MAYA POV:
Asta ce a fost? Cum adică prima si ultima? Sa mor de numa ciudati întâlnesc.....
Jimin:vino sa iti dezinfectez rana apoi il voi suna pe Hyungwon
Maya: Jimin nu....
Jimin: de ce?
Maya: ma va spune la părinții mei
Jimin: maya.....
Maya: nu te rog....
Jimin: bine.
JIMIN POV:
Încep in ai dezinfecta rana, însă nu peste mult timp Maya adoarme linistită pe canapea. Caut o pătură ca sa o învelesc.
Nu pot să o las asa. Adică prin cate va trece. Decid sa il sun pe Hyungwon.
CONV TEL:
JIMIN: Hyungwon, la Maya....
Hw: ajunge....imi explici când ajung.....
SFARSIT CONV TEL
HYUNGWON POV:
Era de asteptat ca de va întâmpla ceva. Am presimțit. Ies grăbit din cafenea, si ma îndrept spre casă Mayei.
Nici nu apuc sa bat la usa ca jimin deja imi deschide usa.
Hw: spune tot....
Jimin: mai încet că maya doarme
Hw: baga baga....
Ba fata asta ii culmea....nu are de gând să înceteze? După toate cele povestite de către Jimin, deja saturat de situație. Trebuie să facem ceva.
Hw: trebuie să facem ceva....asa nu se poate....
Jimin: ce?
Hw: voi vorbi eu cu Maya când se ca trezi si cu părinții ei....
Jimin:vreau sa ajut si eu....
Hw: i-ai spus că o placi?
Jimin: nu doar ca ma mâncat fundul sa o sărut....
Hw:aish tâmpit ce esti.....
Jimin: stiu....
MAYA POV:
Doamne, cat timp o sa ma doară. Jennifer sa te ia naiba odată. După ce mai privesc putin părerii decid să cobor in sufragerie. Înainte de a cobora trecusem pe lângă obligă să imi vad colțul gurii.
Aish arata oribil. Ce ii voi spune mamei si tataei? Ei deja erau jos ma așteptau.
Mama: maya?
Tata: maya esti bine?
Maya: da sunt bine....
Mama:nu o sa o las nepedepsita pe fata aia.
Maya: voi de unde stiti?
Hw: eu le am spus....
Maya: Jimin unde este? Il omor....de parca i-am spus să nu își baje limba.....
Jimin: maya este pentru binele tău....
JIMIN POV:
Chiar dacă părinții Mayei au sa rezolve problemele legate de Jennifer eu nu am sa stau doar cu mâinile in san.
Stiu ca totul pare a fi ciudat însă sunt îndrăgostit de maya inca din prima zi in care a pășit pe usa clasei.
Este frumoasa, deșteaptă, perfecta. Ce altceva sa iti mai doresti? O iubesc si nu am sa ii permit unei străine sa ii faca rau.
După câteva discuții dintre părinții Mayei eu si Hyungwon fiecare pleaca spre casă....
Jimin: maya....
Maya: da....
Deoarece erau părinții lângă noi am decis ca de rămas bun sa ii acord un mic sărut pe frunte.
Jimin: ai grija de tine, noapte bună!
Maya: si tu....sa nu te ranesti.....noapte bună!
MAYA POV
Nu ma asteptam sa isi faca griji de mine. Dar nici fata de părinți sa ma sărute pe frunte. Recunosc a fost un gest frumos.
Ies din gândurile mele când părinții se opresc in fata mea. Aveau o expresie facială neutră.....Nu puteam recunoaște emoțiile.
Tata: am discutat cu el inainte muuulte lucruri...Însă....tot ce spun este sa ai tu grija in primul rand ....
Mama: el a spus că....te va proteja....Însă i-am dat o sansa....
Tata: iar Hyungwon....a spus că te considera sora.....
Maya: ma duc sa ma culc bye.....
A DOUA ZI
Tocmai ce luam micul dejun cu mama si tata când cineva bate la usa . Era jimin. Ce il aduce pe aici?
Jimin: buna dimineata, daca imi permiteți să o însoțesc pe Maya la scoala.
Tata: va voi duce eu....Am de vorbit cu directoarea.
All: am inteles!
Imi iau ghiozdanul, apoi pornim spre scoala.
Ajunși acolo, eu si jimin plecam spre clasa iar tata pleca spre birou directoarei.Jimin: ma tem ca nu va rezolva nimic ca mama ei este directoare.
Maya: ce? Este directoare?
Jimin: mai încet....Da este directoare....
Maya: aish...Hai la ore...
Jimin: hai...
____________________________
Scuzatgreșelile gramaticale!
CITEȘTI
The University ~ Park Jimin
Teen FictionDupă cinci ani petrecuți in Romania, Kim Maya va fi nevoită să se întoarcă înapoi in korea. Totul va fi perfect până când îl întâlnește pe cel mai popular băiat din scoala Park Jimin. Aceștia vor trece prin o mulțime de greutăți, însă vor rămâne...