Öğrencilerin kafasi karismis gorunuyor olmali ki Madam aciklamaya devam etti.
"Yeteneginize ihtiyaciniz oldugunda onu cagirabilmenizden bahsediyorum.Tipki Charles gibi."
Charles'in gozlerinin ici guldu.
"Ne zaman bir seyleri hareket ettirmek istesem o zaman yapabilirim."
Hatta bunu gostermek icin Madam'in sandalyesinin arkasinda asili Duran cantasina bakti.Canta havaya kalkmaya basladi.
Madam,"Charles"diye uyardi.
Canta yerine kondu.
"Digerlerinizde istediginizde yeteneklerinizi az cok cagirabiliyorsunuz.Tracey,kontrolu tam anlamiyla saglayamadin degil mi?"
"Gittikce daha iyi oluyorum."
'Her neyse,' diye dusundu Amanda.Bu tam anlamiyla zaman kaybi.
"Amanda bunun zaman kaybi oldugunu dusunuyor dedi Jenna."
Amanda Jenna'ya hemen ters bir bakis firlatti.Jenna'nin aklini okumasini nasil engelliyecegini biliyordu,ama Su an kendini korumayi birakmisti.
"Jenna, Sinif arkadaslarinin aklini okumaman gerektigini biliyorsun." diye azarladi Madam."Ama Bu amacim konusunda baska bir ornek iste.Amanda'nin dusuncesi sana mi geldi?"
"Hayir "dedi Jenna."Cok fazla dikkat etmiyor gibi gorunuyordu,Bu yüzden Ben de ne dusundugunu merak ettim."
"Baska bir deyisle,"dedi Madam."Amanda'non aklini bilerek okudun ki Bu da son derece yanlis.Cunku Amanda'nin dusunceleri kendine ait ve hicbirinizi ilgilendirmez.Ama bahsettigim konu uzerinde guzel bir ornek sagladin.Birinin aklini okumaya veya okumamaya karar verebilirsin."
Jenna basiyla onayladi."Evet ne zaman istersem yapabiliyorum.Tabi birisi Beni engellemedikce.Ayrica bunu yapmayi unutmadikca,"dedi Jenna Amanda'ya kotu bir bakis atarak.Ama Amanda onu tamamen gormezden geldi.
"Bundan supheliyim."dedi Madam."Hepiniz ortaya cikmasini istediginiz zaman yeteneklerinizi cagirma becerisine sahipsiniz.Ama bazilariniz henuz Bu kontrol seviyesine ulasamadi."
'Bana gore pek de ilginc degil,'diye dusundu Amanda.
Jenna aklini okuyamasin diye de Bu dusunceyi zihninin en gerilerinde tuttu;ama Madam ogrencilerin yuz ifadesini okumada cok iyiydi.
"Amanda,Bu tartismanin gercekten de zaman kaybi oldugunu mu dusunuyorsun?"
Amanda simdi Secilmisler Sinifi'nin baska bir ozelligini kabullenmek zorundaydi.Gercekten de ne dusundugunu soyleyip azar isitmeyebilirdi.
"Benim icin zaman kaybi,"dedi durustce.
"Yetenegimi nasil kontrol edecegimi biliyorum.Birisine uzulmedigim surece o kisinin bedenine girmiyorum.Bunu yapmayi da asla istemiyorum,Bu yüzden de yetenegimi nasil cagiracagimi ogrenmem gerekmiyor.Mesela bir Lady Gaga'nin hayatina asla girmek istemem.Onun muhtesem(!) hayatini yasayacagima kendi hayatimi muhtesem kilarim..."