kısa bir bolum...Cok uzun yazmiyorum.Kisa yaziyorum ama cok bolum var.:):)
Sali sabahi Carter uyandi.Yatagindan kalkip lavaboya gitti,bir bardak su doldurup cicegini suladi.Dislerini fircaladi,uzerini degistirdi ve yemekhaneye gecti.kahvaltisini yapip saati izlemeye basladi.Vakit geldiginde Dr.Paley'in ofisine gitti.
"Gunaydin Carter."Doktor kamerayi ayarladigi icin sirti cocuga donuktu."Bugun seninle yeni bir şey denemek istiyorum."Carter'a dondu."Denege uyku halinin yuklendigi bir surec var.Bu surecte denek,doktorun onerilerine daha uygun durumdadir.Buna da hipnoz denir."
Carter,oldugu yerde kaskati kesildi.Bu kelimeyi biliyordu.Bu kelime kotu seyler yapabilirdi.Doktor kaslarini kaldirdi.
"Bu kelimenin seni rahatsiz ettigini anliyorum ve nedenini de biliyorum.Serena Hancock,seni konusturmak icin Bu teknigi kullandi.Ama Serena'nin kullandigi sey,hipnoz surecinin karsiti bir şey olabilir.Kendi teorimi aciklayayim."
Her zaman masasinin arkasinda oturdugu sandalyeyi cekip odanin ortasina koydu.Ardindan sandelyeyi Carter'in oturdugu yerin karsisina cevirdi ve Carter'dan oturmasini istedi.
Carter,hareket etmedi.Tum bedeni tetikteydi.
"Otur Carter"dedi doktor sertce.
Carter kurala uymak zorundaydi.Secim sansi yoktu yoktu. Oturdu.
"Sen Serena'nin seni hipnoz ettigine inanabilirsin ama ben ,senin su an da bir travma yasadigina inaniyorum.O kadin seni bu durumdan cikartabiliyordu.Onunla iletisim kurmanin nedeni de iste buydu."
Sandalyesine yaslandi ve Carter'ı dikkatlice izledi."Bunu sana nasil yaptigini bilmiyorum.Onun nerede oldugunu bulmaya calistim,ama ya ortadan kayboldu ya da adini degistirdi.Yapmak istedigim, uzerinde kendi hipnoz seklimi denemek ve bir sekilde su an yasadigin hipnoz durumundan seni kurtarmak.Tum bunlarin cok karisik geldigini biliyorum ama bana guvenmelisin.Carter?
Carter neye bakiyorsun??