~18. Bölüm~

1.1K 100 306
                                    


Dün yayınladım ama bir tuhaflık olduğunu fark ettim bizimkiler daha bebek varken üniversite 1in yarisindalarmis, sonra bebek öldükten sonra ben bi 8 ay timeskip vermişim yani 2. Sınıfın yarısına gelmiş oldular burda mezuniyet demişim yani üniversiteleri bitti oha lan.


Var ya aklimda deli fikirler ama başka kitaplar için... Mesela şu foto... Of tanrım çok güzel. Şu kitabi bayağı bitirmek istiyorum ya ama istemiyorum da... Ama bu kitap benim için artık özel oldu👾🖤

-Yaklaşık 2 ay sonra yazardan;

Katsuki; "Oi. Uyan."

Üniversite 2. Sınıfı bitirdikleri için bugün kısa bir törene ve sonrasında eski 4A sınıfı ile buluşmayı planlıyorlardı tabi Izuku uyansaydi.

Katsuki büyük ihtimalle 7 kere uyandırmayı denemiş ama başarısız olmuştu bu tuhaftı çünkü Izuku normalde Katsukiyi uyandıran kişiydi, Katsuki son çare Kedy'yi alıp Izukunun suratına bıraktı,

Kedy; " -ᄒᴥᄒ- "

Katsuki; "Hoşuna gidiyor di mi?"

Kedy; " (◕ᴥ◕)~(ᵔᴥᵔ)"

Katsuki; "Seninle anlaşabildiğim için korkuyorum."

Biraz sonra Izuku yüzündeki yük ve nefes alamamaktan uyanmıştı, kedye zarar vermeden yatağa itti ve esnedi.

Katsuki; "Hadi hadi hızlı olur musun biraz!"

Izuku:?; "Sana da günaydın."

(Camdaki serce uykusuz asik sana da günaydın diririrri di di ri diririr ri ri)

Katsuki Izukuyu bileğinden tutup çekiştirerek banyoya soktu elini ve yüzünü yıkadı, 5 dakiada banyosunu yaptırdı (evebeyni sanki)
ve hızla yemek yaptı, Izuku üstünü degistirirken o da kahvaltıyı ve bugün izleyecekleri animeyi açmıştı.

(Bundan sonra kitabın bazı aralarına kimsenin izlemedegi, çok undurrated animeler paylaşacağım~)

Izuku; "Mezuniyet gece değil mi? Neden şimdi uyandım bennn?"

Katsuki; "Yeni anime buldum geceye kadar bitiririz."

Izuku; "Adı neeee!"

Katsuki (yazar ehe); "Zankyou no Terror (favorim cidden enfes) 11 bölüm, konusu; normalde var olmamaları gerektiği halde sırlar ve yalanlarla dolu bir dünyaya karşı dimdik durarak direnen iki genç çocuğun hikayesini anlatıyor. Bir gün Japonya'daki özel bir nükleer tesisten plütonyum çalınıyor ve suçluların geride bıraktıkları tek şey kırmızı bir "Von" yazısı oluyor, sonrası vahim..."

Izuku(yazar); "Death Note vibe'i alıyorum."

Katsuki; "Kesinlikle. Ayrıca bazı editlerini izledim ve Yunan mitolojisine bolca yer veriliyor Oedipus ve Sfenks vs çok hoş."

Izuku; "Aç hadii!"

Zıplayarak Katsukinin kucağına oturdu, eline tava böreğini (asla canım çektiği için yazmadım.) aldı ve ısırmaya başladı, ikisi de konsantre olmuş bir biçimde animeyi izliyorlardı, (sekai kara hajikte soreteee- tamam sustum) Izuku izlerken durdu ve sevgilisine döndü çocukluğundan beri merak ettiği bir şeydi bu,

Izuku : "Kacchan... Um, neden her zaman tuhaf yürüyorsun?? Sanki pişik olmuşsun da ama ön tarafından ama yani şey ben-"

Katsuki; "Deku, AHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHQJZLNWKXNWOZBO1BXOWNXOWNODB2OXB2OXN2OXN1OXN1PBXP2NXO2BDOWNXOWNZOWNXOWNOZJWWJSJW,
Pantolanlar çok dar geliyor asla benimki rahat edemiyor o yüzden sadece eşofman ve etek giyerken rahat ediyorum, (#kiyafetincinsiyetiolmaz)
hmmm Deku! Metre nerede?"

Guns and Roses •BakuDeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin