JUSTIN
Amy'e geç geleceğimi söyleyip çıktım. Ona ve bebeğimize bir süprizim vardı. Bebeğimiz için bir parti düzenlemeyi düşünüyordum. Bu nedenle barlar sokağına gittim. Bekarken hep gittiğim bir bar vardı. Orada kutlamak istiyordum. Bar'a girdim. Barın sahibi ile konuşup işi hallettim. 1 Hafta sonra 1 gecelik bizim için kapatılacaktı. Bardan çıkacakken bir kadın yanıma geldi.
“Biraz eğlenmeye ne dersin yakışıklı?”
“Ben evliyim”
“Bende, sorun olacağını sanmıyorum.” üstüme doğru yürümeye başladı. Beni bir odaya atıp odayı kilitledi. “Artık kadınlar mı tecavüz ediyor?” Diyip sırıttım.
“İstersen sen et.”
“Oruspuluğu bırakıp anahtarı ver”
“Biraz eğlenmeden olmaz” dedi. Düğmelerimi açmaya başladı. İttim ama işe yaramadı.
“Bir kadın için fazla güçlü değilmisin?”
“Demek ki direk işe geçmek istiyorsun.” dedi. Pantolonumun düğmesini açmaya başlayınca tüm gücümle ittim. Güçlü olabilir ama bir erkekten daha güçlü olamaz. Kapıyı açıp çıktım. Arkamdan geliyordu. Gömleğimin düğmelerini kapatmaya başladım. Taksiye bindiğim de yanıma oturdu. İttim ama gitmedi. Açmaya çalışınca itiyordum. En son tırnağı ile boynuma çizik attı. Sonunda eve varmıştım. Hızlıca kapıyı açıp indim. Anahtarımı bulup kapıyı açtım. İçeriye girdiğimde Amy'nin yüzü ile karşılaştım. Gözleri doldu. Yanlış mı anladı acaba? Bana doğru gelip tokat attı ve kapıyı açıp beni dışarı itti bende o sırada “Amy dur bi” “Amy” diye bağırıyordum. İşe yaramadı beni kapı dışarı etti. Bende evin önüne oturdum.
AMY
Kokusunu alıştığınız bir insanı unutamazsınız. Araya mesafeler girebilir yada ayrılıklar. Yüzünü de unutabilirsiniz. Ama kokusunu unutamazsınız. Ben Justin'in kokusuna alıştım. Nasıl unutacağım? Bebeği yarın aldırmaya gidecektim. Ona nasıl kıyacağım?
Yatağa oturmuş saatlerdir ağlıyordum. Saat 8 olmuştu. Hazırlanıp aşağı indim. Kapıya açtığımda Justin kapının önüne uzanmış uyuyordu. Gözleri şişimşti ve birkaç damla vardı gözünde. Justin ağlamışmıydı yoksa? Beni görünce hemen ayağa kalkıp elimi tuttu.
“Hadi benimle geliyorsun.” elimi ondan kurtarıp “Git onu beni aldatmadan önce düşünecektin”
“Ne aldatması ben seni falan aldatmadım.” Bu sefer beni kucağına aldı. Bende çığlık attım.
“Justin bırak beni” “Bıraaaak”
“Acaba birazdan da bırak diyebilecekmisin” beni arabaya bindirip arabayı son hızla sürmeye başladı. Bende ağlamaya başladım.
“Ağlamayı bırak, dayanamıyorum. Yanlış bir anlaşılma bana resmen bir kadın tecavüz etti. Elinden kaçıp taksiye bindim o da bindi. Bu nedenle üstümü toparlayamadım. Ona karşı çıkıncada boynumu tırnakladı.” Dedi. Dalgamı geçiyor bu böyle şeyler anca filmlerde olur.
“Başka yalan bulamadın mı?” Arabadan inip beni kucağına aldı. Kucağında tepiniyordum. Beni bir odaya soktu. Bir bilgisayar vardı. Büyük bir bilgisayardı. Bilgisayarı açıp Gizli kamera görüntüleri klosörüne tıkladı. Bir oda ve saat seçti.
“Justin ne yapıyorsun?”
“Bekle” dedikten sonra Justin ve Hayvan kadar olan bir kadının olduğu görüntüler açıldı. Justin kadını itiyordu ama kadın o kadar büyüktü ki işe yaramıyordu.
“Peki onu anladım. Peki gecenin bir saatin de Bar'da ne işin var senin?”
“Onu da haftaya öğrenirsin küçük hanım. Neyse hadi eve gidelim. Heryerim ağrıyor. Gece yerde yattım da” Son cümleyi üstüne basa basa söylemişti.
“Aşkım ama ben seni öyle görünce...” sözümü kesen Justin'in dudakları olmuştu. Ellerimi boynuna doladım o da beni kucağına aldı. O halde Bar'dan çıkıp arabaya bindik. Eve gidip birbirimize sarılarak uyuduk. Mutluydum, sevdiğim adamla birlikteydim, karnımda bebeğim vardı ve o bebek doğacaktı.
Sabah kalkmamla bağırmam bir oldu. Justin hemen yerinden fırladı.
“Aşkım ne oldu, Bir şey mi oldu ne oldu”
“Justin bütün yatak kan olmuş”
Hemen üstümüzü değiştirip hastaneye gittik. Doktor odasının içine girdik. Doktorun dediği yere uzandım. Doktor yine o nefret ettiğim alet ile karnıma bakmaya başladı.
“Bebek iyi ama şöyle bir sorun var. Boş gebeliğin olduğu rahimde kanama meydana gelmiş. Boş gebeliğin riski çok fazla bu nedenle ameliyata almamz gerekiyor sizi ama bu ameliyatta bebeğe zarar gelebilir bu nedenle bir karar vermeniz gerekiyor. Bebeğiniz mi? Siz mi?”
Justin hemen ortaya atladı. Gözleri dolmuştu ve sesi titriyordu.
“Ameliyata girsin.” Haklıydı. Bebeğimiz gidecekti ama yenisi de olabilirdi hem bebeğe Bir şey olacak olması kesin değil. Bu nedenle sesimi çıkarmadım.
“Peki beyefendi. Yarın saat 05:00'da polikilinik 1'e gelin oradan Karınızı alıp ameliyat edelim. Geçmiş olsun.”
Eve gelmiştik. Ve ben saatlerdir ağlıyordum. Justin'de ağlamamak için kendini tutsada başaramıyordu. Arada yanaklarından aşağı 1 2 damla yaş süzülüyordu. Ama belki de bu en iyisidir. Belki de bebeğe bakamayacağızdır ve böyle olmuştur. Justin akşam yemeğini dışarıdan sipariş etti. İşe gitmekten vazgeçmiş. Kötü günler geçsin babası onu öyle işe alacakmış. Yemeği yedik, Justin ile birbirimize sarılıp Romantik bir film izleyip koltukta o halde uyuya kaldık.
Sabah'a doğru saat 3'te uyandık. Kahvaltı yapıp hastaneye gittik ve beni hemen ameliyata aldılar.
JUSTIN
Ameliyat bitmişti. Doktor kapıdan çıkınca hemen yanına gittim.
“Doktor bey karım nasıl?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BieberGasm
FanfictionYaklaşık 5 sene önce yazdığım hikaye tekrar yayında. Ne kadar muhteşem olmasa da yayınlanmasını istedim. Geçmişte okuyan herkese çok teşekkür ederim. 😊 Gece yine Jaxon'un bağırışları ile uyandım. Ne olurdu bu bebek ağlamasa? Hı ne olurdu? Justin'e...