Sea pampikler. Yine ben hzbsbshh. Yeni bolumu onceden yazam dedim zhhs. Okuyun gari hxhshzhhshsshhsh. Tamam dovmeyin pliiiis :)):)):)
Laptopu sırt çantamdan çıkarıp açtım. Dansıma devam etmem lazım kb kb hxbsvv.
Laptop açılınca YouTube'ye girip arama yerine Skrillex - Bangarang yazıp açtım ve tekrar dansıma devam ettim.
Aklıma Rojda Bacının -RiRi oluyo hzbbb- Umbrella şarkısı gelince onu açtım.
"Umbrella ella lla e e "
"Teyzeggghh biz bu kızı akıl hastanesine verelim Dilayıda gönderelim ben kurtulıyım bu embesillerden" Abooovv Mert reyiz gelmiş rezil oldum abooov
Kapıya doğru bakıp bunlar benı mi yiyolar diye baktım ama benim mal kuzen burda.
"Ullaaaan ne daş olmuşşun ama bana çekmen lazımdı Göktuğ'a deyıııııl " diyip hayvan gibi sarıldım kuzenime.
3 senemiz ayrı geçmişti. Aramızda bir yaş olmayaydı eyiydi la. Çocukluğumuz beraber geçmişti bizim.
"Giz...Gizm nofoos alamygom"
"Ne sövüyon lan. " diyip ayrıldım malağımdan. Siz şimdi yanlış anlıcanız. Amaaan baanne.
"Sovmedim lan" Omzuna çarparak odadan çıktım.
"Ses qes" Allahım inşallah makas ver esprisini yapmaz. Nolur lü-
"Maqas ver erqen liselig"
"Sie gerizekalı"
Bunlar niye hep beni buluyo lan? Benim suçum ne. Normal kuzenler görüştüğünde oturur muhabbet eder. Anam biz normal değiliz. Kısacası Ay em difırınt biçıs. b£n fRqL!yM.
"Aneey bizim gız sarpla emre gelcek didi yarın geliyolarmış bize gelsinler mi aynen gelsinler 1 hafta kalıcaklar hem gezdiririz. İznin için sağol anne " Anamın cevabını beklemeden odamdan telefonumu alıp Sapo 'yu aradım.
"Noldi"
"Düzgün açsan ölürsün dimi? "
"Seni tanıyom pampa ne olduğunu söyle bavul hazırlıcam"
"İzmire geliyomuşunuz"
"Dilay dedi dimi ya. Sana söprüz yapçaktık."
"Çeşmeyemi geliyonuz nerde kalcaniz acil cevap. "
"Kalcak bi yer bulamadık ama buluruz. Evad çeşmeye geliyoz."
"Ne ballı ergensin lan sen. Anamlar bu gece Angaraya gidiyo 1 ay ordalar bize gelin itiraz istemiyorum. Yarın neyle gelceksen indiğinde mesaj at almaya gelek sizi. Neyle geldiğini mesaj bölümüne filan yaz bay " diyip suratına kapattım.
⇩♚▲﹏▲♚⇩
Sabah kalktığımda saat 12:48'di kısaca telefon çalıyodu. Kim olduğuna bakmadan açtım. Normalde arayan kişinin adına bakıp ne söylicek acaba diye düşünürdüm.
"Ne istiyon lan sabah sabah ne bölüyon uykumu"
"Geldik ulan gelin alın bizi otobüsle geldik.Yada adres ver biz gelek"
"Mesaj atıyom adresi bay " Yine suratına kapattım zoaa hzvsvs.
Mesaj bölümüne girip 'Hanzo bay Sapo' yu bulup adresi mesaj olarak attım ve geri yattım.
Mertin Ağzından -Gizemin kuzisi-
"Ding dong" Lanet gapı sesiylen uyanırkene -Turabi candır-
Paytak adımlarla kapıya giderkene. Baba kapıyı bi açm-BUNLAR KİM AMKKK!1!@!!1!!1!
"Kimsiniz nan "
"Ben Sarp."
"Bende Emre."
"Hee siz Gizemin hanzo diye şeettikleri. Girin içeri naparsanız yapın biz hepimiz yatıyoz. Boşta 2 oda varmış arayın bulun numarası kayıtlı değil bende. İsterseniz burda yatın bay " Üst kata çıkarkene bunların kahkahasını duyuverdim.
"Gidin Gizemi bulun üst katta bi odada uyandırın ok bay " Odama çıkıp kapıyı kapattım. Yatçam ben baane.
Gizem Bacıdan Devam
"Anaaam noluyo lan deprem mi var yok yok benim üstüme su geldiğine göre kesin su bastı Anam beni geberteceeeeek" diye anırıp yataktan kalktım. Ama su sadece benim üzerimde var. Mal Emrenin kahkahasını duyduğumda ona baktım e o da kuru Sarp ta Di-
"YOKSAA!1! BİTTİNİZ OLM SİİİİZ " diyip odada kovalamaya başladım malları.
"Az susun yatıyom."
Kahkahaların ardından bunları odadan kovup bikinimi ardından da şortumu ve askılımı giyip aşağı geçtim.
"Gelin sarılın ablanıza lan" Böyle dediğime bakmayın en büyüğümüz Sarp. Sadece Temmuzda doğdu. Ay farkı var yani arada anlıcağınız.
İkisiylede sarıldıktan sonra mutfağa gittik ve ordada kahvaltı hazırlayan bir Göktuğla karşılaştım. Abim olur kendisi. Anam Mertle yaşıt yani 16 yaşında hzvsvs
"Sen nerden çıktın lan?"
"Söprüüz!"
Geçiş bölümü olarak görün bunu. Telefondan yazıyorum yazım yanlışı olabilir. Söz vermiyim ama yarın gibi yeni bölüm gelir. Seviliyosunuz. Bays.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzmirli Meteor *Düzenleniyor*
Roman d'amourDeniz gibi gözlere sahipti. Kahverengiydi ama deniz gibiydi. Bir okyanus gibi... "Gözlerine baktığımda sonsuzluğa ulaşıyordum. Huzuru buluyordum. Yine İzmir'deydim işte. Her zaman ki sahilde. Gözlerim denizde, seni arıyordu. Deniz yerine senin gözle...