3

615 21 1
                                    

Mama: maine la ora 11:30 vom pleca spre scoala unde vei studia si ultimul an de școală.

Maya: esti sigura ca ma voi simți bine la scoala? Adică nu am mai fost in scoala din korea de ani!

Tata: Maya scumpa mea, sunt sigur că te vei descurca, doar esti fata mea deșteaptă!

Maya: oh multumesc tata.

După cate ati observat tocmai ce discutasem cu părinți mei despre scoala. Sper ca toate sa fie super ok, iar eu sa imi termin studiile.

~A DOUA ZI~

Mama: May-

Maya: sunt gata de pornire!

Mama: wow mai repede ca niciodata, super, ma faci sa cred ca anul acesta va fi si mai special privind scoala!?

Maya: nu promit nimic mama

Mama: Okok acum haine.

Urcam in masina, apoi pornim spre scoala.
Pot spune că sunt foarte entuziasmată si curioasă in acelasi timp sa vad scoala la care voi mai studia un an.

Cat timp eu eram in gândurile mele, am ajuns si la scoala. Sper surprinderea mea această era super mare. In fata portii acesteia ne astepta o doamna mai in varsta.

??: buna ziua, doamna Kim!

Mama: buna ziua! Ea este fiica mea Kim Maya!

??:Buna Maya, draga. Voi incepe in a mă prezenta, ma numesc Park Alice și anul acesta voi fi diriginta ta.

Maya: buna ziua doamna Park, sunt foarte încântată să vă cunosc.

Alice: haideți să ca prezint scoala....

Doamna Park pare a fi o doamna foarte de treaba. In schimb va fi si dirigintă mea. Aceasta incepe in a-mi prezenta scoala, începând cu sălile, care erau extrem de frumos aranjate, fiecare având cate un video proiector, cat si o mică catedră spre geamul clasei. 

Continuă astfel sa imi prezinte si laboratoarele de chimie, fizica, biologie și informatică, sala de dans, sport si cantină.

Wow, nu stiam ca aici există și cantină. In Romania la scoala in care învățăm eu nu avea nici sala de dans si nici cantină.

Deja incepe sa imi placa aici.

Alice:si cam asta ar fi scoala ca interior, despre cancelarie si sala profesorilor o sa ti le arate colegii in timpul anului, la fel si curtea școlii 

Mama: motivul pentru care nu le prezentati?

Alice: in curte sunt perfect convinsă că o sa petreacă mai aproape toată vara, deoarece aici vin multi elevi, iar cancelaria si sala profesorilor sunt închise pe timp de vara.

Mama: oh am inteles, Maya ce pare ai?

Maya: hmm super, foarte frumos, deja imi place aici....

Alice: ma bucur, esti primul elev care spune asa....

Maya: ma bucur.....

Alice: mai am nevoie doar de nr de telefon al mamei si al tau Maya.

Mama:desigur! Notați: +829953899628

Maya: si al meu +8295638296668
Alice: multumesc. Maya acestea sunt ale tale, orarul, iar cărțile le vei primi la începutul anului. Baftă!

Maya: multumesc, doamna dirigintă!

Alice: oricand, o zi frumoasa!

Mama/Maya: multumesc, asemenea!

O salutăm pe doamna dirigintă apoi pornim spre masina. Sincer mi-am făcut o parere destul de buna, atat depre ea cat si despre scoala. 

Ma asez confortabil pe bancheta din spate, iar privirea imi cade pe orarul ce tocmai l-am primit! Pot spune că este suficient de greu pentru început!

Mama: poti sa imi spui si mie orarul?

Maya:desigur, dar in schimb am o intrebare!

Mama: spune!

Maya: caietele și transportul?

Mama: caietele le luam acum, iar transportul te duc eu in fiecare dimineata!

Maya: o mersi mama!

Mama: orarul te rog, ca sa il notez

Maya: luni: koreana doua ore, matematica, istorie, dans, japoneza
Marți: biologie, geografie, koreana, sport, informatică
-----------------------
Vineri: două ore de koreana, doua de mate, dans, japoneza

Mama:wow greu orar, dar totusi bafta in acesta an.

Maya: mersi mama

După ce am inceput sa râdem pe tema orarului, am ajuns in fata magazinului de rechizite.

Intrăm înăuntru, iar mama incepe a cerceta fiecare caiet, la fel si ghiozdanul, penarul si tot ce trebuie pentru scoala.

~PESTE 2 ORE~

Doamne au trecut 2 ore de când mama ma trage prin o mulțime de magazine doar sa stie ca am totul necesar. Deja sunt extrem de obosită si este ora 3:30 si mor de foame

Maya: mama daca tot suntem in oras nu il suni pe tata sa vina sa mănânce ceva cu voi ca yo mor aci de foame.

Mama: desigur, vino luam ceva de mâncare și mergem sa ii facem  o vizită..

Bun macar scap de atata plimbat, deja ma dor picioarele. Mama pleaca până la un magazin de mâncare koreana sa cumpere ceva de mâncare apoi pornim spre firmă tatei.

~LA FIRMA~

Maya: tata? Deranjăm?

Tata:oh comorile mele, cum sa deranjați? Niciodata! Bine ati venit!

Mama: Mayei ii sa facut foame, si a decis să te chemam si pe tine

Maya: însă mama a decis să îți facem o vizită!

Tata: fata mea mereu sa gândește la mine!

Maya: haideți să mânca ca yo mor aci de foame.

Tata/mama: haide.

Toti începem a ne pune sa mâncăm, desigur ca fieruia i-a fost foame. Negreșit nu am uitat sa ii povestesc tatei despre scoala si cum mama ma târât prin o mulțime de magazine doar sa ma stie gata!

_____________________________

Scuzați greșelile gramaticale!

The University ~ Park JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum