Serena'nin bunu nasil yaptigini bilmiyordu;ama kelimelerin agzinda biraktigi rahatligi hatirliyordu.Keske soylediklerini hatirlamasaydi.
Serena'nin sorularina cevap vermeyi istememisti;ama onun yanindayken kendi uzerinde pek kontrolu olmuyordu.Yalan da soyleyemiyordu.Bu yuzden Serena ,ona sinif arkadaslariyla ilgili birseyler sordugunda sir tutmasi gerektigini bilmesine ragmen ,ne biliyorsa onu anlatiyordu.Sinifta madam,onlara yeteneklerini hicbir zaman aciga cikartmamalari gerektigini soyluyordu.Carter ,kendine endiselenmiyordu,zaten bir yetenegi yoktu.Ama birbirlerinden bahsetmemeleri gerekiyordu.Carter'in da yaptigi sey buydu ve yanlis oldugunu biliyordu.Soylenenlere uymamisti.
Dr.Paley dosyayi kapadi."Ogretmenin bana bu Serena Hancock denen kadinin yetenekli sinif arkadaslarina karsi ozel bir ilgisi plan bir grubun uyesi oldugunu anlatti.Bu insanlarin sucla ilgili amaclar icin arkadaslarini kullanmak gibi planlari varmis.Simdi sana bir sorum var,Carter.Bu insanlara yardim etmek istiyor musun?
Istemek...Bu Carter'in kafasini karistiran kelimelerden biriydi.Ne anlama geldigini biliyordu,cunku o da bir seyler istiyordu.Aciktiginda yemek,susadiginda Su,usudugunde sicaklik istiyordu.Ama Dr.Paley'in Bu kelimeyi kullanma seklini anlayamamisti .
Dr.Paley ic cekti."Baska bir şey sorayim.Sinif arkadaslarini seviyor musun?Yoksa onlari sevmiyor musun?"
Sevmek,sevmemek...Carter,bos gozlerle sadece doktora bakti.Neyden bahsediyordu oyle?Kelimeleri ,sozluk anlamlarini biliyordu.Bu kelimeleri konusmalarinda insanlarin kullandigini duymustu.Ama ona karsi hic kullanmamislardi.
"Carter,ne hissettigini bilmek istiyorum."
Hissetmek...Carter sadece aclik,susuzluk,soguk,sicak ve aci hislerini biliyordu.Su anda bunlarin hicbiri yoktu.
"Uzgun musun?Kizgin misin?Pisman misin?"
Simdi Carter ,doktorun ne sordugunu anlar gibi oldu;ama yinede cevap veremeyecegini biliyordu.Dr. Paley,kor bir insana ne gordugunu soruyor olabilirdi.
Carter Street,Bu hislerin hicbirini bilmiyordu.