Die middag zit ik op m'n kamer wat te rommelen en kom ik opeens een briefje tegen in de broek die ik afgelopen zaterdag aanhad. Ik vouw hem open en schrik al ik zie wat erop staat.
"Mooie Kim, je hebt een diepe indruk achtergelaten op mij. Zou je misschien een keertje wat willen drinken met me? X Kaj"
Daaronder staat z'n 06 nummer geschreven. Ik begin als een malle te gillen en mn zusje komt naar boven gerend. "WAT IS ER AAN DE HAND? HEB JE EEN DM VAN B-BRAVE GEKREGEN OFZO?" vraagt ze blij. Ik kan haar alleen maar aankijken, ik ben sprakeloos. Ik hou het briefje op en laat het aan haar lezen. Haar ogen worden groot en ze begint ook te gillen. "OH MIJN GOD OH MIJN GOD JIJ GAAT HEM NU BELLEN, OH MIJN GOD JE HEBT GEWOON KAJ ZN NUMMER AAAAAAAAH" schreeuwt ze enthousiast. Ik schrik, ik ga Kaj echt niet bellen, dat durf ik niet hoor. Sta elke keer te trillen op mn benen als ik hem zie, ga hem echt niet bellen. M'n zusje snapt het wel, ondanks dat ze Kaj wel super graag aan de telefoon zou willen, ze is de niet de enigste haha. Ik spreek met haar af dat we dit nog even onder ons houden tot we zeker weten dat echt Kaj z'n nummer is. Ik hoor m'n moeder roepen dat het eten klaar is dus we lopen samen naar beneden. Als mijn moeder vraagt wat er nu aan de hand zeg ik dat ik een DM van Kaj had gehad via Twitter en knipoog naar me zusje. M'n moeder begint te lachen en we eten met z'n 4en en kletsen nog wat.
Die avond zit ik alleen op mijn kamer en zet ik het telefoonnummer in mijn telefoon, ik ga naar Whatsapp en zie de profielfoto van Kaj. Ik check ff vlug wat ik als profielfoto heb, verander hem vlug en besluit een appje naar Kaj te sturen. Op dit moment beter dan bellen vind ik. Maar goed, wat zal ik eens appen. Vanbinnen dans ik de chachacha en stuiter ik helemaal op en neer omdat IK, ja IK een indruk achter hebt gelaten op Kaj. Ik besluit Kaj een reactie op zijn briefje te geven dus ik app naar hem "Ik ben altijd al onder de indruk van jou geweest" met zo'n bloospoppetje op het einde. Ik mag dan ouder zijn dan Kaj maar op dit moment voel ik me een kind van 10. Ik leg mijn telefoon weg, loop naar m'n zusje toe en zeg dat ik Kaj geappt heb en nu beneden tv ga kijken omdat ik anders toch maar hele tijd naar die telefoon aan t staren ben. Ze gaat met me mee en samen drinken we een pot thee en kijken we wat tv. Als ik rond half 11 naar boven loop zie ik dat ik een Whatsapp bericht van Kaj heb gekregen, 4 minuten nadat ik hem had geappt.
Kaj: Wat ben ik blij dat je me appt, ik was al bang dat je mijn briefje niet zou vinden.
Ik: Het heeft ook eventjes geduurd, vond hem vandaag pas.
Kaj: Oke, ik was bang dat je misschien niet durfde of dacht dat het niet echt was.
Ik: Die gedachtes zijn wel voorbij gekomen hoor haha ;) Maarre bewijs maar even dat je echt bent dan.
Kaj: "Stuurt een gekke selfie"
Ik: Haha, oke ik ben overtuigd.
Ondertussen ren ik naar me zusje toe die al half lag te slapen en laat het het gesprek lezen. Ze krijgt een grote glimlach, "Wauw, wanneer ga je met hem daten Kim?" vraagt ze. Ik begin te lachen "Voorlopig nog niet kleintje, eerst maar eens even afwachten hoe dit gaat lopen" antwoord ik. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en laat haar slapen. Vervolgens ga ik in mijn bed liggen en Kaj heeft weer geappt.
Kaj: Maarre mooie Kim, wanneer gaan wij op #DeEersteDate?
Ik krijg een idioot grote glimlach op m'n gezicht en voel me warm worden van binnen.
Ik: Wanneer jij hebt laten zien dat je #Bad genoeg voor mij bent
Kaj: Haha who's #BAD?
Ik: Daar kom je alleen achter #AlsJeVanMijBent
Kaj: Ik wil #AlleenAlleen met jou zijn
Ik: Je bent echt een schatje Kaj, maar ik ga nu slapen. Spreek je snel x
Kaj: Sweet dreams baby, Ciao x
Ik leg mijn telefoon weg en doe mijn ogen dicht, die nacht droom ik ofcourse over Kaj. Ik word de volgende morgen wakker van m'n wekker omdat ik moet gaan werken. Ik kijk op mijn telefoon en Kaj heeft me alweer geappt. Ik begin te glimlachen als ik het lees.
JE LEEST
Treasure
FanfictionDit is een fanfiction over B-Brave. Het is mijn eerste verhaal. Tips zijn welkom. Enjoy xo