Epilog

1.3K 84 27
                                    

Merhaba benim tatlı okuyucularım.
Sadece stres atmak için yazdığım ve final yaptığında daha 4 bin okuyucuda olan bir kitapdı bu.Şu an hiç güncelleme yapmamama rağmen 11 bin i geçmiş durumda.Size ne kadar teşekkür etsem az.

Bu kitaba bir ek bölüm yazmayı düşünmüyordum.Ama sizin bu ilginiz ve benim havada kaldığını düşündüğüm bir kaç konu yüzünden ufak bir epilog yazmaya karar verdim.

Lütfen yorum yapın.Onları okudukca mutlu oluyorum.Sizleri Çok seviyorum tekrar çok çok teşekkürler

Hastahanenin kapısından girdiğim an eski anılar gözümde canlandı.Bundan tam bir sene önce Luke u buraya ölmek üzereyken getirmişlerdi.Ama Rain herkese örnek olucak bir şekilde cesur olarak ona ciğerini verdi.

Bu ne demek farkındamısınız? Bende üzerinde çok düşündüm.Biri için ciğerini vermek! Onu o kadar çok sevmek.

"Hayır korkmuyorum Calum"diyip gülümseyerek yavaş adımlarla ilerleyen Rain e gözüm takıldı.

Çok güzeldi.Tanrım o kadar güzeldiki! Onu ilk gördüğüm anda etkilenmiştim.Sadece dış görünüşünden bahsetmiyorum.O sahip olabileceğiniz en iyi dost ve sevgili.

Yavaş adımlarla Calum ve Rain e ilerledim.Rain üzerindeki hasta önlüğünün eteklerini çekiştirdi.Başını tekrar kaldırıp beni gördüğünde yüzüne göz alıcı bir gülümseme yayıldı.

"Heyy merhaba"
"Merhaba.Nasılsın bakalım minik külkedisi."
"Daha iyiyim.Gelmene çok sevindim.Luke Mike ile buluşucağını,çok önemli bir işleri olduğunu söyledi.Calum u yanımda bıraktı ve bilirsin o Calum"diyerek yüzünü ekşittiğinde güldüm.
"Şu an tam yanında duruyorum Rain.Aramızda bir kaç santim var ve inan bana seni duyuyorum."diyerek Calum gözlerini devirdi.

Rain ona samimi olmayan bir gülümseme bahşedip bana döndü."Seni buraya hangi rüzgar attı bay İrwin"

Buna bayılıyordum.Bana soyadımla seslenmesini çok seviyordum.Sanırım Luke bunu bilseydi beni öldürürdü.
Çünkü o Rain e tam anlamıyla tapıyor.Bu Rain ona ciğerini vermeden öncede böyleydi.Luke onu çok seviyor.Belkide benim Rain i sevdiğimden çok daha fazla seviyor.

Evet onu seviyorum.Ama aşıkmıyım.Sanırım hayır.Benimki belkide biraz takıntı kaynaklı.Onu elimden kaçırdığım için takıntı haline getirdim.Bunu atlatıcağımı biliyorum.Ama bugün değil!

"Aslında ben yeni ciğerinle nasıl anlaştığını merak ettim."diye cevap verdim.
"Çok iyi anlaşıyoruz.Sonunda bir ciğer bulabildiğim için çok şanslıyım.Tam bir sene bunun için bekledim."diyerek gülümsedi.

"Belkide ciğerini en başında Luke a vermemeliydin."dedi Calum dalga geçerek.
Bunun için aslında ona minnattardı.Hepimiz öyleydik.

"Aslında Rain taburcu olucak ve çocuklarla evde buluşucaz.Sende gelirmisin dostum."diye sordu Calum.Onu başımı sallayarak onayladım.
Rain in üzerini değiştirip çıkış işlemlerini yapmamız ve eve varmamız neredeyse bir saat sürdü.

Luke un böyle bi günde Rain in yanında olmaması beni şaşırttı.

Calum Rain in anahtarları ile kapıyı açtı ve içeri geçtik.Büyük yatağın olduğu salona geçerken buraya her geldiğim zamanki gibi tuhaf hissettim.Calum Rain in uzanmasına yardım ederken bu tuhaf his gittikce arttı.O yatakda önce Luke yatarken ardından Rain bunu devralmıştı.

Kapı zilinin sesiyle kendime geldim."Luke geldi!!"diye heyecanla bağıran Rain i Calum geri yatırdı ve kapıya bakmaya gitti.Bir kaç saniye sonra Elena ile geri döndüler.Calum elini kızın beline sarmış gülümseyerek ona bakıyordu.

Biliyorum! Buda bambaşka bir konu.Elena ve Calum bir kaç aydır beraberler ve Calumdan beklenmeyecek bir şekilde ilişkileri iyi gidiyor.
Michael da son zamanlarda üniversiteli bir kızla görüşüyor ve sanırım yakında bizimle tanıştıracak.Rain kızı gördüğünü ve tam Mike a göre olduğunu söylemişti.O onayladıysa tamamdır.

"Luke değilmiş."diyerek hayal kırıklığıyla yatağa geri uzandı Rain.Elena ona dikkatlice sarıldı ve yanına oturdu.
"Bende seni özledim Rain!"
"Sevgilimi özledim"
"Şuan bir çocuk krizimiz var"
"Sensin çocuk"diyerek Elena ya yumruk attı.Tabiki etkisizdi.

Kapı tekrar çaldığında Rain tekrar heyecanla doğruldu.Calum onun bu haline gülerek kapıyı açmaya gitti.Bir kaç dakika sonra Luke yüzünde kocaman bir gülümseme ile ardından gelen Michael ve Calum la içeri girdi.

Luke un gözleri direkt Rain i buldu ve yanına giderek ona sevgi dolu bir öpücük verdi.Rain o kadar mutlu görünüyorduki.Onların sevgisi insanı büyülüyordu.

"Nereye kayboldun çabuk açıkla"diyerek Rain ona sözde tavır yaptı.
"Mike ın ufak bir işi vardı.Sonra bahçede barbekü yaparız diye düşündük ve alışveriş yaptık."
"Barbekü hatırına seni affediyorum Hemmings"diyerek Rain Luke un göğsüne başını gömüp kokusunu içine çekti.Aynı anda Luke başının üzerine birsürü öpücük kondurdu.

"Hadi o zaman bahçeyi hazırlayalım!!"diye bağıran Michael mutfağa yöneldi.
Bahçede ufak bir masa hazırladık.Etleri pişirdik ve karnımızı doyurup gitarlarımızı elimize alıp şarkı söyledik.

Bu çocuklarla olmayı seviyordum.Onlar benim ailem gibiydi.

"Hey Michael ın Luke u nasıl kıskandırdığını hatırlıyormusunuz? Rain den hoşlanıyor gibi davranmıştı."diyerek Calum gülmeye başladı.
"Onu öldürmek istemiştim."dedi Luke yanındaki Rain e daha çok sarılarak.

"Siz onu numaramı sandınız.Ben ondan cidden hoşlanıyordum."diyen michael a ayakkabısını fırlattı.Hepimiz buna gülerken Luke "Peki annemin getirdiği küçük Taylor ı hatırlıyormusunuz?"diye sorduğunda hepimiz yüzümüzü ekşittik.O kız fazla yılışıktı!

"Pekala ileride bu şekilde toplanıp bu günü ne diye haturlayacağız"diye sordu Michael.Calum ona gülümsedi ve "Luke un Rain e evlenme teklif ettiği gün olarak!"diye cevap verdi.

Hepimiz aynı anda Luke a döndüğümüzde elinde bir yüzük ile Rain e baktığını gördük.Rain ise yavaşca ona döndü.

"Rain Sarah Turner.Seni o lisenin yemekhanesinde ilk gördüğüm andan beri çok seviyorum.Bana hayatını,ciğerini,sevgini verdin.Bende sana soyadımı vermek istiyorum.Benimle evlenirmisin?"diye sorduğunda bu kez hepimiz Rain e döndük.Gözünden bi damla yaş düştü ve başını olumlu anlamda salladı.
"Yani??"diye sordu Luke.
"Yani seninle evlenirim Luke Hemmings bunu daha dramatik hale getirme lütfen."diyerek ona sarıldı.

Diğerleri onları alkışlarken ben bir kaç saniye izledim.Mutlu olmayı fazlasıyla hakediyorlardı.Tam bu sırada arkamızdan biri seslendi."Önemli bir şey mi kaçırdım?"

Arkamı dönüp sesin sahibine baktım.Doğal olduğu bariz kızıl saçları uzun boyu ve doğallığı ile fazla güzel bir kızdı.
"Daisy gel ve otur.Luke Rain e evlenme teklif etti."dedi Michael heyecanla.

Tabi ya Daisy.
Onunla hastahanede bir kaç kez aynı ortamda bulunmuştuk sanırım.Ama hiç sesini duymadığımı yada dikkatli bakmadığımı fark ettim.
"Tebrik ederim.Sonunda!"diyerek Luke ve Rain i tebrik etti.

"Ve Elena hamile!!"diye bağırdı Calum.Hepimiz şaşkınlıkla duraksayıp ona döndük.Elena da dahil!
"Sadece şaka yaptım.İlginin bu iki aptal aşıkda olmasından hoşlanmadım."dediğinde Mike koluna bir yumruk geçirdi.

"Bir dahaki sefere haberim olmadan bebek yaptığında haber ver Calum"dedi Elena.
"Emin ol tatlım ben o bebeği yaptığımda zaten haberin olur."diye ona cevap verdiğinde Elena güldü ve bir kaç santim yaklaştı.
"Belki benim haberim vardır ama senin yaptığından haberin yoktur."
"Bu ne demek?"diye terettütle sordu Calum.
"Hamileyim."dedi Elena rahat bir tavırla.
"Nee??"diyerek Calum ayağa fırladı.
"Sadece şaka yaptım tatlım.Bilirsin ilgi iki aptal aşıkdaydı."diyerek Elena ona sırıttı.Calum darılmış bi halde yerine geri oturduğunda hepimiz ona gülüyorduk.

Yanımda kıkırdayan kızıl saçlı kıza baktım.Belkide o gün.Bu gündü.

Breath  // HemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin