~AUTORUL POV:~
24 IANUARIE 2020
Asta este ziua in care Jennifer si mama sa isi vor lua adio de la viata de elev si de directoare. Domnii Kim impreuna cu diriginta clasei au depus cerere la sediul politiei. Desigur ca nici colegi din clasa nu se lasu mai prejos, au asistat si ei la panul lui Hyunwon si Jimin.
Sollar, Hana si Maria se indreapta spre spital pentru a putea vorbi cu Maya, si pentru a le arata politistilor salonul acesteia. Intre timp Hyunwon si Jimin o urmareau pe Jennifer. Ii urmareau fiecare miscare. Vroiau sa vada cand va actiona.
MAYA POV:
Eram in salon, tocmai ce plecase doctorul. Acesta spune ca sunt bine iar dupa cateva zile voi putea pleca acasa.Priveam spre geam fulgi de nea care cadeau linistiti. Deodata usa se dechide. Erau dragele mele prietene.
Maya: nu ma asteptam sa veniti!
Sollar: cum sa nu venim?
Maria: daca ai sti cate griji ne-am facut pentru tine...
Maya: aish 신짜?
Fetele: DAAAA
Maya: mama tata nu stiti cand o sa vina?
Hana: ba da, imediat vor veni cu 2 ofiteri de politie...
Maya: DE CE? CE S-A INTAMPLAT?
Sollar: ho teee face parte din plan....le vor arata politiei salonul....
Maria: urmand ca apoi sa instaleze o camera de supraveghiat....
Hana: iar noi te vom lasa singura deoarece va veni Jennifer cu mama ei sa te vada.
Maya: scorpia si bosoroaga......
Fetele au tot continuat sa vorbeasca si sa imi spuna planul. Nu la scurt timp au ajuns si parintii cu politia unde la fel mi-au spus sa fiu linistita ca ei vad tot iar daca se intampla ceva vor interveni numai decat.
Timpul trecea, se facuse ora 4:00 pm deci incepand de acum oricand poate veni. Sincer mi-e frica deoarece nu stiu ce mai are si acum in cap. La un moment dat usa se deschide si pe ea intra un Jimin zambaret si plin se energie. Acesta se apropie de mine iar apoi ma sarurta.
Maya: YAAA ne vede mama cu tata....
Jimin: stiu... insa am venit sa te vad si sa te anunt sa eu sunt dupa camere de supraveghiat si daca se intampla ceva voi veni. bine?
Maya: bine.
Acesta ma mai saruta odata apoi incepe sa fuga cat il tin picioarele.
~ORA 16:30~
Stateam si citeam o carte, cand usa se deschide si pe ea intra Jennifer. Avea o fata plina de ura. Parca acum vrea sa ma omoare. Aceasta se apropie de mine si incepe a ma analiza.
Jennifer: ce avem moi aici? se pare ca te-ai trezit.
Maya: tot nu inteleg cu ce ti-am gresit? ce am facut sa merit eu asta de la tine? ha?
Jennifer: mi-ai luat cea mai draga persoana. Aceea persoana care trebuia sa fie acum cu mine in parc sa zambim nu sa stea langa tine aci sa te pazeasca.
Maya: eu nu ti-am luat pe nimeni...pur si simplu mi-am vazut de ale mele...
Jennifer: Atunci cine este iubita lui Jimin? tu nu? vezi ca stiu...dar nu vei fi iubita lui pentru mult timp....
Deci sa inteleg, ea il place pe Jimin. Jimin ma place pe mine. Acum inteleg de ce vrea cu orice pret sa ma omoare, il vrea pe Jimin. Dar intrebarea mea este in restul anilore pana cand am venit eu de ce nu o putut sta cu el? Ce vina am eu? Vina mea este ca il iubesc sau cum?
Maya: ce vina am eu?
Mama lui Jennifer: vina ta este ca traiesti....mi-ai luat fiicei mele baiatul iubit. Ti se pare corect?
Maya: eu nu am luat pe nimeni....mu este vina mea ca el nu o place...
Jennifer: ba da este vina ta....
Mama lui Jennifer: l-ai mituit...si tu si parinti tai....
Maya: CEE?
___________________________________
Scuzati greselile gramaticale!
CITEȘTI
The University ~ Park Jimin
Teen FictionDupă cinci ani petrecuți in Romania, Kim Maya va fi nevoită să se întoarcă înapoi in korea. Totul va fi perfect până când îl întâlnește pe cel mai popular băiat din scoala Park Jimin. Aceștia vor trece prin o mulțime de greutăți, însă vor rămâne...