Farkındayım çok geç bölüm yazıyorum ve bana sinir oluyosunuz ama bende yazamıyom. En sonunda zaman bulup yazdım. Bu arada 'Anafen Koleji' ni okumanızı tavsiye ediyorum!
İyi okumalar!
-Ozandan-
Gizemin atarlı atarlı gidişinden sonra sigaramı alıp balkona çıktım. Evet sigara içiyorum ay em bed boy kesin.
Burgerda Gizem'in yanına geldiğimde yanında bir çocuk görmüştüm. Neydi adı? Ihm. Neyd- Bilal! Gizem'e öyle bir bakıyordu ki aşık olup evlendiler sandım bi an.
Fazla bunaldım...
Çok bunaldım...
Evden çıkmam lazım...
Çıksana gerizekalı!
Uf snne be sılak.
Bir dakika. Ben snne mi dedim? Ben snne dedim. İnanmıyorum. Nayır.
Gerizekalılığımı bir kenara bırakıp telefonumu cebime sıkıştırdım.
-Gizemden-
Yanağıma inen tokatla gözlerim anınca açıldı.
"Hangi şerefsiz vurdu lan bana?!?" diye böğürüp boylu boyunca uzandığın yerden kalktım.
"Ben vurdum." dedi salağın biri. Kafamı aşağıya eğip onu söyleyen kişiye baktım.
"Niye vuruyosun gerizekalı?" O da ayağa kalkıp karşıma geçti.
"İlk olarak seni uyandıran bendim. Buradan geçerken yerde yatıyodun. Bende seni uyandırdım. Bu mu teşekkürün amk salağı? İkincisi, sensin gerizekalı." Tövbe bismillah.
"Büyüksün abla." diyerek uzaklaşmaya başladım. "Sağol uyandırdığın için gülüm."
"Ben Sena." dedi aynı kız. Yanındaki kıvırcıkta "Ben de Elif." dedi.
"Gizem. Bir daha görüşmemek üzere bay." diyerek uzaklaştım.
Amk salağı gelmiş tokat atarak uyandırıyo bi de teşekkür istiyo. Sinsin girizikili.
Eve gidesim yok, gezesim yok, oturasım yok, birilerini işletesim var!
Möthüş fikrimle möthüş telefonumu cebimden çıkarıp rehberden birinin üzerine tıkladım. Numarasının başına '#31#' ekleyip arama tuşuna bastım. Başlasın eğlence!
"Alo" Beyza'nın sesi kulağıma gelince gülesim gelmişti. Hep Beyza'yı işletirdim ve o kişinin ben olduğunu anlamazdı.
"Alo. Sesiniz gelmiyor."
"Kimsiniz neden aradınız?" Kahkaha atmamak için ağzımı açamıyordum. Açtığım an kahkahalara boğulucak konuşamayacaktım.
"Kimsiniz dedim." Valla de sjsjdjsjjs
"Kimsiniz dediğimi hatırlıyorum." Ay ölücem burda.
"KİMSİN KODUMUN MALI CEVAP VER!" Can'ın sesini duyduğumda bir şeyler söylemek zorunda kaldım. Yavrum neden söylemedin Canla olduğunu.
"Kanka -kahkaha- benim -kahkaha- kömsön dödöğömö hötörlöyöröm -kahkaha- ya uf -kahkaha- hep ben -kahkaha- nasıl anla-" Telefonu ejsjejdj yüzüme sjsjje kapattı sjsjsj of ejsjjd.
İnternetimi açıp whatsapp'a girdim. Yalnız ben mal gibi yolun ortasındayım. Why god? Why?
Bulduğum ilk banka oturup telefonun tuş kilidini açtım. Whatsappa tekrar girip mesajlara baktım. Wattpad grubundan 3469 mesajı görünce anında gözlerim büyüdü.
"Bu ne amk? Ne konuştunuz bu kadar?" yazdım.
"Snne ya snne." Yazdı Güssüm. Gruptan çıkıp diğer mesajlara ya random attım ya da mavi tik yaptım. Whatsapptan çıkıp telefonun tuş kilidini kapattım.
Ama ben çok sıkılıyom
Çok sıkılıyom ama ben
Ben sıkılıyorum ama çok
Çok sıkılıyom ben ama
Ben ama çok sıkılıyorum
Tamam engel atmayın bitch.
Oturduğum yerden kalkıp eve doğru gitmeye başladım.
Of ağır sıkıldım.
On hafif sıkıldım.
Seni sikebiliyoz mu?
Mal mal konuşuyonuz lan yeter amk salakları bi susun adam akıllı davranın sikicem şimdi
Bizi sen yönetiyon salak.
Ha doğru by.
Yha gerizekalı mısın?
"Lan önüne baksana ölüyodum." Bu kaçıncı rezil oluşum bugün?
"Sen kimsin be?" diyip kendime geldim.
"Hem gel çarp hem kimsin de." kafamı kaldırıcam. Kaldırıyorum. Kaldırd-. Ağır fail.
"Ozan jejejeje pardon jesjksjjw tanıyamadım wjsjwj."
"Ben Ozan değilim ki amk salağı." Tövbe bismillah noluyo
"Anan." dedim. "Ozan sensin işte."
"Bi ekşın yaşatmadın yavrum." diyip sarıldı bana. "Bu sabah sarılmadın bana. Küstüm."
Sımsıkı sarıldım bende. "Kıyamam ki ya."
Şimdi düşünüyorum da, ben Ozan'ı seviyorum galiba.
Aylar sonra yb yazarım ben yine ahauhaua. Bu arada asla Ozan'ı atmıcam multiye. O bende kalsın<99999
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzmirli Meteor *Düzenleniyor*
RomansDeniz gibi gözlere sahipti. Kahverengiydi ama deniz gibiydi. Bir okyanus gibi... "Gözlerine baktığımda sonsuzluğa ulaşıyordum. Huzuru buluyordum. Yine İzmir'deydim işte. Her zaman ki sahilde. Gözlerim denizde, seni arıyordu. Deniz yerine senin gözle...