20

323 18 3
                                    

MAYA POV

După ce doctorul ma consulta, spune că sunt bine, Jimin se așeza pe scaun lângă mine si incepe sa zâmbească încontinuu.

Jm: doamne ce ma bucur ca te-ai trezit. Doamne

Maya:cat timp am stai in spital?

Jm:hmm ii deja de aproape o lună....

Maya:ceee? No ia-ma pe sus si du-ma de aici!

Jm:as vrea eu, dar nu se poate.

Maya: aish....

Liniștea incepe sa umple camera, ceea ce mie nu îmi place. La un moment dat jimin incepe a face o mic dedicație.

Jm: stiu ca doar acum te-ai trezit dar nu pot să mai rezist fără să îți zic.

Maya: ce?

Jm:vreau sa fi iubita mea,  사랑해!

Se ridică de pe scaun si vine spre mine, până când ma sărută.  Doamne ce buze moi are! Aish....baiatul asta.

Maya: Jimin....

Jm: inteleg poate nu este reciproc dar sa sti ca eu te iube-

Maya: 나도 사랑해!

Jm: hmm? Serios? Nu glumești nu?

Maya: nup....

Jm: waaaaaaa

Jimin incepe sa sara fericit prin salon, oprindu-se mai apoi pentru a mă mai sărută odată apoi isi reîncepe acțiunea.

La un moment dat usa se deschide si pe ea intra mama tata, Hyungwon fetele si doamna dirigintă.

ALL: MAYAAAAAA

Maya: wow mama.....ce oi muri eu iar....

All:DOAMNE FERI....

Jur ca nu mai puteam de ras. Deși doar acum m-am trezit de jumate de ora dar ma simt ca si cum nu as fi avut nimic. Mama incepe a ma îmbrățișa si a ma pupa la fel si ceilalti.

Timpul trece, noi am ras, am plâns când am auzit prin ce am trecut si ceea ce a facut Jennifer, si bineinteles planul care vor sa il puna in aplicare.

Pare destul de bun însă am gândit si chiar am zis sa il punem in aplicare de maine, macar azi sa mai ma odihnesc.

Jm: MAYA nu iti este foame?

Doc: tocmai ce am vorbit sa ii aduca mâncare.

All:doamne ce m-am speriat.

Doc:am venit sa o consult

Doctorul incepe a ma consulta, a-mi pune intrebari. Multe sunt doamne.

Doc: vreau sa va spus felicitări, sunteti una dintre cele mai eroine paciente din spital. Prin cate ati trecut, doamne.

Maya:dadada stiu stiu....multumesc

Hw:a venit mâncarea....

Doc; dar nu asta am cerut....

Hw: nu sti tu ce ii place Mayei asa ca marș de aci....

Jm: bosorog....spurcat....

Domnii kim:Yaaa băieți....

Băieții: nu am fost noi....

Totul era frumos, fericit, astfel făcând ca si timpul sa treaca repede. Toti se pregătesc să plece sa se odihnească inafara de Jimin care dorește să rămână cu mine până mâine.

~A DOUA ZI~

AUTORUL POV:

Abia era ora 8 ca lumea se strânsese in jurul Mayei. Toti erau fericiti ca ea este bine si sănătoasă. Tot ce o mai rămas este Jennifer. Pe ea trebuie sa se răzbune. Nu o vor lasa nepedepsita, nici pe ea si nici pe mama ei care fără dar și poate a contribuit si ea la crima care daca nu mergeau doctorii la timp avea sa se intample!

_____________________________

Scuzati greșelile gramaticale!

The University ~ Park JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum