Ik draai me om en zie daar Chelsea staan met een idioot grote glimlach. “Ik ben je al heel de dag aan het tweeten en DM’en of je hier zou zijn vandaag en nu zie ik je gewoon!!” roept ze blij. “Uhm waarom ben je op zoek naar mij dan, je komt hier toch voor B-Brave?!” antwoord ik.
Ik heb Chelsea een jaar geleden leren kennen bij een concert, maar ik vind haar niet zo aardig en dat weet ze ook. Ze schept nogal graag op als ze de jongens een keer heeft gezien en als ze haar getweet hebben en daar hou ik niet zo van. Iedere fan is gelijk, is je ze nu 1 of 5 keer gezien hebt. Niet iedereen heeft nou eenmaal genoeg geld en veel geluk. Dus ik ben benieuwd wat Chelsea nu van me wil aangezien B-Brave aan het optreden is.
“Ja, maar ik wou jou zoooo graag weer meeten, het is al zo lang geleden” zegt ze blij. Ik zucht, “Daar is een reden voor Chelsea, dezelfde reden als dat ik je niet terug getweet heb, je weet hoe ik over je denk en dat ik je liever kwijt dan rijk ben. Dus ga nu niet doen alsof je me Bff bent omdat ik met de boys omga, want dat ben je absoluut niet.” zeg ik geërgerd. Ze kijkt me vuil aan, “Pff wat ben jij een bitch zeg.” “Nee lieve schat, ik ben eerlijk. Jij wil me alleen maar gebruiken om de jongens te ontmoeten.” zeg ik. “Naaa dat is echt heeeeelemaal niet waar” probeert ze nog. Ik trap er niet in. “Ga maar terug naar je vriendinnen meid en geniet van het optreden.” zeg ik lief tegen haar. Ze loopt weg en ik blijf lekker op m’n plek staan.
Als ik in de pauze met de meiden backstage aankom loop ik naar Kaj toe. “Pff ik kwam net een meisje tegen die mij helemaal aardig vind, alleen ik haar niet, en ze deed net alsof ze mijn bff was, verschrikkelijk.” Kaj begint te lachen, “Dat zul je nog wel vaker gaan maken schat” en hij knuffelt me. Ik trek me even terug en laat de meiden kletsen met de boys. Tijdens ‘Vanavond is van jou’ sta ik in de coulissen mee te kijken om de meiden daarna op te vangen en weer terug te brengen.
Wat was het weer een geweldig avond. We zijn bijna bij Kaj z’n huis, ik heb Gio een berichtje gestuurd dat ik bij Kaj slaap en morgen thuis mijn spullen ga halen. De tourbus word bij Kaj voor de deur gezet want die hebben we morgen nodig om naar mij te kunnen gaan, we passen namelijk net niet met z’n 6en in mijn auto helaas. Kaj en ik lopen samen naar binnen. We kletsen nog even wat met z’n ouders en gaan daarna lekker naar bed. Morgen weer een nieuwe mooie dag.
Ik loop samen met Kaj door Amsterdam, want ik wil wat leuke kleren voor Jaily haar verjaardag kopen en natuurlijk ook nog iets leuks en nieuws voor mezelf. Als we alles gekocht hebben lopen we naar de Starbacks en halen lekkere koffie. Op het moment dat we buiten komen, spreken een paar fans ons aan en willen een foto. Ik wil al fotograaf gaan spelen, “Nee nee jij moet ook op de foto Kim” roept 1 van de meiden. Uhm oke prima wat jullie willen! Ik zit bij Kaj achterop de scooter en we rijden richting mijn huis. Ik stuur een berichtje in de groepsapp
B-Brave 2.0
Kim: Guyssss, we rijden ongeveer over een half uurtje bij Kaj weg, dan weten jullie wel hoelaat we overal ongeveer zijn.
Dioni: Oei oei Kim ga jij in de grote bus rijden?
Samuel: Vertrouwd Dennis dat wel?
Cassius: Ik ben al klaar haha
Kim: En bedankt voor het vertrouwen jongens, ik zie jullie straks
Jai: Haha komt allemaal goed, tot straks
Kaj begint te lachen als hij de berichten leest. “Ze hebben inderdaad wel erg veel vertrouwen in je schat” Ik kijk niet geamuseerd naar Kaj, “Pff hun moeten eerst hun rijbewijs nog maar een zien te halen”. Kaj lacht “Ik heb alle vertrouwen in je hoor lieverd!” en hij knuffelt me. “Mooi zo, ik ga me eigen omkleden en klaarmaken zodat we over een half uur weg kunnen, kun jij even checken of alle apparatuur in de bus ligt?” vraag ik aan Kaj. “Maar natuurlijk.” En hij loopt naar de bus. Ik moest en ik zou natuurlijk ook een verassing optreden plannen haha. Ondanks dat Jaily ze al paar keer ontmoet heeft kon ik dit echt niet laten en ik weet 100% zeker dat ze er ontzettend blij mee gaat zijn!
We zijn met z’n 6en eindelijk onderweg. “Guys, mijn moeder heeft als het goed is achter in de tuin een podium neergezet, dan kunnen jullie daar je apparatuur neerzetten. Dat deel kun je vanuit binnen niet zien dus zorg dat jullie een beetje rustig blijven. Op het moment dat jullie alles klaar hebben staan, appt 1 van jullie mij en dan neem ik haar geblinddoekt mee naar buiten en de rest spreekt voor zich toch?” zeg ik tegen ze. “Heel tof idee, komt helemaal goed schat, we gaan er een feestje van maken.” zeggen ze allemaal. “Mooi zo en jullie kunnen allemaal bij ons slapen en dan breng ik jullie morgen allemaal weer naar huis, dan hoef ik een keer niet de bob te zijn!” zeg ik lachend.
Point of View Jaily
Hé hé daar is mijn grote zus eindelijk als de bel gaat. De hele familie en al mijn vriendinnen zijn er al, alleen zij miste nog. Ik doe de deur open “Hey lieve mooie grote drukke zus van me!” zeg ik blij en ik knuffel haar. “Gefeliciteerd liefste mooiste kleinste zusje van me” en ik krijg 3 kussen en een hele grote tas. We lopen samen naar de woonkamer en ik pak de kadootjes uit. Een gehele compleet nieuwe outfit, “WAUW KIM, dit is echt prachtig.” roep ik blij. “Samen met Kaj voor je uitgezocht, je krijgt ook gefeliciteerd van alle boys die konden er helaas niet bij zijn.” Wauw, dit is echt mijn beste verjaardag ooit. Ik had Dioni vanochtend nog aan de telefoon gehad.
Jaily: Goedemorgen
Dioni: Goodmorning beautiful, HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUUUU
Jaily: Aah Dioni, dankjewel heel erg lief.
Dioni: Ik moest je wel even bellen aangezien ik er niet bij kan zijn.
Jaily: Je bent een schatje dankjewel! Ik weet dat je morgen geen optreden hebt, wil je dan langskomen Dioni?
Dioni: Dat lijkt me heel erg leuk, we gaan er een leuke verlate verjaardagsdag van maken dan schat!
Jaily: Oke, tot morgen Dioni.
Dioni: Tot morgen schat en geniet van je verjaardag vandaag.
Kan ik mooi morgen mijn nieuwe outfit aan als ik Dioni zie. Kim heeft een fles champagne bij om te proosten op mijn 18e verjaardag. We proosten met z’n allen, ze heeft zelfs kinderchampagne voor iedereen meegenomen haha. “Jaily, ik heb nog een kleine verassing voor je, maar daarvoor moet je even mee naar buiten.” Ik krijg een blinddoek om, er gaat van alles door me heen. Een auto, een paard, een hond of misschien wel een scooter ofzo?! Naa nee dat kan Kim trouwens niet betalen haha. We lopen samen naar de achtertuin denk ik en ik hoor:
Happy Birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Jaily, happy birthday to youuuuuuuuuuuu.
Ik ken deze stemmen ergens van, ik voel dat mijn blinddoek afgaat en het is B-BRAVEEEEEEEEEEE. Op mijn verjaardag, AAAAAAAAAAAH. Anouk en Maud komen naar me toegerend. “OMG DIT IS ZOOOOO GAAF.” roepen ze tegelijk. “Dankjewel dankjewel dankjewel dankjewel lieve Kim, Ik hou van je!!!!” en ik geef Kim een gigantische knuffel. “Graag gedaan kleintje en geniet ervan, ze zijn er speciaal voor jou en blijven de hele avond!” zegt Kim blij. Wauw, ik heb echt de beste zus ever.
Point of view Kim:
Wat is het toch fijn om mijn zusje zo blij te zien. Kaj, Sam, Dioni, Jai en Cassius zijn in de afgelopen weken gewoon als mijn vrienden geworden, ik zie ze niet meer als de jongens van B-Brave. De rest van de straat heeft waarschijnlijk ook gehoord want binnen 5 minuten staat onze hele tuin vol met meiden die vol op meezingen. Ik kijk naar Kaj en geef hem een knipoog. Dit word echt de beste avond ever!
JE LEEST
Treasure
FanfictionDit is een fanfiction over B-Brave. Het is mijn eerste verhaal. Tips zijn welkom. Enjoy xo