Ik wou eigenlijk gisteren al uploaden, had 2000 woorden getypt en toen boem pats poef alles weg en ik had geen tijd meer om opnieuw te beginnen!
Pov Kaj
Ik word wakker en schrik als ik Kim niet naast me zie liggen, totdat ik het briefje voel wat ze heeft geschreven. Oke gelukkig dat ze zich al zo goed voelt dat ze alleen naar het ziekenhuis is gegaan. Ik kijk op mijn telefoon, kwart over 9 en draai me nog een keer om. Op een gegeven moment hoor ik allemaal gerommel binnen en ga rechtop in m'n bed zitten. Huh dat kan Kim niet zijn als ze om 9 uur een afspraak had, SHIT. Maar voordat ik uberhaupt m'n eigen kan verplaatsen komen er al 2 mannen met bivakmutsen op naar me toegerend. Ze pakken me ruw vast en toen een blinddoek bij me om. Daarna sleuren ze me half van het bed af en binden me handen vast. "We weten dat de politie hier geweest is en dat je lieve vriendinnetje met ze gepraat heeft, maar dat had ze beter niet kunnen doen. Als wij merken dat ze nog 1 keer naar de politie gaat heeft dat erge consequenties jongeman. Voor haar en voor jou, knoop dat goed in je oren." snauwt 1 van de twee. "Stelletje achterbakse eikels, zomaar een dame aanrijden en vervolgens doorrijden. Hoe laf kun je zijn?!" roep ik boos.
BAMMMM. Dat had ik beter niet kunnen zeggen want ik krijg meteen een klap tegen mijn gezicht aan. Ze proppen vervolgens iets in mijn mond waardoor ik niks meer zeggen. Ik begin nu toch wel een beetje bang te worden, wat gaan ze met me doen?! Ik hoor dat ze de kamer uitlopen en dan nog wat aan het rommelen zijn in de badkamer denk ik. Vervolgens hoor ik ze de trap aflopen. Ik durf en kan me niet verroeren want ik weet niet waar ze nu zijn. Ik zak tegen de muur weg en begin te huilen.
Pov Kim
Ik ren naar Kaj toe en pak hem vast, ik zie dat hij aan het huilen is. "Rustig maar lieverd, het huis is leeg ik ben bij je, alles komt goed schat." Ik doe de blinddoek af en maak daarna z'n handen los, vervolgens haal ik de prop uit z'n mond en Kaj pakt me zo stevig vast dat ik hem er even aan moet herinneren dat m'n hele lijf vol zit met schaafplekken. Hij laat me los en kijkt me met bange ogen aan. "Kom lieverd even mee naar de badkamer, ga ik je wond even verzorgen." Hij zegt niks maar loopt wel achter me aan. Als ik in de badkamer aankom krijg ik de schrik van me leven. "Kaj, ga maar even terug op bed zitten ik kom daar je wond wel even verschonen schat." zeg ik lief tegen hem.
"ALS 1 VAN JULLIE NOG MET DE POLITIE PRAAT LOOPT HET VOOR JULLIE ALLEBEI EEN STUK SLECHTER AF ALS HOE JE VRIENDJE ER NU BIJ ZIT."
staat er met grote letters op de spiegel geschreven. Hopelijk heeft Kaj het niet gezien, want dat zou het er niet beter op maken. Ik pak de verbanddoos en maak Kaj's gezicht schoon. Als ik klaar ben ruim ik alles op en lopen we samen naar beneden. Ik pak mijn spullen uit de tuin op en loop de keuken in. "Kaj lieve schat, mijn neef werkt bij de politie, ik ga hem bellen en laat hem langskomen. Ik moet en ik zal weten wie hier achter zit oke?" vraag ik aan hem. Hij zegt helemaal niks en kijkt me alleen angstig aan.
Rene: Hallo met Rene
Kim: Hoi Rene, met Kim ik heb je hulp nodig
Rene: Tell me, waar kan ik je mee helpen
Kim: Oke het allerbelangrijkste is dat je er met niemand over mag praten alleen met mij, oke?!
Rene: Uuhm ja prima, wat jij zegt.
Kim: Jou collega's zijn hier gister aan de deur geweest, ik wil dat je opzoekt wie het waren en het dossier pakt wat over mijn scooterongeluk gaat. Laat hun niks merken anders hebben we de poppen aan het dansen. Lees het door en kom daarna direct hierheen. Laat niemand weten waar je heen gaat. Ze hebben Kaj redelijk mishandeld hier in huis, toen ik in het ziekenhuis was, omdat wij met jou collega's gesproken hebben en ze niet gepakt willen worden. Dus zorg alsjeblieft dat niemand er iets vanaf weet oke?!
Rene: Oke, begrepen. Zorg dat je nergens aanzit waar hun mogelijk ook zijn geweest ivm vingerafdrukken oke?
Kim: Ja doe ik, thanks tot zo!
Kaj zit nog steeds als een bange puppy naar me te staren. Hij doet z'n mond open maar sluit hem meteen weer. "Lieverd, je bent nu veilig. Ik ben bij je er kan je nu niks meer gebeuren oke?" zeg ik tegen hem en ik pak hem vast. "Dankjewel schat, ik hou van jou!" fluistert Kaj. "Ik hou ook van jou." fluister ik terug en ik voel tranen prikken in mijn ogen. Ik hou ze in want ik wil sterk blijven voor Kaj. Ik maak wat te eten klaar voor ons want we hebben allebei nog niet ontbeten. Daarna gaan we samen op de bank liggen en wachten totdat Rene komt.
Rene is weg en Kaj ligt op de bank te slapen. Ik besluit boven alles even schoon te maken want Giovanni komt straks thuis. Ik doe de achterdeur opslot zodat er niemand zomaar binnen kan komen en ga boven aan de slag. Als ik terug beneden kom zie ik net Giovanni aan komen lopen. Ik maak de achterdeur open en gebaar dat hij stil moet zijn omdat Kaj ligt te slapen. We lopen samen naar boven en ik leg het hele gebeuren aan Giovanni uit. "Oh my god, ik ben anderhalve dag weg en het is ineens spanning en sensatie hiero. Schat app mij zo ff want ik wil je nieuwe nummer natuurlijk wel hebben he!" zegt Giovanni met een knipoog. "Tuurlijk komt goed" zeg ik lachend.
Pov Kaj.
Ik word wakker op de bank en zie op de klok dat het bijna tijd is voor het avondeten. "Hallo slaapkop, heb je lekker geslapen?" vraagt Kim en ze kust me. "Ja, ik was er wel aan toe na zo'n gebroken nacht en zo'n kutochtend." zeg ik. Kim pakt me vast en wiegt me heen en weer, ik voel me net een kleine puppy haha. "Alles komt goed lieverd, dat beloof ik." zegt ze lief. Damn, wat is ze toch lief voor me. Ik kus haar. "Giovanni is bezig met eten koken schat en vanavond heb ik een verassing voor je." zegt Kim met een glimlach. Ik hou niet van verassing, blegh.
Als de keuken en de eettafel weet netjes zijn gaat Gio de deur weer uit. "Veel plezier vanavond tortelduifjes, breek m'n huis niet af he," en knipoogt naar Kim. "Komt helemaal goed, ik zie je morgen Gio." zegt Kim lachend. Waarom doen die 2 nu zo sneaky? Ik besluit te gaan douchen en loop naar boven. Als ik uit de douche kom hoor ik van allerlei gerommel beneden. Als ik naar beneden loop valt m'n mond open van verbazing. Overal waxinelichtjes, rozenblaadjes, geurskaasjes en allerlei andere versieringen. "Woooooooooooow, dit is zo afgezaagd maar ik vind het zoooooo leuk." ik ren naar Kim toe en knuffel en kus haar. "Vind je het mooi?" vraagt ze verlegen. "Ik vind alles wat jij doet mooi lieverd, inclusief jij. Jou vind ik het allermooiste."
Pov Kim.
Ik ben blij dat Kaj m'n verassing leuk vind. We ploffen samen op de bank en ik maak de fles champagne open. "Ik mag nog geen alcohol hebben, dus ik heb KINDERCHAMPAGNE" zeg ik vrolijk tegen Kaj. Hij begint te lachen, "Ik had het kunnen weten" zegt ie. Op de achtergrond heb ik wat sfeervolle muziek opgezet. Ik heb al meerdere keren met Kaj geslapen, maar we hebben alleen nog maar gezoend. Ik heb daar bewust langer mee gewacht omdat ik zeker wou weten dat het allemaal real was. Ik ben daar nu van overtuigd, daarom heb ik dit ook gedaan voor hem. Zodat hij weet dat het vanuit mijn kant ook echt real is en ik alles voor hem wil doen.
Als de film tegen het einde aanloopt pakt Kaj mijn gezicht vast en kijkt me liefdevol in mijn ogen aan. "Ik wil de hele avond en nacht dingen met je doen" en hij bijt op z'n lip. Ik krijg kriebels in m'n buik, "Ik wil voorlopig elke avond en nacht dat mogelijk is dingen met jou doen Kaj en met niemand anders." antwoord ik. Kaj werpt zich op mij en begint me wild te zoenen. Ik weet waar dit naar toe gaat en ik laat het gebeuren. Ik weet zeker dat het goed zit tussen Kaj en mij dus hij is het waard.
JE LEEST
Treasure
FanfictionDit is een fanfiction over B-Brave. Het is mijn eerste verhaal. Tips zijn welkom. Enjoy xo