BOLUM 12

18 2 0
                                    

Carter zihnini arastirdi.Bombostu.Aklindaki tum dusunceler paketlenip cikartilmisti.Ilk kez burada bir sey yoktu.Ama gittikce uykulu bir hal mi alacakti?


Hic de oyle oldugunu sanmiyordu.

"Uc...iki...bir....Simdi derin bir uykudasin ve sana soylediklerimi yapacaksin."


Carter,uykuda olmadigini biliyordu.

Ama doktorun isteklerini yapmak cok kolaydi.


"Sag elini kaldir.Sag elini indir.Sol elini kaldir,sol elini indie.Cok iyi.Denek transa girmis gorunuyor.Simdi,Carter,bir anini hatirlayalim."


Iste bu kolay degildi.Anilar,dusuncelerdi ve dusuncelerin hepsi kaldirilmisti.Ama yine de dinlemeye devam etti.

"Carter streette bulundugun gune gidelim.Bir kapi araligina sıkismis haldesin.Bir polis seni bulur ve sorular sormaya baslar.Sen ona hic cevap vermiyorsun.Bir seyler hissediyor musun Carter?Ne hissediyorsun?Belki yalnizsin belki de uzgun."

Yalniz... Uzgun...Bu kelimelerle baglantisi yoktu.

"Usumus..."dedi doktor.

Evet,evet!Bu hissi biliyordu.Gecenin quasi uzerine cokmustu ve hic rahat degildi.

"Denek titriyor"diye mirildandi Dr.Paley."Carter,belki de bir suredir bir seyler yemedin.Bu yuzden de acsin.Ac misin Carter?Bir dakika sonra,"Denek dudaklarini yaliyor."

Soguk...Aclik....soguk...aclik.....Bu,kotuydu.Carter,burada olmak istemiyordu.


"Ve  baska bir sey Carter.Bir seyler hissediyorsun.Korkuyor musun?"


Korku...Korku...korku...Kelimeler kulaginda cinladi.Daha sonra aklinda geriye attigi dusunceler ortaya cikti,sahip oldugunu bile bilmedigi gittikce daha cok dusunce,korkunc dusunceler belirdi...Evet,hatirlayamadigi his,iste buydu.

Korkmustu.korkunc bir histi berbatti.Bunu engellemeli gondermeliydi,cok cok uzaga acikmadigi,korkmadigi ya da usumedigi bir yere gitmeliydi.

Goruntuler,sesler beyninde oyle hizli hareket ediyordu ki ,hicbirini ayirt edemiyordu...Isiklar ve sesler,isiklar ve sesler,hepsi surekli,surekli devam ediyordu,gittikce parlak ve gurultulu ve bu his,gittikce daha cok guclendi...Aclik.korku ve usume.Bunlari durdurmak zorundaydi!Ama durduramadi bu yuzden de kacmasi gerekti.Onceden kullandigi bir yol vardi ve yine yapabilirdi...."

"Carter.Carter!Ona kadar sayacagim ve ona geldigimde uyanacaksin.Bir,iki,uc..."


Selamm...2 haftaya bir yeni bolum gelecek.Haberiniz olsun:P:P

SeçilmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin