~11. Bölüm~

1.7K 147 737
                                    

         Dinlerken yazdım, çok hoş lo

~2 gün sonra Midoriyadan;

Bebeğimiz 15 günlük olmuştu, onun varlığını 8 gün önce öğrendim ama ona çok sıkı bağlanmıştım. Kacchan hala bebeğe sıcak bakmasada biliyorum, o da onun için en iyisini yapmak istiyor, bizi korumak istiyor.

Bakugou; "Deku? Heey?"

Midoriya; "Ha? Efendim Kacchan?"

Bakugou; "Dalıp gittin. İyi misin? Bir yerin mı acıyor?"

Gaara; "Yüzünde sararmış. Yemek yedin mi?"

Shoto; "Yemediysen bir şeyler alalım."

Midoriya; "Hayır... Şey yedim ama..." Gözlerimi Kacchana dikip gülümsedim,
Midoriya; "Canım tatlı bir şeyler çekiyor"

Bakugou; "Tamam sen bekle ben alı-"

Kapıyı tekmeleyerek içeri giren Ash ve yanındaki siyah saçlı çocuk ile yerimden sıçradım.

Ash; "Tatlı aldım yiyelim diye."

???; "Şey merhaba..."

Bakugou; "Lightin sevdiği kulusun."

Midoriya; "Ahahaah! Ash, seni Light gönderdi. Tam da canım tatlı çekiyordu"

Gaara; "Başka bir isteğin var mı Midoriya Kun?"

Shoto; "Merhaba. Ben Shoto Todoroki."

???; "Eiji Okumura. Ash'ın sevgilisiyim."

Midoriya; "Teşekkür ederim Gaara Kun. Merhaba Eiji ben İzuku Midoriya."

Bakugou; "Katsuki Bakugou."

Gaara; "Gaara."

Eiji; "Memnun oldum~"

  Gaara ve Ash ile çok yakın arkadaş olmuştuk, hatta öyle ki beraber yaşadığımız evimizi biliyorlardı.

~Okuldan sonra Bakugoudan;

Bugün bizimkilerle buluşacaktık. Mezuniyetten beri sadece mesaj ve görüntülü konuşma yapmıştık. Eski grubumuz hala duruyordu, ve hala eski canlılığını koruyordu, herkes üniversitesini, arkaşlarını, yaşadıklarını anlatıyordu. Bazıları aynı okulu seçmişti bizim gibi.
Uraraka ve Iida,
Denki, Kirishima, Mina, Aoyama ve Sero, Hagakure, Ojirou, Minata ve Tsuyu,
Sato, Koda, Jirou ve Momo,
Shoji ve Tokoyami aynı okuldaydı.

Hayır yani hiç birini görmek istemiyorum amk kelleri ya hepsini öldürsem günah olur mu acaba. Sevgilim için katlanıyorum... Çünkü bu sabah kavga ettik. Bebek yüzünden.

Midoriya; "Bakugou hazırlan be seni bekleyemem."

Bakugou; "Tamam."

Midoriya; "Tamam deme. Hazırım de."

Bakugou; "hay Lightim sabır ver. HAZIRIM AMK." Seni de sikerim de hamilesin. Doktor zorlamayın dedi. Hayır neyi zorluyorum aq minnacık deliği var ben ne yapayım ya.

Midoriya; "Ben gidiyorum. Gelmeye niyetin yok." Lan dur-

Bakugou; "Merdivenler de kaygan- bizde 5. Katta oturuyoruz. Neyse sen bilirsin."

Midoriya; "Yani biraz daha bekleyebilirim sanırım..."

Hazır olduğumda sevgilimin elini tuttum yavaşça merdivenden indik abi sinirim bozuluyor tosbik misin aq yürüsene işte. Çok dertli çok.

Aha geldik aq ne oldu yani toplandınız 20 kişi, içiyorsunuz alkolü, yiyorsunuz yemeği hayatınızı anlatıyorsunuz. Bu mu yani. Hepinizin-

Midoriya; "Millet! Hepinizi çok özledim!"
Kocaman gülümsedi... Tamam bu gülümseme için katlanılır.

Guns and Roses •BakuDeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin