüyorduk.

Midoriya; "A-aawawaww B-ben bilmiyordum. A-annem seçmiş! Özür dilerim. Pişti olduk şimdi awawa~"

Bakugou; "Ne zırvalıyon amk? Duymuyorum bile."

Midoriya; "Şey-"

Uraraka; "Midoriya Kun! Hazır mısın?"

Noluo lan

Midoriya; "Ah! Erken geldin."

Uraraka; "Geç kalmak istemedim. Ee motor hazır mı?"

Ne motoru lan?

Midoriya; "Hayır, şimdi hazırlarım."

Uraraka; "Midoriya Kun... Şey... Elbise kısa olduğu için öne otursam sorun olur mu?" Ne?

Midoriya; "Ah! Ş-şey Ha-hayır olmaz." Sen niye kekeliyorsun aslanım?

Ben mal gibi ikisini izlerken Kirishima gelmişti bile.

Guns and Roses •BakuDeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin