9. Bölüm - Aldıracaksın

670 22 10
                                    

Kocaman bembeyaz bir oda. Odanın içinde sadece kocam var. Kocam ve birde mor bir yatak. Ben büyük bir parti beklerken karşımda duran şeyler.. 

Şok olmuş bir biçimde kapıda dikiliyordum. Neler planladığını yeni yeni fark ediyordum. Justin'in aşırı derecede sapık olduğunu size söylemiş miydim? 

Yavaş adımlarla içeri girdim. Şaşkınlığımı hala üzerimden atamamıştım. Justin beni kendine çekip dudaklarıma uzun bir öpücük kondurdu. Sizce bana bu kadarı yeter mi? Hayır. Justin'i omuzlarından tutup yatağa attım. Üzerimdekileri çıkarıp yakışıklı kocamın üzerine oturdum. Üzerindeki ceketi çıkarıp attım. Seksi olmaya çalışarak yavaş yavaş gömleğinin düğmelerini açtım. Gömleğini üzerinden atıp ellerimi göğsüne koydum. Ellerimi göğüsünde gezdirirken yavaş yavaş aşağılara iniyordum. Justin'de dikkatlice beni izliyordu. Baklavalarında yavaş yavaş gezinirken göğsüne minik minik öpücükler bırakmaya başladım. Ellerim kemerine gitti. Kemerini açıp pantolonunu çıkardım. Gözlerim kocamın gözlerine takılmıştı. Parmağımı baksırının lastiğine takıp yavaş yavaş aşağı çektim. Baksırını da çıkarıp fırlattım. Ellerim orasına doğru ilerlerken kendimi Justin'in altında buldum.



3 HAFTA SONRA

2 Haftadır durmadan kusuyordum. Bugün Justin'in zorlaması ile hastaneye gidecektik. Sabah kalkıp kısa bir duş aldıktan sonra üzerimi değiştirdim. Hafif bir makyaj yaptıktan sonra 1 saattir hazırlanmamı bekleyen kocamın yanına indim. 

"Hiç gelmeseydin" dedi. Öfkesi sesine yansımıştı ve bu hali beni korkuttu. Gözlerinde daha önce hiç görmediğim kadar yoğun bir öfke vardı. Sabahtan beri ya duygusuzdu yada öfkeli. Artık korkmaya başlıyordum. Kolumu sertçe tutup beni arabaya götürüp içine bindirdi. Kendi de bindi. O arabayı sürerken bende düşüncelerimle boğuşuyordum. Bana neden böyle davrandığını bilmiyordum. Yanlış birşey mi yaptım diye düşündüm. Ama yanlış birşey yapmamıştım. Sabah bir telefon gelmişti. Onun sesi ile uyandım. Ve sonra da böyle oldu.

Doktor birkaç tahlil istedi tahlilleri yaptırıp sonuçları çıkmasını bekliyorduk. Justin hala o ifadesi ileydi. Korkutucu duruyordu fazlasıyla. Bugün simsiyah giyinmişti. Bu halleri bana Justin'in beni ilk sevdiği hallerini anımsattı. Psikopatın tekiydi. Gözleri hep böyle bakardı. Simsiyah giyinirdi. Ama şimdi ne oldu da eskiye döndü? 

Tahliller çıkmıştı. Doktorun odasına girip doktorun tahlilleri bakmasını bekliyorduk.

"Hayırlı Olsun" dedi gözlüklü ve baya yaşlı gözüken doktor. 

"Hamilesiniz" diye de devam ettirdi. 

Ben gözlerimdeki mutlulukla Justin'e dönerken Justin o soğuklukla beni kolumdan çekip odadan çıkarttı. Mutlu olması gerekmiyor muydu?

Arabaya bindirip kendi de yerine oturdu. Gaza basıp beni dağ gibi biryere getirdi. Arabadan inip bana da inmemi sert bir şekilde söyleyip Uçurumun kenarına oturdu. 

Yanına oturunca bakışlarını bana çevirdi. Gözlerinde korku vardı. Çok yoğun bakıyordu. Ağzını açtı ve konuşmaya başladı.

"O bebeği Aldıracaksın."

Arkadaşlar geç geldi ve kısa oldu biliyorum. Ama 1 2 haftaya Daha sık gelmeye başlayacak.

BieberGasmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin