"Jimin kendini çok yoruyorsun"
Dedim jimin'in omuzlarını ovarken, jimin yatağa yatarak beni yanına çekti.Birlikte yatarken saçlarımı okşamaya başladı.
"Uykum var"
Dedi jimin
"O zaman uyu"
Dedim, kollarını bana sardı."Sabahları çok meşgul oluyorum akşamları da yorgun böylelikle sana vakit ayıramıyorum..üzgünüm"
Dedi yarım açık gözleriyleGülümseyerek dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
"Yanımda olman yetiyor hadi şimdi uyu"
Dedim bu sefer ben onu kolumun altın alıp saçlarıyla oynamaya başladım.
"İyi geceler"
Dedi yorguncaBir süre sonra jimin uyuyunca kafasını yastığa koyarak bende yanına sokuldum kollarımı da beline sardım.
"Sana da...sana da iyi geceler sevgilim"
Diyerek gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun karanlığına bıraktım...Gelen kuş cıvıldamalarıyla gözlerimi açtım. Jimin hâlâ uyuyordu yanağını öperek yataktan kalktım ve dolabı açtım.
Jimin esneyerek yataktan kalktı, yanıma gelerek kollarını belime sardı.
"Akşam iyi uyuyabildin mi ?"
Jimin güldü ve boynumu öptü.
"Evet çok iyi uyudum...senin sayende"
Dedi"Gidiyorum ben"
Dedim
"Nereye ?"
Dedi merakla
"İşlerin vardır senin, ben kızlarla birlikte bahçede olacağım"
"Tamam işlerim bitince yanına gelirim"
DediHızla bahçeye indim.
"Hayır o çatallar öyle mi dizilir ? Büyükten küçüğe"
Jisoo unnimin yanına gittim.
"Unni ne yapıyorsun ?"
"Kahvaltı hazırlıklarıyla uğraşıyorum"
DediLisa koşarak yanıma geldi.
"Günaydın"
Dedi
"Hayırdır bu enerji nerden ?"
Dedi jisoo unni
"Ben hep böyleyim"
Dedi Lisa gülerek ama kesinlikle başka birşey vardı."Hadi bakalım masa hazırlandı herkes otursun"
Dedi jisoo unni hepimiz masaya oturduk.
"Açlıktan ölmek üzereyim"
Dedi Lisa"Bende bende"
Dedi jennie ona katılarak onların bu haline güldüm ve orta çatalı elime aldım.
"Yaa bu elbise çok rahatsız edici!"
Dedi Lisa"Evet yaa neden erkekler gibi pantolon giyinemiyoruz"
Dememle herkes gülmeye başladı.
"Kızım sen delirmişsin"
Dedi jisoo unni"Hepiniz görün bakın kadınlarla erkeklerin eşit olduklarını tüm dünyaya göstereceğim!"
Dedim biraz fazla gaza gelmiş olmalıyım ki çok bağırdım.Jennie elimi tutarak beni sandalyeye geri otutturdu.
"Peki tamam Roseanne sen bir numarasın oldu mu ? Şimdi sus ve yemeğini ye rezil olduk"
Jisoo unnimle Lisa gülmekten bayılmak üzerelerdi dudak büzerek ağzıma bir dilim salatalık attım.•••••
"Jimin gözlerimi artık açsam mı ?"
Jimin bana bir sürprizi olduğunu söyleyerek tüm sarayda beni gözlerim kapalı bir şekilde gezdirmişti.
"Bekle Rose az kaldı"
DediSonunda durunca jimin gözlerimdeki ellerini çekerek yanıma geldi.
"Sürpriz!"
Karşıdaki süslenmiş masaya baktım.
"Jimin bu da ne ?"
Dedim"İkimiz için özel hazırlattım"
Masaya yaklaşınca gördüğüm şeyle şaşkınca jimin'e döndüm. Jimin gülerek masadaki yüzüğü aldı. Önümde diz çökerek elimi öptü."Roseanne Park, benimle evlenip benim kadınım ve krallığımın kraliçesi olmaya var mısın ?"
Dolu gözlerimle gülümseyerek kafamı evet anlamında salladım.Jimin yüzüğü parmağıma taktıktan sonra ayağa kalktı. Önce anlımı öptü sonra burnumu en sonda harikulade dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Benden ayrılınca gülerek elimdeki yüzüğe baktım. Kollarımı jimin'e sarınca o da bana sardı.
"Bu kadar yoğunluğun arasında bunu nasıl hazırladın ?"
DedimJimin elimden beni sandalyeye otutturup sandalyemi ittikten sonra karşıma oturdu.
"Lisa'yla birlikte hazırladık, daha doğrusu ben anlattım o yaptı"
Demek ki Lisa bu yüzden sabah o kadar heyecanlıydı!Jimin gülünce ona baktım.
"Ne oldu ? Yanlış çatalla mı başladım yine ?"
Dedim elimdeki çatala bakarak"Hayır aklımda ilk saraya geldiğin zamanlar belirdi de baloda tüm herkesin eşi sandalyesini çekerken sen bir anda oturmuştun...sen gerçekten diğer kızlardan farklısın Roseanne"
DediGülümsedim
"Sende tanıdığım diğer krallardan çok farklısın Jimin"
Dedim, Jimin bir anda tek kaşını kaldırdı."Başka kaç tane kral tanıyorsun ki ?"
"Ahh Park Jimin! Yine tam da senden beklendiği gibi konuşturdun kıskançlığını!..asıl sana sormalı kaç tane kız tanıdın ki ?"
Dedim"B-ben...bak bu sandviçleri ben yaptım özel tarifim hadi yesene, ye"
Diyerek elindeki sandviçi ağzıma tıkıştırdığında gözlerimi kısarak ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PRİSONER~
Fanfiction"Bir kadına doğru ayakkabıları verirseniz dünyayı bile fethedebilir..." -Marilyn Monroe