2. Bölüm - Aşk

2.2K 45 16
                                    

Hani bir an olur ya herşey bitmiş gibi gelir. Korkarsın, ağlarsın, ölmek istersin. Ben de şu an o anlardan birindeyim. Düğün bitmişti ben artık evlenmiştim. Saat 11:30'du. Justin düğünde baya bir içmişti. Eve Justinin kucağında girdim. Yatak odasına girip beni yatağa attı. Ardından üstüme çıktı. Daha birşey diyemeden dudaklarımı öpmeye başladı. Çok sert öpüyordu. Üstümdeki gelinliği çıkarıp fırlattı. Sadece iç çamaşırlarımla kalmıştım. O da  sadece baksırı kalacak şekilde soyundu. Çok utanıyordum. Sütyenimin kopçasını koparıp fırlattı. Göğüs ucumu emmeye başlayınca ağzımdan farkında olmadan bir inilti çıktı. Diliyle yavaşça aşağı inerken kilodumu da fırlattı. Fırlatmak bunun hobisi falanmıydı. İstemsizce ağlamaya başladım. Justin bunu fark etmiş olmalıki "Ağlamayı bırak ve rahatla, keyif almaya bak" dedi. Cidden nasıl keyif almamı bekliyordu? Baksırını çıkardığı an gözlerimi sıkıca yumdum. "Justin bu ilk lütfen..." devamını getiremeden sertçe içime girdi. İçimde çok hızlı bir şekilde hareket ediyordu. Oda benim çığlıklarım ile dolmuştu. Yavaş yavaş gözlerim karadı...

JUSTIN

Amy'nin içinde hızlı bir şekilde git geller yapıyordum. Onu her dakika daha da istiyordum ve daha da hızlanıyordum. Çığlıklar birden kesilince durdum ve Amy'nin yüzüne baktım. Bayıldığını görünce hemen içinden çıktım. Yatak kanla dolmuştu. Hemen bir bardak su getirip damlalar halinde yüzünü ıslattım.  Gözleri yavaşça açıldı. İlk dediği kelime "Senden nefret ediyorum" oldu. Bu canımı çok yakmıştı. Gözlerimin dolduğunu hissettim. Evet bir erkeğim ama fazla duygusalımdır. Amy'ye bir özür borçluydum. Ama kendimde değildim.

AMY

Justin benden özür diledi. Ağladığını görünce kabul etmek zorunda kaldım. Cidden bu niye ağlıyordu şimdi? Merakıma yenik düştüm. "Justin neden ağlıyorsun" diye sordum. Biraz bekledi. Sonra da "Çünkü sana aşığım ve bunun karsılığını nefret olarak almak içimi acıtıyor. Evet ben bir erkeğim ama benim de duygularım var." dedi. Bende "Justin ben senden nefret etmiyorum. Bende sana aşık olmaya başlıyorum. Ama çok kötü oldum. Sende beni anla" şu an açıklama yapıp rahatlatması gereken o değilmiydi? Bu arada evet ondan hoşlanmaya başladım. Justin dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Kulağıma eğildi ve "Söz bu sefer acımayacak" dedi. Öpüşerek beni yatağa yatırdı. Yavaşça içime girdi ve yine yavaş bir şekilde içimde gitgeller yapmaya başladı. Bu zevk veriyordu. Saatlerce sürdü bu sonra da Justin yanıma uzandı ve beni kendine çekti. Başımı göğsüne koydum ona sarıldım ve derin bir uykuya daldım...

Evet arkadaşlar 2. Bölümde geldi. Kısa oldu biliyorum. Ama anca bu kadar yazabildim. Amy biraz yumuşadı ama bu böyle devam etmeyecek. Sevenler votelesin ve yorum yapmayı da unutmayın. Yeni bölüm isteyenler beni çok mutlu etti. :)

Belieber kardeşlerim sizleri seviyorum <3

BieberGasmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin