1. Bölüm - Evlilik

2.3K 60 11
                                    

Sabah annemin tepemde bana bağırması ile uyandım. "Amy uyan bugün uyumanın günü değil" diye bağırıyordu. Ama bugün uyanmak isteyeceğim son gündü.  Yavaşça gözlerimi aralayıp anneme baktım. Sonra yataktan kalktım ve hazırlanmaya başladım.

Tüm hazırlıklar bitmişti. Gelinliğim sade spraptez bir gelinlikti. Saçıma dağınık bir topuz yapılmıştı. Üstü küçük taşlarla süslenmişti. Yüzümede hafif ve sade bir makyaj yapılmıştı.  Justin koluma girdi ve beraber nikah masasına doğru yürümeye başladık.

İmzaları attıktan sonra içimi garip bir duygu kapladı korkuyordum. Nikah memuru "Gelini öpebilirsiniz" dedi. Justin yavaşça yüzümü örten tülü yüzümün önünden çekti. Korkuyordum. Ben bu adamla evliydim artık. Justin bana yaklaştı beni belimden kendisine doğru çekerek dudaklarıma yapıştı. Alt dudağımı emiyordu. Dudaklarımdan ayrıldı ve elimi tutarak beni dans pistine doğru sürükledi. Aslında düğünüm tam da istediğim gibiydi. Sadece yanlış kişi ile evlendirilmiştim. Yavaş ve romantik bir müzik çalıyordu. Bizde müziğin ritmine göre dans ediyorduk. Benim ellerim onun boynuna dolanmıştı. Onun elleri ise belimi sıkıca kavramıştı. Beni birden belimden çekerek ona yaslandırdı. Kulağıma eğilerek "Bu gece için sabırsızlanıyorum" dedi. Vücudumdaki bütün kanın yanaklarıma toplandığını hissedebiliyordum. Ben buna hazır değildim. Henüz 18 yaşındaydım. Gözlerimden istemsizce bir damla yaş süzüldü. "Justin ben buna hazır değilim" diye fısıldadım. Bana "Hazır olup olmaman önemli değil. Sen artık benimsin ve istediğim her zaman seni altıma alabilirim" dediğinde içimden bir parça koptu. Beni bir eşya olarak görüyordu ya da  her zaman altına alabileceği bir fahişe. Belki de bugün hayatımın ölüm noktasıydı. Hayatımın bittiği gün...

Arkadaşlar beğenenler yorum yaparak görüşlerini bildirebilirmi?
Bu arada 5 vote geldikten sonra 2.Bölüm de gelir. Okuyup çıkmayın votelemeyi unutmayın.
PLEASE :))))

BieberGasmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin