Whatsapp:
Kaj: Babe ik kom je vanavond om 7 uur ophalen, zorg voor een lege maag, mooie kleren en goede zin. Werk ze vandaag x
Kim: Blegh ik hou niet van verrassingen Kaj, mag hopen dat de dag snel voorbij gaat.
Kaj: Je gaat het hartstikke leuk vinden, dat weet ik zeker.
Kim: Dat zowiezo, want ik ben samen met jou. Werk roept, fijne dag babe en tot vanavond x
Ik heb helemaal geen zin om te gaan werken, ik ben veelste nieuwsgierig wat Kaj voor me in petto heeft. De meeste mensen om mij weten dat ze verrassingen niet lang voor zich kunnen houden omdat ik altijd net zo lang doorzeur voor ik weet wat het is, maar ik wil Kaj een goede indruk geven. Ik probeer er een leuke dag van te maken op het werk, het is helaas mijn laatste week hier, m'n contract wordt niet verlengd. Ik klets gezellig wat met mijn vaste klanten en ze merken aan me dat ik straal, wat zijn het toch ook schatjes. Aan het einde van de werkdag komt m'n baas naar me toe, Kim wat ben je toch vrolijk de laatste week, die glimlach is nog geen minuut van je gezicht af geweest! Ik leg het hele verhaal uit en hij zegt: "Meid ga er lekker van genieten, neem morgen maar lekker vrij meid, vandaag is je laatste dag geweest. MAAAAR ik wil dat je me morgen alles verteld." "Oh my god, ja tuurlijk thanks komt goed! Spreek je morgen" Ik rij snel op m'n scooter naar huis en ga douchen.
De bel gaat en Jaily doet de deur open. "Hoi Kaj, ik ga Kim even halen hoor momentjeeeeeee." Ik loop rustig de trap af, heb nogal hoge hakken aan en zie Kaj staan, wat is het toch een lekker ding. Ik geef Kaj 3 kussen en zeg gedag tegen Jaily. Als ik buitenkom zie ik dikke vette Range Rover staan. "Uhm Kaj dit is niet jou auto toch?" zeg ik verbaasd. "Nee schat, die heb ik een avondje geleend, ik heb mijn rijbewijs nog niet hé." zegt hij lachend. Hij houdt de deur voor me open en we stappen in. Ik mag nog steeds niet weten waar we heen gaan dus ik vraag er ook niks over. Onderweg houdt Kaj m'n hand vast en zit hij nogal naar me te staren. Op een gegeven moment krijg ik een blinddoek om en weet ik dat we er bijna zijn. Kaj helpt me uit de auto, "Schat ik ga je mooie pumps 1 voor 1 even uit doen oke?" zegt hij zachtjes. Daarna tilt hij me op en als hij me neerzet voel ik zand. Ik had het kunnen weten, altijd als ze in interviews aan Kaj vroegen naar zijn ideale eerste date zei hij altijd iets met het strand. Ik begin te lachen en Kaj doet mijn blinddoek af. "Wauw Kaj dit is echt prachtig!" zeg ik blij. Er staat een loungebank met kussens en een dekentje, een kampvuur, een fles champagne en wat lekkers te eten. Kaj schenkt drinken voor ons in en ik ga lekker zitten op de bank.
"Dankjewel voor de prachtige avond Kaj, ik heb echt genoten!" zeg ik tegen Kaj. "Graag gedaan schat, ik doe het graag voor je." Kaj kijkt me aan en pakt met zijn hand mijn gezicht vast, ik kijk in z'n mooie blauwe ogen en ik kus hem. "Jij bent bijzonder" fluistert Kaj tegen m'n lippen. Ik glimlach en ik knuffel hem. "Dankjewel voor alles Kaj, slaap lekker" "Slaap lekker beautiful" zegt Kaj en hij geeft een handkusje. Ik loop naar binnen en word bijna bestormd door me zusje, Anouk en Maud. "Kim we hebben besloten een pyamafeessie te houden en we willen graag weten hoe het was" zegt Jaily vrolijk. "Oke, ik ga even mn Onepiece aantrekken en dan kom ik eraan" We zitten met z'n vieren op 2 grote 2persoonsmatrassen, allemaal gewikkeld in een slaapzak. "Nou Kaj kwam me dus ophalen in mijn droomauto, wat hij niet wist blijkbaar maar dat geloofde ik echt niet haha. Zijn we naar het strand toegereden, lekker wat gedronken en lekkers gegeten" Anouk onderbreekt me; "Ja maaaar ik wil details horen joh!!" Ik begin te lachen, "Geduld is een schone zaak meis haha, maar goed dus wij gingen daar dus zitten en ik vroeg dus aan Kaj wat hij nou zo leuk aan me vond en hij zei dat hij me al n tijdje volgt. Ik dacht echt van huh hoe dan? Maar ik had hem bij XITE dan gezien en toen hebben we ook best wel lang gekletst en ik vond wel dat het klikte, maar goed het is Kaj van B-Brave daar kan het niet niet mee klikken natuurlijk. En toen hij me dus 2 weken geleden in het publiek zag staan had hij gezegd dat ik zijn VIVJ meisje moest worden en de rest weten jullie dus nu haha" Jaily begint te gillen "Ooooh ik vind dit zooooo leuk en jij, jij straalt gewoon helemaal, zoo leuk om te zien" Ik bedank de meiden voor de complimentjes, we luisteren nog even wat muziek en proberen dan te gaan slapen, maar dat lukt niet echt.
Point of View Kaj.
Wat is Kim toch een ontzettende leuke lieve spontane meid zeg. Ik heb net m'n eerste date gehad met haar en besluit de jongens even op de hoogte te brengen.
B-Brave 1.0
Kaj: Joooooo kerels ik ben weer onderweg naar huis na een topdateeeeeee!!
Dioni; Vond ze het niet cliché?
Kaj; Nee ze vond het echt super man, godzijdank. Vind haar echt leuk.
Samuel: Ik hoop dat het wederzijds is en dat alles goed komt man!!
Cassius: Woehoee onze Kaj is inloveeeeeeeeee
Jai; Leuk voor je gozer!!
Kaj: Thanks guyssssss
Ik heb echt de beste vrienden die iemand z'n eigen voor kan stellen. Ik ben ongeveer een kwartiertje van huis vandaag als ik Kim haar twitter zie.
@kimmstarrx: Pyamafeestje met m'n besties na de meest perfecte eerste date ever!! I love my life!
Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en besluit haar terug te twitteren.
@KAJVANDERVOORT: Ik heb zojuist met een prachtige dame een heerlijke avond gehad @kimmstarrx wanneer weer babe?!
@KAJVANDERVOORT: En alle dames aardig zijn tegen haar, want ik vind haar leuk!!
Point of View Kim
"OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MYYYYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOD, jongens jullie moeten Kaj z'n twitter echt even checken!!" roep ik half gillend door de slaapkamer heen. "Hij is echt zoooooo lief he" zeggen ze alledrie tegelijk. Ik retweet en favoriet allebei z'n tweets. Ik besluit Kaj te appen
Kim: Wat ben je toch een schatje jij, maar weet je zeker dat het al wereldkundig wil maken naar al jullie fans toe?
Kaj: Jij bent bijzonder zoals ik toenstraks al zei, ik weet het zeker. En ik hoop je snel weer te zien schat.
Kim: Nou ik heb geen werk meer dus ik heb nu alle tijd voor je babe.
Kaj: Geen werk meer? Hmm misschien weet ik wel iets voor je waardoor je wat vaker bij ons allemaal kan zijn!
Kim; Huh watdan?!
Kaj: Dat laat ik je morgen nog even weten goed babe? Ik ga nu slapen, sweet dreams x.
Kim; Oke babe, slaap lekker x
Ik leg m'n telefoon weg en vertel het tegen de meiden. "Ik weet niet wat die jongen van plan is maar ik kan niet wachten tot ik morgen weer iets van hem hoor!" "Jeeeetje spannend Kim, ben ook benieuwd!!" zegt Maud blij. "Dames tijd om te slapen, jullie hebben morgen school" zeg ik streng. "Ja mama" zeggen ze alledrie in koor.
De volgende ochtend gaan Jaily, Maud en Anouk naar school, papa en mama naar het werk en ik ruim het huis een beetje op. Ik bel mijn oude baas op en vertel hem alles over gisteren. Hij is echt super blij voor me en ik moet hem nog een beetje op de hoogte houden. Opeens gaat de bel, ik doe open en daar is Kaj: "VERRASSING SCHATJE" zegt hij vrolijk. Ik geef hem een knuffel maar ik verstijf als ik zie wie er achter hem staat. "Oh myyyyyyyyy..........."
JE LEEST
Treasure
FanfictionDit is een fanfiction over B-Brave. Het is mijn eerste verhaal. Tips zijn welkom. Enjoy xo