MAYA POV.
Eu si Jimin ne indreptam spre clasa, insa peste putin timp se suna. Prima ora aveam koreana, desigur ca doamna profesoara s-a gandit sa ma asculte.
Prof: Kim Maya la raspuns.
Ma ridic in picioare, inchid caietul si astept sa imi puna intrebari.
Prof: ce am avut de pregatit pentru azi?
Maya: vocabularul limbii korene....
Prof: asa.....spune definitia vocabularului.....
Maya: vocabularul este......
Incep a zice definitia urmata mai apoi de alte intrebari. Raspunsem bine la toate intrebarile, deci pot spune ca iau nota 10. Profa imi spune sa ocup loc dar peste putin timp imi cere carnetul. Asa cum banuiam am luat 10. Imi da carnetul iar eu ma indrept spre locul meu.
Jimin: Felicitari Maya!
Maya: Multumesc!
Profa: PARK JIMIN
Jimin: daaa doamna profesoara...
Prof: vrei sa te ascult si pe tine?
Jimin: nuuu,doar am felicitat-o pe Maya.
Profa: felicitarile dupa ora...
Timpul trece, profa preda linistita, eu scriam ceea ce dicta, iar restul colegilor faceau fiecare ce puteau. Toate bune si frumoase pana la mijlocul orei. Pe usa clasei intra tata, mama, directoarea, si directorul adjunct. Imi indrept privirea seriata spre Jimin insa acesta imi spune sa fiu linistita deoarece totul va fi bine. Sincera sa fiu nu stiu pana cand va fi totul bine. A trecut aproape un semestru de cand Jennifer isi bate joc de mine. Suntem deja in noiembrie cat am sa mai rezist? Se apropie ziua mea, iar apoi craciunul si nu imi doresc sa am necaz sau orice alta ingrijorare.
Mama se uita prin clasa dupa mine, iar dupa ce ma observa ii arata directoarei care este fata ei. Directoarea dupa ce da ochi cu mine imi arunca niste priviri de parca am omorat pe cineva. Aceasta imi spune sa ma ridic in piciore, ca mai apoi sa ii spuna si lui Jennifer.
Dir: Kim Maya si fiica mea deci.....motivul....
Jennifer: mama, Maya a fost cea care ma amenintat inca din prima zi, doar ti-am spus.
Maya: yaa cum poti mintii asa? tu ai fost cea care mi-a dat o palma, iar mai apoi ai inceput cu amenintarile. Tu ai fost aceea care a zis ca imi va face zile fripte si ma va tortura ca pe celelalte studente....
Mama: poftim? Deci sa inteleg ca dvs stiti si nu faceti nimic in privinta asta? Doar fiindca este fiica dvs nu ati facut nimic?
Tata: asta este ceva neacceptabil...
Dir: nu este adevarat...fiica nu ar face asta niciodata...minte...
Jimin: fiica dvs minte doamna directoare...
Jimin a devenit deja nervos. Nu l-am vazut niciodata asa nervos, doar pe Hyungwon. Ma inspaimantat deja de pe acum vocea lui.
Dir: tu cine esti? de ce te bagi daca nu sti situatia?
JIMIN POV:
Deja m-am saturat de aceasta situatie. Cat mai au de gand sa minta? Deodata directoarea ma intreaba cine sunt, insa stiu ca pentru ceea ce o sa ii raspund pana si parintii Mayei, pana ai Hyungwon o sa ma urasca. Nu mai spun de Maya si retul clasei.
Jimin: Sunt iubitul Mayei, Park Jimin!
Clasa: cee? tu iubitul ei?
MAYA POV:
Mai mare prostie nu putea sa scoata pe gura aia sparta ? Deja clasa incepuse a se agita, parinti mei se uita ma mine de parca au vazut-o pe regina Angliei in sicriu. Sunt moarta. De ma intreaba pe mine ce ii spun? pfuu....
HW: da este iubitul ei, iar eu fratele ei, Kim Hyungwon.
HYUNWON POV:
Desi nu sunt fratele ei, chiar daca mi-as dori, am hotarat sa imi pun numele de familie Kim, chiar daca numele meu este Chae Hyungwon.
Dir: daca ai acte la tine da sa le verific, am senzatia ca minti.
Stiam ce ii poate caul asa ca am vorbit cu tata sa falsificam acte chiar daca este ilegal. Ii inmanez actele , se uita peste ele apoi zice:
Dir: da este fratele ei. Jennifer spune...de ce ai torturat si inca torturezi fete, mai exact studente. Si firar ca doar studente, pe care ar trebui sa le ajuti si sa fi buna cu ele. Doar sunt mama ta si in acelas timp directoare. Ce a fost in capul tau?
Jennifer: jur mama ca nu i-am facut nimic...minte
Mama/Tata/Jimin/Maya: NU ESTE ADEVARAT....
Dir: am sa remediez situatia, iar tu domnisoara avem de discutat acasa.
AUTORUL POV:
Directoarea furioasa iese din clasa tinta ei fiind biroul. Parintii Mayei impreuna cu Hyungwon si Jimin se indreapta spre Maya incercand sa o linisteasca si sa ii spuna ca totul se va rezolva.
________________________________________________________
Scuzati greselile gramaticale!
CITEȘTI
The University ~ Park Jimin
Fiksi RemajaDupă cinci ani petrecuți in Romania, Kim Maya va fi nevoită să se întoarcă înapoi in korea. Totul va fi perfect până când îl întâlnește pe cel mai popular băiat din scoala Park Jimin. Aceștia vor trece prin o mulțime de greutăți, însă vor rămâne...