23

276 14 1
                                    

JIMIN POV:

Era ultima ora, adică engleza. Nu prea eram atent deoarece ma gândeam la Maya. Oare a ajuns bine acasa? Se simte bine? La un moment dat imi aud numele strigat. Era profa. Fix asta mai lipsea.

Jm:da doamna profesoară.

Prof: cum se simte maya? Cand vine la scoala?

Colegii:da când vine la scoala?

Jm:de luni....

Prof: perfect....am timp inca 5 minute sa te ascult deoarece nu ai fost atent.

Jm:dar doamna nu este corect...stiti ora sa terminat eu plec ca am intalnire, va pupa Maya si eu bineinteles!

Imi iau frumos ghiozdanul si o sterg spre curtea școli apoi spre casă Mayei. Doamne abea astept sa o vad.

Prof: doamne copii ăștia, sunteti liberi si voi.

Colegii: multumim!

Eram pe drum spre casă Mayei, când cineva ma striga. Era Hyungwon

Jm:oh buna hyung

Hw: încotro? Maya?

Jm:Yep spre maya!

Hw:eu nu apuc sa ajung azi, ii dai tu cadoul asta?

Jm:ce este in el?

Hw: este pentru amândoi, veti descoperi, sa nu te puna Irod si Satana împreună sa il deschizi ca te destram....

Jm:da sefu'

Hw: ai grija sa nu cazi...bye

Jm:aish...

Eu care zâmbesc ca prostu si la un moment dat ma impiedic ca porcu.

Jm: sa te manance purici Hyungwon....

Hw:LA FEL JIMINA!

Bătrână:doamne ce copii bătuți in cap....

Jm:ya...

Vroiam sa comentez dar stiam ca bătrânețe din Korea daca nu iti tace gura te iau la o bătaie de nu iesi din casa 5 zile dar ii ok. După câteva minute ajung la casa Mayei. Bat la usa, iar mama Mayei deschide usa cu drag.

Doamna kim: Maya este la etaj sigur doarme!

Jm: buna ziua, am inteles

Imi las încălțămintea la intrare apoi urc in liniste spre camera Mayei. Bat usor la usa însă nu răspunde nimeni. Intru încet in camera si o observ pe canapeaua micuța din camera sa, dormind.

Pun cadou se la Hyungwon pe birou, imi las ghiozdanul joi, urmând să o iau in stil mireasă si sa o asez pe pat. Caut o pătură și o invelesc, sa nu se răcească.

Imi iau scaunul se la biroul său și ma pun lângă ea, ca sa o privesc. Doarme arat de linistită. Stau si o privesc câteva minute bune până la un moment dat cand incepe a se trezi.

Jm: neața, frumoasa adormită!

Maya:tu când ai venit?

Jm: de juma de ora....

Maya:si de ce nu mai trezit?

Jm: dormeai prea frumos.

Maya:aish....

Ii dau o îmbrățișare, apoi ii inmanez cadoul de la Hyungwon.

Jm: a spus că mă omoară daca il deschid fără tine

Maya:tipic lui...

Aceasta incepe a deschide cadoul, iar in el se află o rama in care se afla 2 copii mici într-un parc, o esarfa traditionala. Era esarfa care i-am dat-o Mayei in copilărie in parc. In cutie se află și o scrisoare. Maya incepe sa o citească, cu voce tare.

~Draga Maya~

Vreau sa iti aduc aminte putin de copilărie. Ți-am intrebat părinții, am vorbit și cu Jimin si cu Hyungwon. Copilul din acea poza este Jimin, el este prietenul tău din copilărie. Iar esarfa era a surorii mele, care a murit in urma unui accident de mașină.
Sunt sigur nu ma mai ti minte, Yoon Sanha, eram împreună ca grădiniță. Jimin era in clasa albinelor, Hyungwon era deja in ultimul an. Noi eram in clasa florilor.
Stiu ca mereu spuneai ca vrei sa iti revezi prietenul, sa il întrebi de ce a plecat. Acum ai ocazia sa il întrebi.
Sa aveti grija unul de altul, chiar va potriviți.
Dacă e căsătoriți: "CASA DE PIATRA"
Eu voi pleca in Canada, sper sa ne mai întâlnim!

~Al tau coleg si prieten , Yoon Sanha~

MAYA POV:

Am rămas socata, sa citesc. Jimin este acel prieten din copilărie pe care l-am tot cautat? Nu imi vine sa cred. Toti patru ne stiam din copilărie și nimeni nu avea habar. Nu imi vine sa cred!

__________________________________

Scuzati greșelile gramaticale!

The University ~ Park JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum