4

1.4K 91 9
                                    

Multide Michael Sevimli Clifford ;)

Lanet olsun!!

Tabi ya bu Michael dı.En başta onu tanımamış olmam normaldi.Çünkü o fazlasıyla değişmişti.

Eskiden saçları beyaza yakın bir sarıydı.Boyu kısaydı.Kalıplı sayılmazdı.Tam bir emoydu!

Fakat şuan karşımda simsiyah saçları,uzun boyu ve geniş omuzlarıyla yakışıklı bir genç adam duruyordu.Sanırım emodan punk a terfi etmeye çalışmıştı.Piercingleri dikkat çekiciydi.

"Luke buna inanamıyorum!"dedi.Luke ise fazla gerilmişti."Senin tedavi gòrdüğünü sanıyordum.Yani annen öyle söylemişti.Kimseyle görüşmek istemediğinide?"

"Evet kimseyle görüşmek istemiyordum ve tedavim devam ediyor Michael."dedi biraz bıkkınlıkla.Michael gülümseyerek elini Luke'un omzuna koydu.Sonunda Luke da gülümsedi ve rahatlamış bir tavırla Michael a sarıldı.

"Dikkat edin!!"diyerek ikisini birden ayırdım.Luke gözlerini devirdi, Michael ise kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

"Hortumuna dikkat etmen gerek Luke."dedim gittikçe kısılan sesimle.İki arkadaşın aylar sonraki kavuşmasını lanet ince sesimle kesmiştim.

"Bu bayan Rain Turner.Benim...yardımcım yada hemşirem diyebiliriz.Rain buda Michael Clifford.Benim çocukluk arkadaşım."

Michael ile el sıkıştık.Bana içden bir gülümseme verdiğinde başımı eğmek zorunda kaldım.Mükemmel gülüyordu.Tabiki Luke kadar mükemmel değil.Yada öyle.Neden birden ikisini karşılaştırma gereği duymuştum ki?

"Seni tekrar görmek çok güzel.Çocuklar duyunca çok sevinicek.Evinin adresini ver.Taşındığını biliyorum"Michael cidden sevinmiş görünüyordu.

Luke tam itiraz edecektiki"Kes sesini sarışın sadece adresi ver.Bizden kaçtığın yeter."diye ekleyince Luke homurdandı.

"Hala pisliğin teki olduğunu görmek güzel Michael."diyerek Michael uzattığı telefona adresi yazdı.

"Senide hala küçük bir kız gibi görmek güzel"dedi Luke a.Buna güldüğümde Luke sinirle bana baktı.Başımı hemen başka tarafa çevirdim.

"Bizim şimdi gitmemiz gerek.Görüşürüz Michael."diyerek bu sefer dikkat ederek ona sarıldı."Görüşürüz Luke"

-----------

Eve girdiğimizde Luke hala konuşmamıştı.Michael ı gördükden sonra tableti satın alıp hemen oradan çıkmıştık.Arabadada ağzını açmamıştı ve açıkcası ondan bu tùr bir davranış oldukca beklenmedikdi.Çünkü o gerçekden çenesi düşük biri.

İçeri girer girmez odasına yöneldi.Bende odama gidip üzerimi değiştirdim.İçeri geri döndüğümde Luke u üzerindekileri çıkarıp bir kenara atmış ve eşorfmanını geri giymiş yatağının kenarında otururken buldum.Tamamen yanına yaklaştıģımda taşınabilir makinadan kurtulmuş kendini sürekli yatağının kenarında duran büyük makinasına bağlamaya çalıştığını gördüm.

"LUKE!!!"diye kızarak bağırdığımda sinirle bana döndü."Ne var?"

"Ne yapıyorsun?Bırak hemen ben yaparım."diye ellerini kenara itip onu makinasına bağladım."Bidaha sakın bunu kendi başına yapmaya çalışma.Ciddiyim!"

Sinirle bana bir süre baktı."Bugün beni bu lanet evden çıkarmasaydın o makinadan hiç ayrılmayacaktım."

"Ve Michael ile karşılaşmayacaktın.Senin sorunun ne?Sen söyledin o senin çocukluk arkadaşın."diye ona geri bağırdığımda bir an afalladı.

Breath  // HemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin