BOLUM14

25 3 2
                                    

COK KISA
Amanda Nina'nin boyle araya girmesine izin veremezdi.


Ken sirasina otururken en goz alici gulumsemesiyle ,ama konusmaya firsat kalmadi.Madam,herkesin dikkatini cekmek icin seslendi.

"Dun yeteneklerinizi olumlu sekilde nasil kullanabileceginizi dusunmenizi istemistim.Dusundunuz mu?"


Charles,"Ben bunu yaptim.Su Clare denen kadin,Emily arabasindayken elinden silahi aldim."dedi.


"Evet hatirliyorum,"dedi Madam."Ama siniftaki diver ogrencilere degil de genel anlamda topluma,baskalarina nasil yardim edebilecegimizi tartismayla ilgileniyorum."


Martin,hemen lafa girdi."Yani bir super kahraman gibi mi demek istiyorsunuz eger istedigim her an gucumu kontrol edebilirsem insanlari kotuluklerden korumak icin kosturabilirim.

Madam,"O kadar ileri gitmeyelim,"diye uyardi."Super kahramanlar olmanizi soylemiyorum,sadece yeteneklerinizin olasi gucunu ortaya cikarmaya calisiyoruz.Eger,kontrol altina alirsaniz ,insanliga faydali olacak firsatlariniz olabilir."

Emily'nin bir sorusu vardi."Ama nasil?Bir ucak kazasi goruntusu aldigimda hava yollarini arayip uyarmak gibi mi?Bunu nereden bildigimi ogrenmek isteyeceklerdir."


"Bu ne ise yarar ki?"dedi Jenna."Sana inanmayacaklardir."


"Hem sana inansalar bile,"diye Tracey araya girdi."Yetenegini aciklamis olursun.Ki bu da yapmamamiz gereken bir sey."Madam'a bakti."Oyle degil mi?"


Amanda,Madam'in bu soruya her zamanki gibi cabuk cevabini vermemesine sasirdi....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SeçilmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin