10

1.3K 84 13
                                    

Tanrım!!!

Geceden kalma olmanın en beter yönü bu baş ağrısı olmalı!

Öncelikle odamda uyandıģım için fazla şaşkındım.Bir süre saf saf etrafa bakındım.Üstelik o aptal pantolonda hala üzerimdeydi.Bacaklarım umarım kötürüm olmamıştır diye dua ederek yatakdan kalktım.Bacaklarım iyiydi ama yüzüm için aynısını söylemem imkansızdı.Öcelikle fazla ağlamıştım üstüne bide bu makyajla uyumuştum.

Dün gece ne olduğunu hatırlamaya çalıştım.En son barda içtiğimi ve ağladığımı hatırlıyordum.Gerisi boştu.Eve nasıl geldim yada başka bişey yaptım mı hatırlamıyordum.Ah tanrım! Umarım ilk öpücüğümü sarhoş olup bardaki herhangi birine vermemişimdir! Verdiysemde hatırlamadığım için sayılmazdı.

Sonunda banyoda uzunca bir duş aldım.Bu baş ağrımada iyi gelmişti.Giyinip odamdan çıktığımda Luke u mutfakda buldum! Üstelik dahada şaşırtıcı olanı kahvaltı hazırlıyordu.

"Günaydın sarışın"dediğimde gülümsedi."Sanada günaydın sarhoş"

Şu an aklıma gelen düşünceyle ürperdim.Sarhoşken Luke beni görmüştü! Ona herhangi bir şey söylemiş olabilirmiydim? Herhangi bir konuda herhangi bişey.

"Neden makinadan ayrılmak için beni beklemiyorsun.Yada kahvaltıyı hazırlamam için?"diye sorduğumda meyve sularını doldurup karşıma oturdu.Omuz silkti.

"Yorgun olabileceğini düşündüm.Üstelik aptal değilim makinadan kendimde ayrılabilirim." Hazırladığı yağsız krepden bir parça ağzıma atıp hosnut bir sekilde mırıldandığımda gülümsedi.Ama bu krebimi beğendi gülümsemesi değildi.Aklına bir şey gelmiş gibiydi.Umarım dün geceyle alakalı değildi!

"Dün gece eve nasıl geldim?"diye sorduğumda başını kaldırıp beni süzdü.Sonra tekrar tabağına döndü."Taksi ile tabiki."

"Seni uyandırdığım için üzgünüm.Peki bir şey söyledim mi?"diye kaşlarımı kaldırarak sordum.

"Çok yakışıklı olduğumu felan işte"diyerek omuz silkti.

"Ne?!!!"

"Benimle evlenmek istediğinide"

"LUKE!!!"

"Tamam sakin ol şampiyon.Sadece şaka yapıyorum.Odana gidip uyudun.Başka bir şey yok."dediğinde rahatladım.Çünkü bir an cidden bunları demiş olabilirim diye düşünmedim değil.O ise yaptığı aptal şakaya gülmeye devam ediyordu.O sırada dudağında bir siyahlık fark ettim.

"Luke o dudağındaki de ne?"

"Piercing.Dün yaptırdım."diyerek tekrar(!) omuz silktiğinde çatalım elimden düştü."Piercing mi yaptırdın! Neden?"

"Çünkü istedim Turner.Daha öncede zaten vardı.Ama hastalanınca takmayı bırakmıştım.Deliğin yeniden açılması gerekiyordu."

"Kime yaptırdın ? Dur bir dakika.Şu dün gelen çocuk mu yaptı.Dövmeli olan?"

"Evet Rain o yaptı.Ne önemi varki.Sadece istedim ve yaptırdım."

"Bu pek sağlıklı değil"dediğimde gözlerini devirerek ayağa kalktı.

"Bence sende yaptırmalısın Rain.Üstelik yarım saatlik zamanımı senin için kahvaltı hazırlamaya harcadım.Sen ise bu zamanı yine berbat ettin."diyerek mutfakdan çıktı.Lanet olsun haklıydı! Neden her seferinde bir şeyleri mahvediyordumki? Üstelik o aptal piercing fazla yakışmıştı.Resmen hevesini kırmıştım.

Masayı toplayıp salona geçtiğimde her sinirlendiğinde yaptığı gibi tableti elinde başını bile kaldırmıyordu.Yanına gidip oturdum.

Breath  // HemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin