3. Bölüm - Sana Aşığım

1.8K 40 7
                                    

Justin bana 3 yıldır uzaktan aşıktı. Ama ben onu istememiştim. Biliyorum bu çok bencilce ama yapamamıştım. Son zamanlarda ona aşık olmuştum. Ama evlilik konusu çıkınca ona ondan nefret ediyor gibi davranarak ceza vermeyi planlamıştım. Bu yaşta evlenmiştim onun yüzünden bunun cezasını çekmeliydi. Ama dün onun ağladığını görünce dayanamadım.  Yinede bugün bu cezaya devam edicem. Sabah Justin'in kollarında uyandım. İkimizde çıplaktık ama benim tek düşündüğüm onun kusursuz yüzüydü. Nasıl bu kadar kusursuz olabiliyor. Elimi Justinin yanağında gezdirmeye başladım. Evet bu kusursuz şebek artık benimdi. Elim onun yanağından dudaklarına doğru gitti. Baş parmağımı üzerinde dolaştırmaya başladım. Onu öpmek istiyordum hemde çok. Ama eğer uyanırsa bu oyuna devam edemezdim ve cezasız kalmış olurdu. Birden Justini üzerime çıkmış sırıtırken buldum. "Eğer beni öpmek istiyorsan öpebilirsin" hala sırıtıyordu. "Ne öpmesi ya ben sadece..." devamını getiremeden dudaklarıma yapıştı. Bende tam bunu yapmasını istiyordum. Ama bunu yapmasına izin veremezdim. Başımı çevirerek dudaklarından kurtuldum. "Midemi bulandırıyorsun" dedim. Suratı asıldı. Üzüldüğü gözlerinden belliydi. Gözlerindeki ışıltı kaybolmuştu. Üzülmesine dayanamıyordum. Üstümden kalktı. Hemen üstünü değiştirdi. Çok sinirli gözüküyordu. Bende üstümü değiştirdim. Sırtım birden soğuk duvara çarpınca panikledim. Ellerini saçının arasından geçirdi. "Ben senin kocanım. Benden iğrensende bu gerçek değişmeyecek. Ben seni seviyorum ve benden nefret etmeni gerektirecek hiçbir şey yapmadım." diye bağırdı. "Evet yaptın bu yaşta seninle zorla evlendirildim. Seni sevmediğimi bile bile benle zorla evlendin.". "O zaman boşanıyoruz. Borç işini hallederim." sesi titriyordu. Hayır onla boşanamazdım. Onsuz yapamazdım. Ağlamaya başladım. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. "Neden ağlıyorsun" diye sordu. Artık herşeyi açıklamanın zamanı gelmişti. Ona ceza veriyim derken kaybedemezdim. "Justin ben 1 yıldır Sana Aşığım. Sana kötü davrandım çünkü bir ceza vermem gerekiyordu. Bu yaşta beni evlenmeye zorladın. ". "Bana gelip seni seviyorum deseydin 1 2 yıl boyunca sevgili olabilirdik." bana sarıldı. Bende kollarımı ona doladım ve başımı göğsüne dayadım. "Bir bebek yapmaya ne dersin?" dedi.

BieberGasmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin