[0:37] Time for them

171 21 0
                                    

Au trecut zile de când Beomgyu și Kai l-au întâlnit pe Yeonjun, pentru prima dată. Iar acum, nu se puteau opri din a-l însoți pe Soobin, de fiecare dată.
Soobin nu le putea refuza rugămințile, mai ales când erau atât de sincere. Și înainte să își dea seama, toți patru au devenit foarte apropiați. Atât de apropiați, încât Beomgyu se obișnuise să își exprime toate sentimentele în fața lui Soobin.

Știau că nu și-au spus niciodată, cu adevărat, că sunt prieteni, dar toți simțeau asta. Soobin avea același sentiment cald, ca și atunci când l-a întâlnit pe Yeonjun.

Din păcate, astăzi, Beomgyu și Kai nu s-au putut alătura lui Soobin, din cauza examenelor. De aceea, Soobin mergea singur. De obicei, Beomgyu și Kai făceau drumul să pară mai puțin plictisitor și mult mai plin de viață. Acum era mult prea multă liniște.

Când Soobin a ajuns în locul lui Yeonjun, a observat că acesta deja îi aștepta, cu ochii lipiți pe drumul pe care veneau de obicei. Imediat cum l-a văzut pe Soobin, a fugit spre el.

Soobin l-a întâmpinat cu o îmbrățișare, iar în momentul în care s-au despărțit, Yeonjun privea după ceva sau cineva, în spatele lui Soobin.

"Aah, Kai și Beomgyu, nu? Au spus nu pot veni astăzi."

Yeonjun s-a bosumflat puțin, la primirea veștii. Cât despre Soobin, a simțit ca și cum inima o ia din loc, vrând să sărute acele buze triste. A încercat să se distragă repede, nevrând să își piardă controlul.

După toate astea, au început să își găsească fel și fel de ocupații, până și câteva jocuri. Cu trecerea timpului, au obosit, Soobin fiind primul care să se așeze pe iarbă, în timp ce aștepta ca Yeonjun să își lase capul pe piciorul său.

>>>>>>>

ᴡʜᴇʀᴇ ʏᴏᴜ ᴀᴛ || ʏᴇᴏɴʙɪɴUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum