Maya: firar alarma....fix tu mai lipseai....
Ma ridic somnoroasa si incep sa imi fac rutina. Încep prin a-mi face un dus, ca apoi să mă îmbrac si sa imi iau micul dejun.
Mama: neața, scumpo
Tata: oh te-ai trezit?!
Maya: neața tuturor....
Mama: masă este gata. Mănâncă...
Maya: hmm multumesc!
Cum stăteam eu linistită si mâncăm imi observ părinți care se uita unul la altul. Parca vor sa imi spuna ceva, dar nu stiu cum.
Maya: s-a întâmplat ceva?
Tata: am fost invitați la o petrecere, si nu stim cum sa iti spunem....
Maya: trebuie să vin si eu?!
Mama: de asta te-am întrebat, vei veni?
Maya: oricum singura acasa tot nu ma lăsați.
Tata: deci vei veni?!
Maya: da
Mama: este la ora 20:00....
Maya; ma îmbrac decent
Tata: asta era de așteptat.
Maya: eu plec...ne vedem dupa ore
Tata: bafta.
Imi salut părinții apoi pornesc spre scoala. După cate vad, am inceput ziua bine, intrebarea este cum se va sfârși?!
Nu dupa mult timp ajuns la scoala. Doamne, deja ma prind fiori. Oare iar o sa vina Jennifer la mine? Intru in scoala, străbat holul plin cu elevi până la clasa mea.
Langa banca mea erau deja Hana, Maria si Sunmin.
Maya: neața fetelor!
Maria:neața...
Maya: Sollar?
Hana: inca nu a ajuns.
Maya: hmm
Eu si fetele începem să povestim, până la sosirea lui Sollar. Venise destul de nervoasă la scoala, oare ce s-a întâmplat?
Maya: Sollar?
Sollar: doar nu ma întreba ok...tre sa merg la petrecerea aia de la 20:00 cu mama si tata si nu vreau
All: si noi venim....
Sollar: serios?
All: da
Hana: hai in banca ca o venit profu....
Fetele pleaca fiecare in banca lor, ca apoi să îl ascultam pe profu de istorie.
Prof: buna dimineata copii
All: buna dimineata!
Prof: azi vom vorbi putin despre România, sau supra numită tara lui dracula.
X: avem doua fete din românia aici.
Prof: oh serios? Cine sunt fetele alea?
Maria/ Maya: noi!
Prof: maria si maya....ati locuit sau acolo v-ati născut?
Maya: locuit
Maria: la fel
Prof: super...
Si uita asa a trecut si prima oră de istorie. Acum pauza de 10 minute dupa ora de dans.
Ma ridic din banca cu scopul de a ma alătura si celorlalte fete ca sa vad despre ce se discuta, însă aroganta de Jennifer imi taie calea.
Jennifer: ce avem noi aici? Mai mai...
Maya: ai face bine să mă lași să trec, am alte treburi decât sa te ascult pe tine...
Jennifer: uita ca are curaj fata....
JIMIN POV:
Stăteam liniști in banca si ii urmăream aproape fiecare mișcare a fetei noi venite. Din punctul meu de vedere este mai frumoasa decat toate fetele din liceu.
Vad cu se ridică din banca si vrea sa se îndrepte spre grupul de fete însă diva clasei nu trebuia sa lipsească.
Jk: jimin...jimiiiiinnnn
Jm: ce dracu vrei
Tae: te mai uit mult dupa ea
Jm: ce problema ai?
Jh: te uiti într-una la ea sincer..
Jm: pai no ii frumoasa ce sa zic....
Rm: toate au fost frumoase jimin....
Sg: jimin are dreptate chiar ii frumoasa
Jin: fiti atenti o mers Jennifer la ea....yaaa
O vad pe jennifer cum deja se face rosie la fata, asta da semne ca ii nervoasă. Mai schimba si mai comentează ceva apoi observ cum ii trage o palmă Mayei. Toată clasa tresare iar Maya mai avea puțin și plângea. Jennifer văzând că incepe sa plângă, da sa o mai lovească o dată însă deja saturat de situație, ma ridic si ma pun in fata Mayei, astfel Jennifer lovindu-ma pe mine.
Jennifer: Jimin oppa?!
MAYA POV:
Asta o durut sincer. Părinții nu m-au batut in 17 ani de viață și vine o străină si da in mine. Astea nu vor rămâne asa.
Imi închid ochii așteptând o a doua palmă însă aud altceva:
Jennifer: Jimin oppa?!
Jimin: ai face bine să încetezi....
Jennifer: dar oppa ea a început!
Jimin: am văzut cu ochii mei cine a început
Hw: ai face bine să te cari....
Vocea imi parea foarte familiară, asta făcându-ma ca imi ridic privirea spre aceea persoana.
Maya: Hyungwon?!
Hw: inca odata si zbori Jennifer ....
Jennifer: tu ce mama dracului cauti aici? HA? Nu ai facultatea ta?
Hw: si tu parca nu aveai ora de dans?
Jimin: Hyungwon...gata....
Hw: fiecare in sala de dans a spus domn profesor....ACUM
Toti elevii se îndreaptă spre ieșirea din clasa, ca mai apoi să plece spre sala de dans. In clasa am rămas doar eu si Hyungwon.
Între noi se lasa o liniște deplină, însă el se decide să o spargă.
Hw: esti bine?
Maya : da....
Hw: dupa ore vin eu sa te iau, si o sa ai de spus tot....
Maya: dap....
Hw: hai la ora de dans...
Acesta ma prinde de mână și împreună plecam spre sala de dans.
___________________
Scuzati greșelile gramaticale!
CITEȘTI
The University ~ Park Jimin
Teen FictionDupă cinci ani petrecuți in Romania, Kim Maya va fi nevoită să se întoarcă înapoi in korea. Totul va fi perfect până când îl întâlnește pe cel mai popular băiat din scoala Park Jimin. Aceștia vor trece prin o mulțime de greutăți, însă vor rămâne...