YENI BOLUM ILE KARSINIZDAYIM:):):)
Madam odaya şoyle bir bakinca baska bir ogrenciye yoneldi."Sarah, sen de bu tartismanin zaman kaybi oldugunu dusunuyor musun?"
Amanda kizin cevabini gercekten merak ediyordu.Tum Sinif arkadaslarinin icinde yetenegi hakkinda en az konusan kisi Sarah'ti.
Siyah kivircik sacli kiz yumusak bir tonla konusmaya basladi. "Tehlikeli oldugunu dusunuyorum Madam."
"Ne demek istiyorsun?"
"Eger yeteneklerimiz uzerinde tam bir kontrol saglarsak istedigimiz her an bunu kullanirsak sonunda kotu seyler yapabiliriz."
Madam,dikkatle Sarah'a bakti."Bize
Bir ornek verebilir misin?"
Herkes yuzunde gercekten bir merak ifadesiyle Sarah'a dondu.Aslinda Amanda nedenini biliyordu.Soylendigine gore iclerinde en guclu yetenek Sarah'indi.Insanlara istedigi her seyi yaptirabiliyordu. Hicbiri Bu inanilmaz yetenegin bir kanitini gormese de Sarah'in Boyle bir yetenegi oldugunu biliyordu.
Ama Sarah,kendini bir ornek olarak gostermedi."Martin'i ornek Alalim.Eger her istedigi an gucunu cagirabilirse... Sesi titredi.
"Devam et Sarah ," diyerek Madam cesaretlendirdi.
Kiz belirgin bir isteksizlikle devam etti."Mesela...Martin birini sevmiyor.Bu yuzden... O kisinin basina bir şey dusurup oldurebilir."
"Boyle bir şey yapmam,"dedi Martin kizarak.
Sarah,"Bundan emin misin?"diye sordu."Yani ya birisi gercekten sinirlerini bozarsa?"
"Su an Martin hakkinda konusmuyorsun,"dedi Jenna birden. "Sen kendin icin endiseleniyorsun."
Madam,hemen kizdi."Jenna!"
Jenna koltugunda geriye yaslandi."Pardon."
Tracey,Sarah'a dogru donerken kafasi karismis gorunuyordu."Martin'in basina bir seyler dusureceginden mi korkuyorsun?"
"Hayir,"dedi Sarah.Saatine bakti ve o anda kipirdanmaya basladi,ki Bu hareket oldukca tuhaf bir sekilde Sarah'a aitti.Sarah,sinifta kusursuz ogrenci olmasiyla unluydu,asla uygunsuz sekilde hareket etmezdi.
Madam,duvardaki saate bakti."Sadece bir kac dakikamiz kaldi.Yarinki dersimiz icin Su konuyu dusunmenizi istiyorum:Eger yeteneginiz uzerinde tam bir kontrol saglasaydiniz,bunu olumlu sekilde nasil kullanirdiniz?Insanlara nasil yardimci olur,hatta insanligin faydalanmasi icin yeteneginizi nasil kullanirdiniz?"
Konuyu yazmalari icin cocuklara bir dakika Verdi.
"Simdi zil calmadan once soylemek istediginiz bir sey var mi?"
Emily,elini kaldirdi."Carter'in Uyum Evi'nde neler yaptigini biliyor musunuz?"