Bolum5

45 2 3
                                    

Amanda Beason,namlunun ucunda Secilmisler Sinifiyla ilgili hos bir seyler soylemeye zorlansaydi cografya ya da venue derslerinin aksine,pek sıkici olmadigini Kabul etmek zorunda kalirdi.Bu sinifin nasil olacagi onceden kestirilemiyordu.Elbette Madam,yeteneklerini nasil kontrol etmek zorunda olduklari,yeteneklerini nasil aciga cikartmamalari gerektigi konusundan hic durmadan baheediyordu,ama ders boyunca her saman bunu degistirecek bir seyler oluyordu.Jenna bazen birisinin aklindaki okudugu tuhaf seyi soyluyordu.Tipki bir kafede basindaki sacindan bir tutam koparip sigir kiymasinin icine karistirmak isteyen garsonun aklini okudugunu anlattigi gibi.Emily,sezonun Amerikan idolunu ya da X-Factor'u kimin kazanacagini onlara soyluyordu.Charles tele kinetik gucleri Ile siralari tekrar duzeltmeye karar verebiliyordu.Birisi,Martin Ile dalga gecebilir ve o da duvarda koca bir delik acarak karsilik verebiliyordu.

Sira disi yetenekleriyle bir Sinif dolusu insanla her zaman bir ya da iki surpriz yasama olasiligi vardi.


Elbette ki bunlar,Amanda'nin bu sinifi sevdigi anlamina gelmiyordu.Asil itirazi bur sinifa ait olmamasiydi.Bu sinifa ilk gonderildigi zamani cok iyi hatirliyordu ve her gun buraya it olmadigina daha cok ikna oldu.Bu siniftaki hicbir sey gercek anlamda ona hitap etmiyordu.

Mesela Su an Madam onlari Amanda'ya tamamen sacma gorunen bir tartismaya sokmaya calisiyordu.

"Cocuklar,yeteneklerinizi nasil kontrol edeceginizi ve kendi hayatlarinizla karismasini nasil onleyebilecegimiz uzerine konusarak cok zaman gecirdik.Konsantrasyon,meditasyon ve ozel nefes alip verme teknikleri uzerine cok alistirma Yaptiniz.Bazilariniz muthis ilerleme sagladi.Martin,davranislarindaki degisiklikleri fark ettin degil mi?"

Amanda,simdiye kadar hic dollar etmedigi Bu ciliz cocuga ilgisizce Bakti ve o anda cocugun pek de ciliz olmadigini fark etti.Son birkac ayda buyudugunu,yuzundeki bebeksi ifadenin kayboldugunu ve son zamanlarda da onceki gibi sizlanmadigini fark etti.Konustugunda sesinin de kalinlastigini gordu.

"Sey,evet.Dedem Beni durmadan azarlayip duruyor ve bazen icimde buyuyen ofkeyi hissedebiliyorum.Ama yapmiyorum."

"Bu onemli degil,"dedi Ken."Yani ne olursa olsun o,senin deden.Kendi dedene vuramazsin."

"Sen benim dedemi tanimiyorsun,"diye karsilik Verdi Martin."Su an da sana karsi cok kibar seyler hissetmiyorum."

Amanda,Ken hafifce irkilirken gulumsemesini saklayabildi.Ken,hala cok iyi bir vucudu olan eski bir sporcuydu,ama Martin'in tek bir darbeyle onu pencereden ucurabilecegini herkes gibi Ken'de cok iyi biliyordu.

"Fakat."dedi Martin."onemli olan dedem benimle dalga gectiginde yetenegimi kontrol edebilmem."

"Cok iyi ."dedi Madam."Yeteneklerinize karsi goz onunde bulundurmaniz gereken baska bir ozellik daha var.Tartismalarimizdan anlasildigi uzere cogunuz ya da hepiniz Bu yeteneklerle dogmadiniz.Yetenekler,bir duruma,bir hisse ya da bir yasantiya cevap olarak ortaya cikti.Tracey bunu anlayabiliyorsun degil mi?"

Tracey,basiyla onayladi."Insanlar Beni gormezden geldi,Ben de kendimi gorunmez gibi hissettim.Ve bunu oyle guclu hissettim ki,sonunda gorunmez olmaya basladim."

"Charles hislerinin yeteneginin uzerindeki etkileri nelerdir?"

Charles omuz silkti."Bir his degil, sart .Tekerlekli sandalyedeyim.Yuruyemiyorum Bu yüzden dusuncelerimle bir seyleri hareket ettirebiliyorum."

Madam gulumsedi."Bir cok insan tekerlekli sandalyede,Charles ama onlar tele kinetik gucler gosteremiyor.Yetenegini ilk dark ettigin zamani hatirliyor musun?"

"Evet yataktaydim.Odanin diger tarafinda Duran komedi kitabini istemistim.Ve kendimi tekerlekli sandalyeme gecemeyecek kadar tembel hissediyordum,boylece onu kendime getirdim."

"Yapabildigin seyi dark ettiginde kendini nasil hissettin?"

"Iyi"dedi Charles hemen.

"Neden?"

"Cunku...Cunku benim icin bir seyler yapilmasindan nefret ediyordum.Ve simdi kendim yapabiliyorum."

Madam basiyla onayladi."Sen de goruyorsun ki Charles hisler isin icinde.Eger icinde bulundugun durumdan memnun olsaydin yetenegin ortaya cikmayabilirdi."

Ken,araya girdi."Madam,onemli olan nedir?"

Amanda icinde buyuk bir minnet duyarak Ken'e bakti.Bu,tam da onun merak ettigi soruydu.Cok sukur Ken vardi,sinifta iletisim kurabildigi tek kisiydi.

Madam kaslarini kaldirdi."Anlamadim Ken?"

Bir seylere karsi guclu hisler besledigimiz icin yeteneklerimiz oldu,anliyorum.Futbol sahasinda en yakin arkadasimla carpistigimizda onun olmesine neden oldugum icin kendimi suclu hissettim,Bu yüzden de onun sesini duymaya basladim.Ve daha sonra diger oluler de araya girip benimle konusmaya basladilar.Fakat Bu sacma yetenegi nasil aldigim umrumda degil,sadece kontrol etmek istiyorum.Bu yüzden de sesleri dinlemek zorunda degilim."

"Ama onlari anlamadikca yetenegini kontrol edemezsin,"dedi Madam.


"Eger Bu yetenekleri kontrol etmek istiyorsaniz,hislerinizin daha derinine inmek zorundasiniz.Buna mecbursunuz."

"CUNKU SIZ SECILMIS KISILERSINIZ."


SeçilmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin