Sanırım öğlen 4. Bölüm gelecek çünkü sabah dersleri çok sıkıcı yaoi okumaktan zaman bulursam bu öğlen sizi banyo fantezisi ile başbaşa bırakacağım. Ayrıca yorum atın lan yorumlarınız benim motive olmamı sağlıyor. En gereksiz yorum bile benim için çok anlam ifade ediyor. Neyse siz sakın benim gibi olmayın. Üni sınavı girecek bana(Bahane uydururken ben)
İthafen; sandiDrarry
Bu bölüm baya sex bölümü bu bölümden sonra çok az sex olacak ve kısa olacak.Midoriyadan;
Sabah (cumartesi) arkamda duran sıcaklık ile uyandım. Yatağım olması gerekenden daha sıcak ve hava zaten 40 derece. Ama, arkamda duran sıcaklık beni çok rahatlatıyor, sıcaklığın kokusu var sanki, 'Rahatla' diyor bana. Yataktan düşmek üzere olduğumu fark edince kendimi biraz geriye attım ve beni saran sıcaklığın kucağına girmiş oldum.
Katsuki; "Ne yapmaya çalışıyorsun?"
ŞOK.
Midoriya; "K-kacchan?"
Tabiki Kacchan. Dün gece iyi geceler bile dedin ya oğlum.
Midoriya; "Ah, uyandırdım mı? Özür dilerim..."
Yerimde biraz hareketlenip uyumaya devam etmeye çalışmıştım ki-
Kacchanın kollarını karnıma koyması ile kaskatı kesildim.Katsuki; "Yerinde dur. Kızışman bitene kadar yanında olacağım. Sadece bu gün."
Modoriya; "N-nasıl yani? G-geçen gün... Bitmemiş miydi?"
Katsuki; "Kendi kokunu alamıyor olabilirsin ama dün akşam yanıma geldiğinde de kızışmadaydın. Çok düzensiz bir kızışman var."
Utandım... Şey yani benim için bu kadar şey yapması... Ayrıca bana iyi de davranıyor sadece kızışma dönemlerimde yanımda olacağını söyledi ama bu bile çok şey.
Midoriya; "T-teşekkür ederim..."
Katsuki; "Şimdi yapalım mı?" NE?
Midoriya; "N-NE! Ş-ŞIMDI MI?"
Kacchan karnımda olan ellerini daha da bastırıp beni göğsüne çekti kafasını boynuma gömüp ısırılan yeri öptü.
Katsuki; "Gercekten kendi kokunu alamıyorsun..." Küçük yara izini öpmeye başladı.
Midoriya; "Dur. İlk önce banyo yapmalıyım."
Katsuki; "Beraber yaparız."
Beni kucağına alıp banyoya götürdü ayaklarımı onun beline kenetlemiş, elimle t-shirtini sıkıyordum.
Katsuki; "Sakin ol. Seni yemiyorum. İstemiyorsan yapma. Biz sadece iki çıplak bedeniz."
'sadece iki çıplak bedeniz.' bu cümle içime işledi, canımı yaktı. Onunla sadece 'iki çıplak beden' olmak istemiyordum ki ben, ben... Onunla ne olmak istiyorum ki sahiden?
~Smut Sahne (Yazardan)
Katsuki küveti doldurup üstünü çıkarmaya başladı, Midoriya ise hemen eliyle yüzünü kapatmıştı. Daha sonrasında Katsuki İzukunun üstünü çıkarmaya başladı, onu kucağına alıp yavaşça suyun içine soktu,kendisi de küvetin içine girince Midoriyayı önüne oturttu, ellerini Midoriyanın göğüslerine atıp kendine yapıştırdı.
Midoriya ise utançtan nefes bile alamıyor gibiydi. Tamamen ortadaydı, kalçasının altındaki çıplak aleti olduğu gibi hissediyordu. Biraz daha öyle kaldıktan sonra Katsuki eline şampuan alıp Midoriyanın kafasına döküp köpürtmeye başladı, masajla karışık saç yıkaması bitince bu sefer duş jelini life döküp köpürttü İzukunun sırtını keseliyordu şimdi. Sırtı ile işi bittiğinde bir anda suyun içinden kayıp küvete iyice yayıldı tabii bu hareketle Midoriya da Katsukinin üstüne yapışmıştı. Katsuki az önce bıraktığı lifi tekrar alıp İzukunun göğüslerini keselemeye başladı. Midoriya kafasını azıcık kaldırıp Katsukiye baktı, ikilinin gözleri buluşunca çabucak gözlerini kaçırdı Midoriya. Katsukinin keseleme işi bitince Midoriyayı küvetin diğer ucuna itti sırtı soğuk ile çarpışan İzuku belirli belirsiz inledi. Katsuki lifi yıkayıp üstüne biraz jel döküp köpürttükten sonra İzukunun bacaklarını keseledi, eli kasıklarına geldiğinde de durmadı keselemeye devam etti. Katsuki keselemeye devam ederken kafasında hissettiği soğuklukla durdu Midoriya Katsukinin saçını yıkıyordu şimdide...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guns and Roses •BakuDeku
Roman d'amour⋆Paralel evrenlere inanır mısınız? •smut, angst, marriage, omegaverse •tamamlandı