Tocmai ce am iesit pe poarta școli iar mama deja ma astepta. Părea putin supărată. Sigur s-a întâmplat ceva.
Maya: buna mama.
Mama: buna Maya, cum a fost la scoala?
Maya: hmm bine
Mama: sigur? Eu nu cred...
Maya: mama...
Mama:jennifer...
Maya: de unde sti?
Mama:m-a sunat d-na dirigintă, doar ai grija maya...Nu vreau sa patiesti ceva.
Maya: am grija mama, inca am....
După mica noastra conversatie, am ajuns si acasa. Imi i-au ghiozdanul din masina apoi intru in casa.
Mama: maya sa vi la masa.
Maya: bineeee
Urc la mine in camera unde imi las ghiozdanul, apoi ma schimb ca la sfarsit sa plec la masa.
Mama incepuse a pregăti masa, deci ar fi o buna ocazie sa o ajut.
Maya: mama dă-mi voie să te ajut...
Mama: du-te si odihnește-te, ma descurc.
Maya: dar mama....
Nu apuc sa termin de vorbit ca imi suna telefonul, era Hyungwon.
~CON TEL.
Hw: buna Maya
Maya: buna Hyungwon, nu esti la facultate?
Hw: ba da, peste o oră termin, nu ai vrea sa vi in oras?
Maya: doar la voia mamei ..
Hw: vin sa te cer la ora 4 ii ok?
Maya: da sigur...
Hw: ok, ne vedem la 4 ,bye
Maya:bye
~SFARSIT CON TEL
Multi nu ar crede că dupa aceea casatorie falsă, inca mai vorbesc cu Hyungwon. Sincer prietenia noastră nu a fost afectată, ne-am comportat ca niste prieteni, care s-au revăzut. In fine, trecem peste. Ma reîntors in bucătărie unde mama deja terminase de aranjat masă pentru a lua prânzul.
Mama: cine a fost?
Maya: Hyungwon...ma chemat in oras la ora 4, imi dai voi-
Mama: maya....sa vina el dupa tine si apoi mai vorbim, nici când a fost căsătoria falsă nu te-am lăsat să stai la el...iar si cand ai fost in oras un om de al lui tatăl tău a fost cu voi...
Maya: bine mama
Mama: mănâncă
Maya:bine....
Mama are dreptate, nici când a fost căsătoria falsă nu ma lasat in oras, iar Hyungwon a stat la noi in perioada aia. Săracu mai tin minte ca il durea spatele de la canapea, in primele zile până când a fost gata camera in care dormeau oaspeții.
Timpul trece si se face ora 4, iar Hyungwon trebuie sa apara. Sincer nu m-am îmbrăcat cine stie ce, doar pantaloni de sport, buza cu maneca scurtă si un jerseu in caz ca imi va fi frig.
Imi verific telefonul, sa vad daca nu au făcut fetele grupul apoi cobor la parter.
Mama: Hyungwon, inteleg sa poate iti place de ea, însă are doar 17 ani...mai are scoala. O las doar până la ora 5:30...a si inca ceva, ai mare grija de ea...ai inteles?
Hw: da doamna, voi avea mare grijă de ea
Maya: săracul ii omor cu regulile
Mama: orice mama ar face ca totul sa fie bine pentru fiica ei nu?
Maya: da mama.
Mama: bun doar până la 5:30
Hw: da...si voi aveam mare grijă de ea....
Mama: asa te vreau.
Ne luăm la revedere si pornim spre asa zisa plimbare.
Hw: si cum a fost prima zi de școală?
Maya: oribila.....
Hw: de ce? .
Maya: am in clasa una Jennifer si ii al dracu de spurcată....mai avea puțin și ma bătea.
Hw: CEEE ....No in secunda asta imi dai: numele, strada, tot ce sti despre ea....ca ti-o bat....
Maya: Hyungwon...
Hw: nu voi permite asa ceva crede-ma...
Maya: Hyungwon
Hw: da
Maya: este adevărat ce a zis mama
Hw: despre?
Maya: ca ma placi?
Hw: nuu adică da, nuuuu nu o asculta pe mama ta ca nu este adevărat
Am început să râd la reacția sa. Părea atat de drăguț.
Hw: de ce râzi?
Maya: pari drăguț
Hw: pai sunt....oh maya
Maya: da?!.
Hw: timpul trece repede, sa ne întoarcem
Maya: desigur....
Doamne copilul asta, pe tot parcursul plimbării ma facut sa rad...Deja nu mai pot. Timpul trece iar noi ajungem in fata casei. Il salut apoi intru înăuntru.
Mama: maya, ai venit?
Maya; da mama
Mama: hmm sa verific, totul perfec..ce ati facut?
Maya: am ras de nu mai pot...
Mama: clasic asa cum doream, esti libera până mâine
Maya: ha?
Mama: ce? Poti sa faci ce vrei prin casa până mâine
Maya: Aaaa.
Mama: dar ce ai crezut ?
Maya; nimic mama
Hotărăsc ca seara aceasta să nu mănânc deoarece am mâncat la prânz, adică ce prânz ca era ora 3 cand am mâncat, asa ca urca la mine in camera, imi fac in dus apoi mai vorbesc cu fetele despre Jennifer.
Cum timpul trecea si informatiile despre aceea jennifer eram groaznic de înfricoșătoare am deci sa ma pun la somn așteptând ziua de maine.
____________
Scuzati greșelile gramaticale!!!
CITEȘTI
The University ~ Park Jimin
Teen FictionDupă cinci ani petrecuți in Romania, Kim Maya va fi nevoită să se întoarcă înapoi in korea. Totul va fi perfect până când îl întâlnește pe cel mai popular băiat din scoala Park Jimin. Aceștia vor trece prin o mulțime de greutăți, însă vor rămâne...