11. Bölüm - Yorgunluk

486 20 1
                                    

Gece yine Jaxon'un bağırışları ile uyandım. Ne olurdu bu bebek ağlamasa? Hı ne olurdu? Justin'e bebeği susturmasını söyledim. Justin Jaxon'u susturmaya calışırken onlara sırtımı dönüp çok sevdiğim uykuma devam ettim. Jaxon sustuktan kısa bir süre sonra kolumda bir ağırlık hissettim. Justin Jaxon'u koluma koymuştu. Bebeğimi kendime çekip sarıldım. Arkadaki nefesle Justin'in de yatağa uzandığını anladım. Bize sarıldıktan sonra bende belimde olan elini tuttum. Bebeğimin başına küçük bir öpücük kondurdum. Mutluydum. Hayatımın iki erkeği de yanımdaydı. Başka ne isteyebilirdim ki?

Sabah bu sefer de Justin'in sesleri ile uyandım. Yok gömleğimi ütüle yok kravatımı bağla. Jaxon bile bu kadar şey istemiyor. Tabi biricik kocamın sesiyle Jaxon da uyandı. Hangiyle uğraşiyim ben? Koca bebeğimle mi yeni doğmuş minik bebeğimle mi?
Jaxon'u emzirip Justin'in gömleğini ütülemeye başladım. Jaxon ağlayınca ütüyü bırakıp onu susturmaya gittim. Jaxon'u sustururken yanık kokusu bütün evi sardı. Gömek! Jaxon'u bırakıp gömleğe bakmaya gittim. Lanet olsun yanmıştı ve ortasında büyük bir delik vardı.
"Hayatım  bu yanık kokusu nereden geliyor?" diye bağıran Justin'di tabi ki de.
"Gömleğinden" dedim sakin bir ses tonu ile. Gelip gömleğini görünce bağırmaya başladı.
"Nasıl bu kadar umursamaz olabilirsin!"
"Azıcık yardım etsen bu kadar umursamaz olmam." Ses tonumun ondan farkı yoktu.
Tabi bağırışlarla zaten huysuzlanan Jaxon bağırarak ağlamaya başladı. Gözlerimi kapatıp sakinleşmeye calıştım. Gözlerimi açınca "Ne mal mal duruyorsun gidip bebeği sustursana" diyen sesini duymayı beklemiyordum. Gözlerim dolduğunda gözyaşlarımı geri çekmeye calışıp konuştum.
"Artık o bebeği sen susturacaksın" titreyen ses tonuma lanet ederek üstümü giyindim. Justin ise ne yaptığımı kestiremiyor gibiydi. Gizlice anahtarı aldım ve telefonumu da alıp arkamda şaşkın bir Justin bırakarak evden çıktım.

JUSTİN 

Jaxon'u umursamayıp beni bırakmayı düşünen karımın arkasından koştum.  Sadece iş kötü gidiyordu, ona yansıtmamalıydım ama çok yoruldum artık. Kolundan tutup kendime çektim. Sağ elim belini kararken sol elimle de yanağını okşuyordum. Ağlamaya başlayınca sıkı sıkı sardım onu. Alnına bir öpücük kondurup elinden tuttum. Eve doğru el ele yürümeye başladık. Jaxon'u unutmuş gibiydik. Galiba Jaxon'u anneme bırakıp bir tatile çıkmalıydık.

AMY

Eve dönüp ağlamaktan kıpkırmızı suratlı bebeğime bakıp güldüm. Beni görünce ağlaması susmuştu zaten. Kucağıma alıp sarıldım bebeğime. Justin ise gömleğini ütülüyordu. Galiba artık bana yardım etmeye başlayacaktı.  Dudağıma minik bir öpücük kondurup evden çıktı. Jaxon sayesinde artık beraber olamıyorduk ve ben onu çok özlemiştim. Galiba bugün Jaxon'u babaannesine bırakmalıydım. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BieberGasmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin