Twentyone

380 13 0
                                    

Ik zit over de 2K reads ik ben zo blij ♥♥
DANKJEWEL ALLEMAAL.
much love
xo


Pov Kaj.

We hebben een hele leuke shoot gehad en ik denk dat het resultaat echt super is. Als we onze kleren voor shoot hebben omgewisseld voor onze eigen kleren komt Kim naar me toe. "Kaj ik ben je dit vanochtend serieus vergeten te vertellen, maar we moeten na het avondeten naar het politiebureau. Ze hebben een paar mannen opgepakt en ze willen weten of jij of ik ze misschien herkent." Shit, vandaag was de eerste dag dat ik er eindelijk niet meer aan gedacht had en nu komt Kim weer hiermee. "Uhm ja oke, het zal wel moeten doen. Maar komen ze daar niet achter, dat wij komen kijken? Ik bedoel ze hebben ons gewaarschuwd toch Kim?" Ze pakt me vast, "Maak je maar geen zorgen schat, alles komt goed."

We gaan met z'n allen eten bij een nieuwe restaurant in de stad, ik kan mijn gedachten er absoluut niet bijhouden en denk steeds terug aan die ochtend. Ik schrik als Dioni m'n schouder aanraakt, "Gaat alles wel goed bro?" Ik kijk hem aan en knik, "Ja het gaat wel. Beetje zenuwachtig voor het politiebureau maar verder niks. Thanks man."  We zitten in de auto en Kim brengt iedereen naar huis en dan rijden we samen door naar het politiebureau. Als we voor de ingang staan pakt ze m'n hand vast, "Alles komt goed lieverd, maak je maar niet druk. Ik ben bij je, het komt goed." Ik heb een ontzettend angstig gevoel, alsof we bekeken worden ofzo, maar het zal wel aan mij liggen. We lopen naar binnen en noemen aan de balie de naam Rene, Kim haar neef en we mogen zo doorlopen.

Pov Samuel.

Kim heeft me net afgezet en ik loop naar binnen toe, zeg m'n ouders gedag en loop naar boven. Ik zie dat ik een gemiste oproep heb van Anouk, zal haar eens terugbellen. "Hey met Sam, je had gebeld babe. Ja het ging lekker hoor, heb je onze groepsfoto voor Jaily gezien? Ja dat was echt n supertof idee van Kim. Ooooh echt dat meen je niet. Is het bij mij in de buurt? ZEG HALLO NIEUW BUURMEISJE, ik wist niet dat eens dat het te koop stond, maar goed ik ben ook niet veel thuis haha. Ja lijkt me leuk, ik hoor het wel babe. Tot snel. Byee." Anouk wordt dus m'n nieuwe buurmeisje, super leuk. Misschien dat er dan iets meer vaart in onze relatie komt.

Pov Jaily.

De 2e keer therapie zit er weer op en ik lig uitgeput in bed, ik ben blij als het ze avondeten komen brengen, ik heb honger!! Godzijdank mag ik zelf een keuze maken wat ik wil eten uit een keuzemenu, want er stonden ook dingen op die ik absoluut niet lust en het zou zonde zijn om met honger naar bed te gaan. Ik mis alleen wel wat chips of koekjes ofzo, thuis at ik die echt heel erg veel. Als ik klaar ben met eten komen ze de rommel opruimen en hoef ik nog maar een half uurtje te wachten en dan is het bezoekuur alweer. Als papa en mama weer weg zijn kijk ik nog wat tv en daarna ga ik heerlijk slapen.

Pov Dioni.

Ik word wakker van de wekker en heb een whatsappberichtje van Jaily, "Goedemorgen lieverd, ik hoop je snel weer te zien, ik mis je. Zie je voorbij komen op XITE maar ik wil je weer kunnen knuffelen. xo" Dat is nog een lekker wakker worden, ik stuur haar meteen een berichtje terug en wens haar succes met de therapie vandaag. Ik mag vandaag weer naar school toe, eindexamen HAVO. Het word tijd dat ik m'n diploma haal want ik wil alle tijd in B-Brave steken met de jongens. Ik maak me klaar en rijdt met mijn scooter naar school. Ik hoefde eigenlijk maar tot 1 uur naar school maar ik moet nog 2 toetsen inhalen, dus dat zal 3 uur worden ongeveer. Ik zet m'n scooter op slot en loop naar binnen.

Pov Kaj.

Ik geef Kim een kus op haar voorhoofd en ik loop naar beneden en maak ontbijt voor mezelf. Gisteren op het politiebureau kreeg ik een paniekaanval en hebben ze me het bureau uit moeten dragen. Ik kon de spanning niet aan. Ze hebben ons gewaarschuwd en toch is Kim naar het bureau gegaan en ik ben met haar meegegaan. In wat voor moeilijkheden hebben we ons nu gebracht? Ze konden de mannen niet langer dan 48 u vasthouden dus ik moet vanmiddag na school terugkomen zonder Kim om de mannen nog een keer te bekijken. Ik weet het wel, maar ik durfde het niet uit te spreken. Die woedende ogen die me 1 seconde aankeken vergeet ik niet. Ik schud m'n hoofd, focus Kaj het is tijd voor school, daarna zien we wel verder.

Pov Kim.

Ik heb vandaag een heerlijk vrij dagje en ik besluit om naar Anouk en Maud te gaan zodat we wat kunnen shoppen. De middag gaat snel voorbij en we hebben een hoop lol gehad. Ik had de meiden gemist, Anouk verteld me dat ze het buurmeisje van Samuel wordt. Ik ben helemaal blij want dat wil zeggen dat ze dichterbij mij komt wonen! Als ik de meiden thuis afgezet heb rijd ik naar het huis van m'n ouders en loop achterom. We eten met z'n 3en en rijden daarna samen naar het ziekenhuis. Onderweg bel ik Kaj even, "Hey lieverd hoe was het gegaan? Ooh echt dat is mooi. Zie je alles komt op z'n pootjes terecht, nu zijn we weer veilig. Oke schat, veel plezier vanavond en ik zie je snel!! Loveyou ciao." De mannen zijn opgepakt, nu kan Kaj weer rustig slapen gelukkig. 

Ik knuffel m'n zusje voor we weggaan, "Hou je taai zusje, ik kom snel weer langs." en ik geef haar een kus. Als we bij mijn ouders' huis zijn aangekomen neem ik afscheid van hun en stap ik in mijn eigen auto. Ik zet "De eerste date" hard aan en rij snel naar huis. Onderweg belt Giovanni me op, "Lieverd, ik ga een weekje naar Parijs voor een opdracht, ik heb mijn gegevens op kantoor liggen, kun jij deze week mijn taken overnemen? Niet alleen de jongens, maar alles?!" Ik val stil, "Uhm oh ja maar natuurlijk Giovanni geen probleem dankjewel! Echt super dankjewel! Veel plezier in Parijs ennnuuuuh als je tijd over hebt, mag je wel een mooi tasje voor me scoren ergens!" Hij begint te lachen "Ik zal aan je denken miss tassenverslaafd." Nou dat valt best mee, "Ik ben helemaal niet verslaafd, maar dankje schat. Tot volgende week!" "Au revoir madame." en hij hangt op. Ik moet lachen van ongeloof, WAUW, ik mag gewoon al Gio z'n klussen doen. Super vet! Als ik thuis ben, stuur ik Kaj nog een berichtje en kruip m'n bed in. 

TreasureWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu