~5. Bölüm~

2.9K 242 1K
                                    

Tabi arada yazarım ama her bölümde sex olması çok basitleştirdi olayı. O yüzden sadece 1 ayda 1 kere yapmalarını istiyorum o da kızışma bitene kadar çünkü şuanda reşit değiller.(lise son sınıflar) Bir de Katsukiyi soft yazmak istemiyorum brrr yazmak istiyorum ama size de sorayım. Brr Kacchana mı? Soft Kacchan mı? Geçen bölümlerde zaten yeterince sex gördük. Yeter artık. Bundan sonra sadece öpme sahneleri vs yazacağım çok istenirse evlilik gecelerine sıkıştırırım.

2021 Haziran notu; yalana bak amk her bölümde seks yazmaya devam etti Ahdowbxoenxjwhxijx

ULAN NIYE KIMSE DUYURULARA BAKMAMIŞ?? neyse ben hemen çocuklarının olduğu bölümlere gelmek istiyorum ama böyle de çok acele etmiş gibi oluyorum zaten bu bölümü de yarı ayıkken yazdım. Bu bölümü silmeyi düşünüyorum haberiniz olsun yarın sileceğim, yapmak istediğim şeyi yapamadım. Mezuniyetlerine götürüp orda nişanlık teklifi edecekti Bakugou ve Midoriyanın anılarında tekrardan geçmişe gidip evet deme sahnesine kadar orda kalacaktık ama olmadı yapamadım. Bebekli bölümlere daha çok var sanırımm. Kendinize iyi bakın.
SILINDI.
Ay ay ay... Ev internetimiz kesildi bakım varmış millenicomda... Kendi internetimi kullanmak istemiyorum o yüzden bölüm yazıyorum... Duyurulara bakan herkese teşekkür ediyorum, güzel kalbiniz için güzel bir bölüm yazmaya çalışıyorum. Umarım beğenirsiniz.

Midoriyadan;

Aizawa; "Haftaya bir adaya pratik için gideceksiniz. Adanın tamamı 4-A sınıfın kontrolünde olacak. Istemeyen gelmez.Hepiniz sorumluluk almayı öğrenin. Şimdi görüşürüz." Uyku tulumuna girip anında uyudu.

Iida; "Arkaşlar! Hepinizden üst düzey bir titizlik istiyo-"

Bakugou; "ADAYI YAKALIM."

Kirishima; "Ben bunu tanımıyorum."

Denki; "Hadi ama Kacchan~ Gidiyoruz değil mi?" 

Kacchan? Denki... Kacchan mı dedi.

Bakugou; "Bir daha. "O" kelimeyi kullanma."
(Bunu Midoriya duymuyor)

Uraraka; "Deku Kun! Gidiyoruz değil mi!?" Dur bi Lightseversen.

Iida; "Uraraka Kun, sakin ol biraz."

Shoto; "Gidiyor musun? Ben gideceğim."

Tsuyu; "Kero, gidelim!"

Mineta; "Eheheheh kızları günlük kıyafetle göreceğiz heeeheheh. *Tsuyu kafasına vurdu.

Midoriya; "Hı hı gideriz."

Aklımda ise Denkinin Katsukiye Kacchan demesi vardı. Neden bilmiyorum ama ona öyle demesini istemedim. Ona sadece ben öyle seslenebilirim. Bekle, neden dert ediyorum ki ben? Neden sadece ben öyle seslenebilirim? Bunun için bir sebebi var mı? Hayır, yok. O zaman neden onu sahiplendim ki bir anda? Bu Alfasını kaybetmek istemeyen bir omeganın düşünceleri miydi? Yoksa Kacchanı seven Dekunun mu? ARG! YETEER NE DÜŞÜNÜP DURUYORSUN YA!

Kacchan hoca arkasını dönüp yazı yazarken sırama üstü yazılı bir kağıt parçası verdi.

'Bir şey seni rahatsız mı ediyor. Feronomlarının rengi ve kokusu değişiyor.' Kalemi alıp yazmaya başladım.

'Fark edebiliyor musun? Şey önemli bir şey değil. Sorduğun için teşekkür ederim."

Ona katlayıp geri verirken dominant alfa olmanın ne kadar avantajlı olduğunu düşünüyordum. Çok geçmeden Kacchan kağıdı geri verdi.

'Fark etmek istemediğim halde fark edebiliyorum. Önemsiz diyorsun ama, feromonlarını sadece ben hissedebiliyorum. Anlatmak istemiyorsan anlatma aq. Ne seni düşüneceğim."

Guns and Roses •BakuDeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin