[00:11] His name

224 25 0
                                    

Eventual, au ajuns într-un loc ce semăna cu o peșteră. Nu prea adâncă, în așa fel încât permitea soarelui să pătrundă puțin în ea.
Soobin a dat drumul mâinii celuilalt și a început să își facă drum înăuntru, inspectând locul cu atenție. Era chiar și mai inconfortabil decât părea.

În acel timp, creatura a revenit în fața lui, după ce a lipsit câteva momente făcând cine știe ce. Soobin nu știa ce să creadă. Dacă ar fi trebuit să fie speriat de faptul că cel din fața lui era așa zisul monstru, sau dacă ar trebui să râdă de cât de drăguț pare, mestecând.

Cel care a făcut primul o mișcare nu a fost el. Soobin încerca să se dea în spate, pentru a mări spațiul mic, creat de cel din fața lui. Neavând unde să mai dea înapoi, și-a închis ochii strâns când a simțit prezența celuilalt și mai aproape de el.

Era cât pe ce să țipe după ajutor, până când a simțit buzele celuilalt pe obrazul său. Și era în același loc ca mai devreme. Exact peste tăietura provocată de căzătură.

Când a încetat să mai simtă buzele celuilalt, și-a deschis ochii încet, doar ca să îl vadă holbându-se îngrijorat.
Curiozitatea l-a împins să își ducă mâna la obraz, mai specific, în locul în care a fost sărutat. A observat o substanță de culoare verde pe vârful degetelor.

"Unguent?" Întreabă, timp în care celălalt a dat grăbit din cap.
Soobin a rămas câteva momente să îl privească, înainte să realizeze că tocmai a înțeles ceea ce l-a întrebat. "M-mă înțelegi?!" Continuă, atrăgând atenția spre el. A doua întrebare l-a făcut pe Soobin să câștige o altă aprobare din partea celuilalt.

Soobin a zâmbit larg. "Ai...un nume?". De data asta, a primit doar o privire confuză. "Oh, sunt Soobin." Spune, arătând spre sine. "Tu?"

"Yeonjun..." Răspunde acesta, scurt.

>>>>>>>

ᴡʜᴇʀᴇ ʏᴏᴜ ᴀᴛ || ʏᴇᴏɴʙɪɴUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum