- Düşmüş Melek-
Dünya, Hastane, Yazardan anlatım, 23 Temmuz 2020,
X; Daha iyi misiniz?
Izuku; evet...
X; Ailenizi aradık, birazdan burada olurlar.
Lafları biter bitmez doktor not aldığı defteri koltuk altına sıkıştırdı, dışarıdaki doktor topluluğu korkutucu geldi Izukuya...
Katsuki; Deku...
Yavaşça yanağına dokundu, gerçekten uyanmış mıydı?
Izuku; Kacchan, iyisin... Çocuklar nerede?
Hayat, adil değildir.
Katsuki anlamamış gibi gözlerini kırpıştırdı,
Katsuki; Ne çocuğu Deku?
Izuku; Yuna ve Aina'dan bahsediyorum Kacchan... Çocuklarımız nerede?
Katsuki; N ne saçmalıyorsun Deku?! Ne çocuğu! Ne Ainası?
Izuku; Şaka mı yapıyorsun Kacchan!? Şakanın sırası değil! Çocuklar nerde!!!?
Çatallaşmış sesiyle bağırıyordu, şaka mıydı bu? Bir insan nasıl kendi çocuğunu unuturdu ki?
Izuku bağırıp çağırarak çocuklarını görmek istediğini belirtiyordu, Katsuki ise yeni uyandığı için onu sakinleştirmeye...
Ikisi biraz debelenip en sonunda Izukunun ağlamasıyla durdular,
Izuku; Kacchan bu şaka güldürmüyor... Çocuklarımı getir... Yalvarırım...
Izuku bilmiyordu... Komadayken paralel evrenlerinden birinde olduğunu... Rüya mıydı? Bir rüya böylesine ayrıntılı ve hissiyatı bu kadar yüksek olabilir miydi? Orada geçirdiği her şeyi hatırlıyordu, Katsukinin ona bakışını, evliliklerini, hamile kalışını, doğumu...
Çocuklarını... Hepsi... Bir rüya mıydı yani...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guns and Roses •BakuDeku
Romance⋆Paralel evrenlere inanır mısınız? •smut, angst, marriage, omegaverse •tamamlandı