Point of View Jaily
Jeetje, ik ben blij dat Kim erbij is en wist wat ze tegen die meiden moest zeggen want ik stond echt ff met m'n mond vol tanden. Ik geloof dat als Dioni gelijk krijgt en we vaker meegaan we eraan zullen moeten wennen dat we ook negatieve reacties krijgen. Maar ik vind het wel jammer hoor. "Dankjewel Kim, zullen we weer backstage gaan, ik wil hier weg" vraag ik. En we lopen samen terug naar backstage ploffen op een bank en chillen nog wat. Tijdens het optreden staan we achter in de zaal mee te kijken naar de boys. Net voor het pauze is lopen we terug backstage en ploffen op een bank. Er komen 3 meisjes onze kant op gelopen. "Zijn jullie ook uitgekozen als VIVJ meisjes?" vraagt het blonde meisje. Ik kijk Kim verbaasd aan en antwoord: "Uhm ik zou het eerlijk gezegd niet weten" "Ooh apart, wij zijn net uit het publiek gekozen voor Vanavond is van jou." zegt het blonde meisje. Kim staat op en loopt weg en ik klets gezellig wat de meiden.
Point of View Kim
Ik sta op van de bank en ga op zoek naar Kaj, ALWEER Vanavond is van jou meisje?! Hallo nog grotere haat die ik dan over me heen ga krijgen. Ik vind Dioni eerder. "Dioni, is Jaily VIVJ meisje vanavond?" "Ja zij wordt mijn VIVJ meisje" zegt hij met een glimlach. "En hoe komt het dat er maar 3 meiden uit het publiek zijn gehaald?" vraag ik aan hem. Dioni begint te lachen: "Omdat Kaj niemand anders dan alleen jou als zijn VIVJ meisje wil hebben." "NEEEEEE, je maakt n grapje" roep ik verbaasd. "Vraag het hem zelf maar schat" antwoord Dioni. Ik zie Kaj dus ik loop naar m toe: "Uhm Kaj, klopt het dat ik zometeen weer op jou kruk mag zitten?" "Ja dat klopt schat en nu wel op de goede kruk" antwoord hij en hij knipoogt. Ik bloos: "Dat vind ik echt heel tof Kaj, maar dit hoeft niet bij elk optreden he, want dan krijg ik zoveel negatieve opmerkingen. Er waren net al meisjes die ons bestookten met vragen wat we in de tourbus deden en shit en ik heb geen zin in drama met meiden waar ik eerst uren mee in de rij heb gelegen, snap je?" Kaj fronst en zegt dan: "Schat, maak je niet druk, alles komt goed" En hij knuffelt me.
We zitten weer in de tourbus onderweg naar huis en ik lig half tegen Kaj aan te slapen. "KIIIIIIM check je twitter is ff, dit is echt niet normaal" roept Jaily opeens. Ik pak slaperig m'n telefoon en check twitter. Tot zo ver dus dat ik me niet druk hoefde te maken volgens Kaj. Tweets als: huh hoezo in zo'n korte tijd 2x VIVJ meisje en in snapstory? Kaj doe je het met haar? Ik ben veel mooier Kaj ik wil jou VIVJ meisje zijn, maken m'n humeur er niet beter op. Ik kijk Kaj aan: "En ik hoefde me toch niet druk te maken, pfff wat kunnen sommigen meiden zeuren zeg" Ik besluit een tweet te versturen.
@kimmstarrx: Ik werd gevraagd als VIVJ meisje, dat ga je niet weigeren. Dus stop met mij af te kraken alsjeblieft.
@KAJVANDERVOORT: "@kimmstarrx Ik werd gevraagd als VIVJ meisje, dat ga je niet weigeren. Dus stop met mij af te kraken alsjeblieft." PLEASE LADIES, CALM DOWN AND BE NICE!
Ik geef Kaj en knuffel en bedank hem. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik bedenk mezelf dat ik nog een hele hoop meer reacties over me heen ga krijgen als ik serieus op date ga met Kaj, maar hij is zo lief voor me geweest. Ik geef hem een kus op z'n wang en fluister in z'n oor: "Wanneer gaan wij samen op onze eerste date schat?" Kaj begint te glimlachen en zegt: "Heel heel heel erg snel lieve schat." Ik doe mijn ogen dicht en denk na over Kaj en mij. Voor ik het weet maakt Kaj me wakker omdat we bij ons huis aangekomen zijn. Ik knuffel hem en zeg gedag tegen de rest van de jongens en loop samen met Jaily naar ons huis. Eenmaal binnen begin ik meteen Jaily uit te horen hoe het was met Dioni. "Ooooh Kim hij is echt een schatje, toen ik op die kruk zat voelde ik me echt zoo bijzonder. En ja uiteindelijk in de bus heb ik alleen maar geslapen, maar we hebben wel nummers uitgewisseld. IK HEB HET NUMMER VAN DIONI VAN B-BRAVE, HOE IS HET MOGELIJK?!" Ik begin te lachen en knuffel haar. Onze ouders slapen al dus we lopen samen naar boven en gaan allebei naar bed.
Whatsappgroep Anouk, Maud, Jaily en mij.
Jaily: OH MY IK BEN VIVJ VAN DIONI GEWEEST EN KIM VAN KAJ, ALWEEEEEEEEER.
Kim: and it was perfeeeeeect
Anouk: OMGGGGGG JALOERSSS!! Was het VIVJ meisje van Sam knap?
Kim: Haha Anouk, zoals gewoonlijk was ze niet lelijk, maar jij bent toch leuker!!
Maud: OMG ik ben ooooook jaloersss!!!
Jaily: En Kim gaat wss met Kaj daten en ik heb t nummer van DIONIIIIIIIIII.
Anouk: Ooooooh nu word ik helemaal gek, super gaaaaaaf!! Ben zo blij voor jullieeee!!!!!!! Ons wel op de hoogte houden he!!
Maud: Oeeeeeeeeeeh spannend!! Ben benieuwd, hou ons inderdaad op de hoogte!!
Kim: Mocht er iets gebeuren, jullie zijn de eerste die het horen dames, Ik ga slapen morgen weer vroeg op! Sweet dreaaaams, one love xo
Jaily: Ik ga heeeeeerlijk dromen over Dioni, loveeeee x
Anouk: En ik ga lekker over Sam dromen, doeeeeeeei x
Maud: Slaaaaap lekker verliefde dameeees xxxxx
Ik stuur Kaj nog een appje
Ik: Dankjewel voor deze geweldige avond voor mij en mijn zusje. Ik kan niet wachten om je weer te zien. Sweet dreams xo
Ik leg m'n telefoon weg en ik probeer te slapen. Ik blijf maar met die negatieve reacties in mijn hoofd zitten, daar moet ik met Kaj echt over praten als ik hem weer zie. Ik voel me langzaam wegzakken en doe m'n ogen dicht.
Wat vinden jullie er tot nu van? Eerlijk zijn!! xo
JE LEEST
Treasure
FanfictionDit is een fanfiction over B-Brave. Het is mijn eerste verhaal. Tips zijn welkom. Enjoy xo