6 Ay Sonra
7 Aydır Hamileydim. Justin'in ilk bebeği aldırmak isteme sebebini zorla da olsa öğrenmiştim. Peşimize mafyalar bulaşmıştı. Justin'de benden ayrılacaktı başım belaya girmesin diye ve bebeğin başına da bela gelmesin diye aldırtacaktı. Ben bebeğimden vazgeçmedim. Mafya işini zorla da olsa hallettik ve normal (!) hayatımıza devam ettik.
Sabah bağırışlarımla Justin'i uyandırdım. Suyum gelmişti ama daha 2 ay vardı. Justin beni kucağına alıp hastaneye götürdü
Zorlu bir doğumdan sonra minik bebeğime kavuştum. Erken doğumdan dolayı olacağından daha küçüktü. Küveze alınmadan önce bebeği yanıma getireceklerdi.
Hala cinsiyetini bilmiyorduk. Çünkü doğduğunda öğrenmek istemişti Justin bende onu kıramayıp kabul etmiştim.
Beyazlara sarılı bebeğimi kucağıma koydular ve o an anladım ki benim oğlum olmuştu. Küçük erkeğim.
Gözlerini ilk defa açtığında şok oldum. Gözleri o kadar güzeldi ki anlatamam. Justin'in gözleri gibi bal rengiydi.
Bebeğimi sıkıca sarıp kokusunu içime çektim. Gözümden birkaç damla yaş aktı. Evlat kokusu dedikleri bu olmalıydı.
Küçük erkeğimi emzirdikten sonra kokusunu son kez içime çekip yanağına ufak bir öpücük kondurdum.
Küveze koymaları için hemşireye verdim.
Hemşire çıktıktan sonra yanıma Justin geldi. Sıkıca sarılıp kulağına fısıldadım.
"Küçük bir erkeğimiz oldu."
Gözlerini kocaman açıp bana baktı sonra bana yeniden öyle bi sarıldı ki kaburgalarımın kırılacağını hissettim.
Omzumda ıslaklık hissettiğimde Justin'in 3. kez ağladığını fark ettim. Evlendiğimiz günden beri 3. defa ağlıyordu. Bende bütün gücümle kocama sarıldım.
Bebeğimin küvezde olduğu sürece odasını yaptırdık. Mavi ve Beyaz renkleri sahipti odaya.
Bugün bebeğimizi alıp eve getirecektik ve ben çok heycanlıydım
Küçük erkeğimi alıp eve getirdik evi bebeğimiz için baya bi süslemiştik. Bebeğimin olması dünyadaki bütün duygulara bedeldi.
Bebeğimi daha sıkı kavrayıp odasına götürdüm ve herşeyime odasını gösterdim.
Dünyaya hoşgelmişti küçük erkeğim. Hoşgeldin Jaxon.
Arkadaşlar 1 2 Bölüm Sonra Final Yapmayı Düşünüyorum. Gittikçe Yazamıyorum. Her Bölüm Daha Da Kötü Bir Bölüm Geliyor. Özür Dilerim.
1 2 Bölüm Sonra Final Olması Konusuna Ne Diyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BieberGasm
FanfictionYaklaşık 5 sene önce yazdığım hikaye tekrar yayında. Ne kadar muhteşem olmasa da yayınlanmasını istedim. Geçmişte okuyan herkese çok teşekkür ederim. 😊 Gece yine Jaxon'un bağırışları ile uyandım. Ne olurdu bu bebek ağlamasa? Hı ne olurdu? Justin'e...