Carter'in ani bir hareketle dikkati dagilmisti.Odanin uzak bir kosesindeki dosya dolabinin oldugu yerden geliyordu.Dr.Paley Carter'in gozlerini takip etti.
"Ah,olamaz"diye soylendi.Ayaga kalkip masasindan bir kitap kapti ve baktiklari yone dogru firlatti.Kucuk bir fare dolabin arkasina saklaniverdi.
Doktor"Fare"diye mirildandi."Binanin her bir kosesinde var.Sikayet ettim ama burasi eski bir bina ne de olsa ve duvarlarda delikler var....Simdi,"Nerede kalmistik?Ah,evet hipnoz terapisine baslamak uzereydim."Carter'in karsisindaki sandalyesine gecti.
"Baslayalim."Gomleginin cebinden kalem gibi bir şey cikartti,ama buns hafifce bastiginda kucuk beyaz bir şey belirdi."Simdi bu isiga bakmani istiyorum.".
Carter,isiga bakti.
"Denek isiga bakiyor"dedi Dr.Paley sessizce.Carter,doktorun bir kayit aletine konustugunu biliyordu.Dr.Paley tum seanslari videoya cekiyor veya kaydediyordu.
Daha sonar normal bir sesle konusmaya devam etti."Simdi gozlerini isiktan hic cekmeden sesimi dikkatle dinle .Zihnini bosaltmani istiyorum.Zihnin mobilyayla dolu bir gibi. Mobilya parcalari da senin dusuncelerin.Dusuncelerini tek tek kutulara yerlestirmeni sonradan odadan cikartmani istiyorum."
Carter,kendini rahat hissetmiyordu.Kutular...Bu goruntu onu rahatsiz etti.Ardindan tum bedenini bir his kapladi.Bu afoul degildi,usume degildi...Baska bir seydi,hem de rahatsiz edici bir sey.Bu hissi biliyordu ama,sadece adlandiramiyordu.
Fakat soyleneni yapti.Bir dusunce olarak Uyum Evi'ni aldi.Sade,kahverengi bir kutuya yerlestirdi.Ve dusunceyi zihninden cikartti.Daha sonra ayni seyi Secilmisler Sinifi,Grainger Evi,Serena ve digerleriyle tanistigi eve yapti .
Dr.Paley,"Ondan geriye dogru sayacagim,"dedi."Gozlerini kapa.Kendini uykulu hissedeceksin.Bire geldigimde derin bir uykuda olacaksin,ama sesimi duymaya devam edeceksin.On...dokuz...sekiz...yedi...