19

312 17 0
                                    

AUTORUL POV:

Au ajuns toti într-un final la spital. Medicii au reusit sa o reducă inapoi la viață, ceea ce pe multi i-a bucurat. Tot ce nu știau medicii era ca cine ia dat masca de oxigen si a prit aparatele.

Jm:sa ne uitam pe camerele de supraveghere.

Doc: avem doar in capătul holului si chiar aici in partea de sus a baii ca sa vedem pacienții.

Domnul kim:ce mai asteptam? Jimin rămâi cu Maya....

Jm: da....

Domnii kim împreună cu Hyungwon pleacă spre camera de securitate ca sa afle cine a intrat ultima dată in salonul Mayei.

Hw: da putin inapoi te rog....

Domnul kim: mi se pare cunoscut-a persoana asta...

Hw: poti sa o faci mai mare?

??: da

Hw: Jennifer....

Domnii kim: Ce?

Hw: jennifer a fost cea care a intrat ultima dată in salonul Mayei. Iar dupa ce a ieșit dupa cum se observa la scurt timp au venit medicii.

Domni kim: mai fata asta , dar mama ei nu spune nimic?

Hw: domnule multumim,

??:cu plăcere!

HYUNGWON POV:

Stiam de la început că Jennifer a fost. Am un plan pot să spun de răzbunare, însă trebuie să vorbesc si cu părinții Mayei si Jimin.....

Ii indrum sa mergem spre salonul Mayei unde il găsim pe jimin stând lângă Maya plângând.

Doamna kim:Jimin?

Jm:oh ati venit? Ce ati gasit?

Hw:Jennifer...

Jm:tine-ma ca o omor, javra masi....

Hw: ho ma calm calm, am un plan....

All: care?

Hw: eu si jimin începem să mergem la scoala, o sa le poveștim si fetele ce vrem să facem si poate ne vor ajuta, însă lângă Maya ca sta mama lui Jimin, tatăl meu si domni kim....intre orele când vizitele sunt interzise, vorbim cu paza ca sa ne lase pe noi iar, vedeti salonul de lângă? No ala ii liber, acolo ne ascundem iar când vine sa o vada mereu doctorul Minho va intra pe usa, la final daca chiar continuă chemăm poliția....dupa ce se trezește Maya

Jm: eu sunt de acord...

Domni kim:si eu.

Jm:bun raman eu până la 8 dimineața aici voi mergeți sa va odihniti.

All: Okok

AUTORUL POV:

Planul lui Hyungwon, după calculele lui jimin pare a fi super bun. Tot ce speră este ca Maya sa se trezească.

~SKIP TIME~
~7:30 AM~

JIMIN POV:

Este ora 7:30 si eu inca nu dorm. Puteam dormi lângă Maya dar imi era frica sa nu se întâmple ceva iar. Imi iau telefonul si imi verific notificarile. Vad ca nu este nimic interesant il blochez apoi o iau pe Maya de mana.

Jm:Maya trezeste-te, Hai sa fim toti fericiti, sa sărbătorim. Ziua ta a trecut deja si tu tot in patul asta blestemat stai....Maya, trezezte-te, vreau sa iti spun cat de mult te iubesc, vreau sa fi iubita mea....

Nu m-am putut abtine si am început să plang. Este dureros sa o vezi pe persona draga tie într-un pat blestemat de spital.

La un moment dat simt cum mana Mayei incepe sa se miste încet. Imi ridic privirea si o vad pe Maya cu ochii deschiși uitandu-se la mine.

Jm: MAYA? Doctorul....repedeee.

Doctorii apar imediat, urmând ca mai apoi să o consulte. Sincer ma simt foarte fericit ca Maya s-a trezit. Doamne iti multumesc ca ai avut grija de Maya până acum.

Jm: cum se simte?

Doc: pot spune că este o eroină, după cate atacuri de corp si prin cate a trecut este sănătoasă. Ii vom da masca de oxigen jos însă va rămâne inca cu aparatele conectate.

Jm: multumim!

Imi iau telefonul din buzunar si ii sun si pe ceilalti, apoi ma îndrept spre patul Mayei, ma asez pe scaun apoi incep a vorbi către ea. Doamne nu mai pot de fericire.

_______________________________

Scuzati greșelile gramaticale!

The University ~ Park JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum