"Karınız iyi ama bebeği kaybettik. Geçmiş olsun."
Bebeğim, bebeğimiz o ölmüşmüydü? Amy ve benden olan parça ölmüşmüydü.AMY
Hastaneden çıkmıştık. Yaklaşık 1 haftadır dışarıya çıkmıyordum. Depresyona girmiştim. Justin'in bana dokunmasına izin vermiyordum. Onunla konuşmuyordum. Aslında kimseyle konuşmuyordum. Bugün Justin'in haberi yokken sahile geldim. İçmek istiyordum. Bütün bunları unutup içmek istiyordum. Yolda bir tekil bayi bulup 2 bira 1 paket sigara aldım. Telefonumu kapatmıştım. Sigarayı alıp yaktıktan sonra içmeye başladım. Bir sigara içiyordum bir bira böylelikle 4 sigara 1 bira bitmiş oldu ve 2. Biraya geçtim. 2. Birada bittikten sonra pakette 10 tane sigara kalmıştı. Yavaş yavaş onları içiyordum. Son 2 tane sigara kalmıştı. Bir tane su aldım. 2 sigarayıda içip suyun içine attıktan sonra suyu da içmeye başladım. Bütün suyu bitirip evin yolunu tuttum. Yolda zikzaklar çiziyordum. Başım fena halde dönüyordu. Bir anda biri beni kucağına alınca bende bağırmaya başladım. Beni kucağına alan kişi ağzımı eli ile kapattı. Gözlerim bulanık görüdüğü için beni kimin taşıdığını göremiyordum ama kokusunu alabiliyordum. Aman tanrım bu Justin!
"Doğum günümde bensiz içmekmi ayıp ya insan kocasının doğum gününde böyle yaparmı?"
Bugün Justin'in doğum günüydü ve ben unutumştum. Siktir.
"Justin b-ben çok özür dilerim. Unutmuşum. Ama hediyeni önceden almıştım evde."
"Bana verebileceğin en güzel hediyeyi biliyorsun."
"Üfff Justin peki. Sırf Doğum günün diye."
Eve vardık. Justine aldığım daha doğrusu yaptığım hediyeyi verdim. Ona küçük bir defter hazırlamıştım ve o deftere anılarımızı falan yazmıştım. Tamam 4 aydır evliyiz ama yinede o 4 ay için baya anılarımız olmuştu. Justin defteri okumaya başladı.HAYATIMA GİRİP HAYATIMIN EN ÖNEMLİ PARÇASI OLDUN. HAYAT ARKADAŞIM, SEVGİLİM, ARKADAŞIM, SIRDAŞIM OLDUN. SENLE ÇOK ŞEY YAŞADIK. ÜZÜLDÜK, SEVİNDİK EVET 4 AYDIR EVLİYİZ AMA BU 4 AY İÇERİSİNDE ÇOK ŞEY OLDU. SENİ ŞİMDİYE KADAR ÜZDÜYSEM ÖZÜR DİLERİM. SENİ ÇOK SEVİYORUM.
Okurken gözleri doldu. Gelip bana sıkıca sarıldı. Beni kucaklayıp yatağa yatırdı. Üstündekileri bir çırpıda çıkardı. Üstüme çıkıp benim üstümdekileride çıkarıcakken kulağıma eğildi.
"Bende seni çok seviyorum bitanem." diye fısıldadı. Benim üstümdekileride çıkarmaya başladı. Beni de soyduktan sonra yüzünü boynuma yerleştirip kokumu içine çekti ve içime girdi. İçimde haraket etmeye başladı. Birbirimizle bütünleşmiştik. Tek beden gibiydik. Ona bu kadar yakın olmak beni mutlu ediyordu. Bu 4 5 saat sürdü. Üstümden kalkıp elimi tuttu ve beni çekiştirmeye başladı.
"Justin nereye"
"Karımla banyo yapmaya."
Beni banyonun içine soktu o da içeriye girdi. Suyu hazırlayıp benimle beraber küvetin içine girdi. Birbirimizi yıkıyorduk, arada şu savaşı yapıyorduk. Justin büyük bir havlu aldı ve ikimizi havluya sardı. Birlikte giyinip sarılarak uyuduk.Sabah uyandığımda Justin yanımda yoktu. Birden kapı açılınca gözlerim o tarafa kaydı. Justin elinde Tepsi ile geldi. Tepsiyi görünce doğruldum o da tepsiyi kucağıma bıraktı. Ekmeğe çikolota sürmeye başladı.
"Justin ne yapıyorsun."
"Karıma kahvaltı yediriyorum." diyip elindeki ekmeği ağzıma soktu.
"Justin bu yaptığın çok romantik ama yedirişin çok öküzce." diyince ikimizde kahkahalarla gülmeye başladık. Birden öksürük krizi tuttu. Öksürüyordum duramıyordum. Justin bana su içirdi ama işe yaramadı. Morarmıştım. Justin hemen bir ambulans çağırdı. Ambulas geldiğinde bayılmıştım. Ama dışarıdaki sesleri duyabiliyordum sadece tepki veremiyordum. Justinin ağlama sesleri geliyordu sanırım hastaneye varmıştık.
JUSTİNKapının önünde ağlıyordum. Doktorun çıkması ile ayaklandım.
"Doktor hanım karım nasıl."
"Fazlasıyla sigara içmiş. Ciğerleri iflas etmiş. Durumu biraz kötü ve hayati teklikesi çok yüksek."
Diyerek hızlıca konuşup yanımdan ayrıldı. Ayakta duramıyordum. Ailesine haber vermemiştim. Yere yığıldım ve ağlamam güçlendi. Onu kaybedemezdim değil mi? Ben onsuz yapamazdım. Hemşireler Odaya koşturmaya başladılar ne oluyor ya! Bende girmek isteyince Beni ittiler ve kapıyı kapattılar. İçeriden bir doktor çıktı.
"Beyefendi karınız...Arkadaşlar Biliyorum geç geldi Dün paylaşıcaktım ama yetiştiremedim. Bu arada bugün Prensimizin doğum günü <3
Hikayede kötü şeyler olup duruyor biliyorum ama hep kötü anıma geliyor ve güzel şeyler yazamıyorum özür dilerim :/
İyi okumalar :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BieberGasm
FanfictionYaklaşık 5 sene önce yazdığım hikaye tekrar yayında. Ne kadar muhteşem olmasa da yayınlanmasını istedim. Geçmişte okuyan herkese çok teşekkür ederim. 😊 Gece yine Jaxon'un bağırışları ile uyandım. Ne olurdu bu bebek ağlamasa? Hı ne olurdu? Justin'e...