Dışarıdan gelen bağırmaya uyandım. Yataktan kalkarak camdan baktım.
"Lalisa"
"Roseanne hadi gel"
Dedi gülerek, onu onayladım hemen dolabı açarak giyineceğim elbisemi çıkarttım.Koşarak aşağıya indim.
"Hadi kızım ağaç oldum burda!"
Lisa'yla birlikte koşmaya başladık.Yolda koşarken biri önüme geçti. Bacağıma vurunca eğildim, eğilmemle kafama vurdu.
"Hey!"
Diyerek ayağa kalktım.Üstündeki siyah pelerinin şapkasını aşağıya indirince geri çekildim.
"Büyükanne"
Dedi LisaBüyükanne Lisa'nın da kafasına vurdu.
"Siz ikiniz asla uslanmayacaksınız. Kadınlar koşmaz!"
Dedi"Ama erkekler koşuyor"
Dedim üzgünce
"Onlar erkek, biz onlarla denk olamayız. Kadın dediğin hanımefendi olmalı oturup kalkmayı bilmeli""Bir gün herkes kadınların değerini anlayacak"
Dedim, büyükannem kulağımı tuttu."Sizi haylazlar!"
Diyerek Lisa'nın kulağını da tuttu.
"Ahh büyükanne acıyor!"
Büyükanne ikimizin kulaklarını bırakınca elim kulağıma gitti.Canım fena yanmıştı!
"Koşup çocuk gibi davranmayı kesin kızsınız siz biraz hanımefendi olun"
Diyerek gitti. Lisa'yla aynı anda birbirimize bakarak koşmaya başladık.Okulun önüne gelince ikimizde durup üstümüze başımıza çeki düzen vererek içeri girdik.
Hızla yerimize oturmamızla içeri Bayan Kim girdi.
"Ders başlıyor!"
Dedi, kenardan birçok ansiklopedi aldı.Herkesin önüne 1 tane koydu.
"Herkes sıraya geçsin hepiniz bu ansiklopediler kafanızda olmak suretiyle yürüyeceksiniz"
Dedi, sıraya geçtim.Arkama baktım, ilk sırda ben vardım. Lanet olsun! Sıkıntıyla oflayarak ansiklopediyi kafama koydum. Yavaşça yürümeye başladım.
Bayan Kim elindeki ince sopayla bacağıma vurdu.
"Düzgün yürü bir kraliçe olduğunu farz et insan içinde böyle mi yürüyeceksin ?..Erkek gibi"
Ben yürümeye devam ederken kalçama vurdu."Kalça geride göğüsler ilerde"
Dedi, dediğini yaptım.
"Güzel"
Sonunda diğerlerinin yanına vardım."Bravo! Şimdi Roseanne sen arkaya sıraya geç sıra tekrar sana geldiğinde bu sefer iki ansiklopedi kullanacaksın"
Diyince şaşkınca gözlerimi açtım.•••••
Elimi kalçama koydum.
"Bu kadının benim kalçamla alıp veremediği ne ? 15 defa vurdu!"
Lisa hâlâ gülerken koluna vurdum.
"Sus artık"
"Ama sende çok garip yürüyorsun"
Dedi gülmeye devam ederkenKenardan gelen Sehun'la Chanyeol'u görünce Lisa'nın koluna vurdum.
"Lisa, Chanyeol!"
Dedim heyecanla, Lisa bana baktı.
"Tamam, sakin"
"Güzel miyim ?"
Dedim"Benim kadar olmasan da evet"
"Ne yapacağı-"
Lisa bir anda beni onların önüne attı. Chanyeol'a çarpınca düşmemem için ellerini belime koydu.Göz göze gelince hızla geri çekildim.
"B-ben özür dilerim"
"Dikkatli ol ufaklık"
Diyip elini kafama koydu. Kafamı sanki çocukmuşum gibi okşayıp gülerek yoluna devam etti.Onun hareketiyle gülerken Lisa yanıma geldi.
"Sırıtmayı kes gittiler"
"Lisa çok seviyorum! ama varlığımdan haberi bile yok bana ufaklık dedi"
Dedim dudak büzerek
"Göle gidelim mi ?"
Dedi gülerek, onu onaylayınca birlikle koşmaya başladık.Gölün yanına gelince derin bir nefes aldım. Arkama baktığımda Lisa yoktu.
"Hadi ama beni kandırdığına inanmıyorum!"
Dedim sinirle, ilgimi kenarda su içen at çekti.Yavaşça yanına gittim. Kar beyazıydı, çok güzeldi. Atı sevmeye başladım.
"Senin sahibin nerde ?"
Dedim o hâlâ su içmeye devam ederken sudaki yansımayla arkamı döndüm.Bana kılıç sallayan adamla geri çekilip ayağına vurdum. Ayağına vurmamın acısıyla tek dizinin üstüne çöktü.
Elinden kılıcı alarak ona doğrulttum.
"Hey sakin ol! Benim kim olduğumu biliyor musun ?"
"Kim olduğunla ilgilenmiyorum neden beni öldürmeye kalktın ?!"
Dedim"Çünkü atımı çalmaya çalışıyordun"
Dedi, elimdeki kılıcı yanına fırlattım.
"Onu sadece seviyordum seni budala"
Diyerek yürümeye başladım.
"Hey! Ben bir prensim benimle böyle konuşamazsın!"
Diye bağırdı."Konuştum bile"
Dedim
"Sen nasıl bir kadınsın ? Kadınlar bir erkekle böyle konuşmaz"
Durup arkamı döndüm."Bla bla bla, kadın dediğin her şeyi yapabilir isterse pantolon giyinip savaşa gider kendinizi bizden üstün zannetmeniz sizin ahmaklığınız!"
Dedim, ona dil çıkararak koşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PRİSONER~
Fanfiction"Bir kadına doğru ayakkabıları verirseniz dünyayı bile fethedebilir..." -Marilyn Monroe