Doktorun sesiyle ısiklar ve sesler degismeye basladi.Renkler soldu, ve sesler biraz azaldi.Yavas yavas hepsi sessizlesti ve yine griye burundu.
Carter,gozlerini acti.Kendine ne oldugunu anlayamadi ve saskinlikla Dr.Paley'e bakti.
Dr.Paley de yuzune cok ilginc bir ifadeyle ona bakiyordu.Onceden hic gormedigi bir seyi gormus gibiydi.
"Carter,nasil hissediyorsun?"
Aci...aci vardi...Carter ,aciyi gecirmek istercesine ellerini basina koydu.
"Osama gidip bir sure dinlensen iyi olur,"dedi doktor.
Carter,ayaga kalkip kapiya yoneldi.
"Ama bugun ilerleyen saatlerde seni tekrar gormek istiyorum,"dedi."Videoyu izleyip meslektaslarimla konustuktan sonar seni tekrar cagiracagim.Bu cok onemli beni anliyor musun beni Carter?"
Carter,basini cevirdi ve tekrar doktora bakti.Dr.Paley gulumsedi.
"Goruyor musun Carter...Senin de bir yetenegin var."
Amanda 209 numarali sinifa yaklasirken Sinif kapisinin onunde Nina'nin oylesine dolandigini gordu.
"Burada ne yapiyorsun?"diye sordu.
Nina bir kagit parcasini havada salladi."Dun bunu annemin arabasinda unutmussun.Cantandan dusmus olmali."
Amanda,kagida bakip inceledi.Bu bir gun once alisveris merkezinde aldigi ayakkabinin fisiydi.
"Ayakkabilari geri vermek istersen buns ihtiyacin olabilir,"dedi Nina.
"Bu sandaletleri sevdim,geri vermeyi dusunmuyorum,"dedi Amanda.Ardindan kaslarini catti."Bunu bana neden simdi veriyorsun?Neden ogle yemeginde vermedin?"
Nina, gulumsedi."unuttum."
Amanda,Boyle oldugundan supheliydi.Nina,Ken'in Amanda ile bu sinifta oldugunu biliyordu.Sinifin onune gelmek icin mazeret ariyordu ve 'kazara'Ken ile karsilasabilirdi.
Amanda,"Tesekkurler",setup fisi cantasina atti.Gorusuruz.
Ama suphelendigi gibi Nina,kapida kaldi.Amanda,sinifta oturdugu yerden Ken'in geldigini ve Nina'nin onu durdugunu gorebiliyordu.Uzun sure konusamadilar cunku zil caldi.Fakat,her halukarda Amanda,cok sinirlendi.
Aslinda sasirmamasi gerektiginin farkindaydi.Ken'in cok hos,yakisikli ve unlu biri oldugunu biliyordu.Nina,her seyde birinci olmak icin Amanda ile rekabet halindeydi.Bu bir 'canta'icin oluyordu da neden erkekler icinde olmasin ki ?Nina'nin Amanda'nin istedigi birinin pesinden gitmesi cok dogaldi.
Cunku Nina, Amanda'nin Ken ile ilgilendigini biliyordu...
Ve bolum bitti...